۰ نفر
۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۵

محرابیان از پاسخ گویی به سوال خبرنگاری در رابطه با ادامه روابط صنعتی ایران و مصر خودداری کرد.

گروه اقتصادی: هنوز یک سال از فعالیت علی اکبر محرابیان در راس وزارت صنایع و معادن نگذشته بود که او به همراه هیاتی صنعتی راهی کشور مصر شد تا زمینه ها ی گسترش همکاری های دو کشور در صنعت را فراهم کند.

محرابیان پیش از آنکه تهران را به مقصد قاهره ترک کند در جمع خبرنگاران اعلام کرد که حامل هیچ گونه پیامی از سوی رییس جمهوری ایران برای دولت مصر نیست و به این موضوع اشار کرد که توسعه روابط اقتصادی، تجاری و صنعتی بین بخش های خصوصی دو کشور ازبرنامه های سفر او به مصر است.

سه شنبه 8 بهمن 1387، بار دیگر خاطرات سفر آقای وزیر به مصر زنده شد؛ چرا که محرابیان در حاشیه مراسم تجدید بیعت کارکنان و مسئولان وزارت صنایع و معادن با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با سوالی روبرو شد که به ارتباط صنعتی ایران و مصر ارتباط پیدا می کرد.  

این بار محرابیان شیوه دیگری در پاسخ به سوال یکی از خبر نگاران در رابطه اینکه آیا ایران فصد دارد سرمایه گذاری های خود در مصر را بعد از عملکرد این کشور در جنگ غزه متوقف کند یا خیر در پیش گرفت : " وزیر صنایع و معادن از پاسخ گویی به این سوال خودداری کرد تا سکوت پاسخ خبرنگار مربوطه باشد. "  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =