فعالان بخش خصوصی می گویند فردا وزیر صنایع و معادن را سخت به چالش خواهند کشید.

گروه اقتصاد: علی اکبر محرابیان،وزیر جوان صنایع و معادن دولت نهم،فردا صبح به اتاق بازرگانی ایران می رود تا با نمایندگان پارلمان بخش خصوصی ایران دیدار و گفت و گو کند.

به گزارش "خبرآنلاین"،نشست های صبحانه اتاق بازرگانی ایران،گرچه خروجی مشخصی ندارد و نتایج آن از سوی دولت پیگیری نمی شود، اما از این حیث که انتقادات تولید کنندگان و نمایندگان بخش خصوصی رو در رو با وزرای دولت قرار می گیرد،قابل توجه است.

انتقاداتی که که گاهی در فضای اقتصادی کشور جریان ساز هم می شود.از آخرین جلساتی که اتاق بازرگانی با وزرای دولت نهم گذاشته است،می توان به جلسه با غلامحسین نوذری، وزیر نفت و فتاح وزیر نیرو اشاره کرد.

فردا هم علی اکبر محرابیان در شرایطی پا به ساختمان قدیمی اتاق بازرگانی ایران در خیابان طالقانی می گذارد که تعطیلی کارخانه ها تولیدی،به خصوص در بخش صنعت،کشور را با چالش جدی روبه رو کرده است.

یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران به شرط فاش نشدن نامش به "خبرآنلاین"گفت:در جلسه فردا موضوعات را بی پرده به وزیر صنایع می گوئیم و به هیچ وجه هم با وی تعارف نخواهیم کرد،اگر هم آقای نهاوندیان که ریاست جلسه را بر عهده دارند بخواهند با ایشان راه بیایند،ما حرفمان را خواهیم زد.

وی با ذکر این جمله که"کرکره وزارت صنایع و معادن را پائین میکشیم" گفت:حرف های مگوی زیادی از بخش صنعت هست که فردا فاش می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =