۱ نفر
۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰

روزنامه شرق نوشت:

"تصور می‌کردم دوستم شیطان است به همین دلیل او را کشتم"؛ این اعترافات جوانی است که به دلیل توهم ناشی از مصرف شیشه دوست خودش را به قتل رساند.
این پرونده اوایل سال‌ جاری با کشف جنازه یک مرد جوان در خیابانی در شیراز گشوده شد. کارآگاهان وقتی به محل رفتند خود را در برابر جسد جوانی دیدند که به‌شدت دچار خونریزی شده بود و ظواهر نشان می‌داد فرد یا افرادی با استفاده از یک جسم نوک تیز و برنده ضربات متعددی به او وارد کرده‌اند. هویت قربانی به نام پویان در همان بدو تحقیقات فاش شد و کارآگاهان فهمیدند پویان از چندی قبل به ماده مخدر شیشه معتاد شده بود و رفتارهای نامتعارفی داشت. از آنجا که بعید نبود او به خاطر همین نوع اعتیاد کشته شده باشد کارآگاهان سعی کردند افرادی را که با او به واسطه مواد مخدر رابطه دوستانه داشتند، پیدا کنند.
کارآگاهان بعد از تهیه فهرستی از آشنایان مقتول به جوانی به نام امیر بیش از دیگران مظنون شدند. او پس از دستگیری درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: «من و پویان معمولا با هم مواد می‌کشیدیم آن روز هم مقدار زیادی شیشه مصرف کردیم و هر دو بدحال شدیم در همان اوضاع و احوال من دوستم را به شکل شیطان دیدم دچار توهم شده بودم و اختیاری از خودم نداشتم. در تصورات خودم به این نتیجه رسیدم که باید شیطان را از بین ببرم به همین دلیل، چاقویی برداشتم و با آن چند ضربه به او زدم بعد هم موتوسیکلت پویان را برداشتم و فرار کردم.»
بنا بر این گزارش در حال حاضر متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =