ایسنا نوشت:

مرد جوانی در پی شنیدن پاسخ منفی برای دریافت طلب 13میلیونی‌اش از بدهکار، او را به گلوله بست.
ماموران انتظامی شهرستان ورامین هفته گذشته از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان تیراندازی در بیابان‌های اطراف این شهرستان قرار گرفتند. ماموران پلیس برای تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی، به محل اعزام و با پیکرخون‌آلود مردی حدودا 27 ساله روبرو شدند که این فرد بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود. با تایید مرگ این جوان، ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل احتمالی آغاز کردند، آنان در بررسی اولیه دریافتند باتوجه به گرم بودن جسد احتمال آن را که متهم هنوز در حوالی محل جنایت حضور داشته باشد وجود دارد بر این اساس ماموران تمامی مناطق منتهی به محل جنایت را تحت کنترل قرار دادند.
در حالی که تنها دو ساعت از وقوع قتل در بیابان‌های سیاه‌کوه در حاشیه کویری ورامین می‌گذشت ماموران در حین گشت‌زنی به حرکات مردی جوان مشکوک شدند که این فرد با دیدن ماموران پلیس نتوانست خونسردی خود را حفظ کند و قصد فرار داشت که ماموران وی را دستگیر کردند. ماموران در بازرسی از این فرد دریافتند این مرد اطلاعاتی از قتل دارد برهمین اساس ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی پی به راز جنایت سیاه‌کوه بردند. این فرد در اعترافات خود ضمن قبول قتل مرد 27 ساله معترف شد که به علت اختلافات مالی، اقدام به قتل این فرد کرده است.
متهم به قتل در اعترافات خود عنوان کرد که در روز جنایت برای دریافت طلب 13میلیون تومانی راهی زمین زراعی بدهکار شدم، هنگامی که با پاسخ منفی برای بازپس‌گیری طلب مواجه شدم او را با گلوله اسلحه شکاری از پا درآوردم. ماموران در بازرسی از محل اختفای این فرد که منزلی مخروبه در دامنه سیاه‌کوه بود علاوه بر کشف سلاح شکاری 9 عدد تیر نیز کشف کردند.

28247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =