۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵

روزنامه شرق نوشت:

مردی که متهم است با همدستی برادرزنش فردی را که تصور می‌کرد به همسر او تجاوز کرده، به قتل رسانده است در جلسه محاکمه قتل را منکر شد. بابک متهم ردیف اول پرونده دیروز در جلسه محاکمه بعد از اینکه منکر قتل شد گفت متهمان دیگر به شیشه معتاد هستند و دچار توهم شده‌اند و اعترافات‌شان علیه او درست نیست.
ماموران پلیس 14 خرداد سال 86 باخبر شدند مردی به نام حمید مفقود شده است. زمانی که ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند مشخص شد حمید به قتل رسیده و جسدش به آتش کشیده‌ شده‌ است. بعد از آنکه هویت جسد از سوی خانواده حمید مورد تایید قرار گرفت تحقیقات برای پیدا کردن عامل یا عاملان قتل آغاز شد و ماموران فهمیدند مقتول روز حادثه با دو نفر از اقوامش به نام‌های بابک و شریف از خانه خارج شده‌ بود.
یکی از اعضای خانواده حمید به ماموران گفت قرار بود آنها به یک میهمانی در کرج بروند و شریف و بابک او را به این بهانه با خود بردند. پلیس در گام بعدی شریف و بابک را بازداشت کرد و آنها را مورد بازجویی قرار داد. متهمان قتل را قبول و عنوان کردند انگیزه‌ آنها مسایل ناموسی بود.
بابک در بازجویی‌ها گفت: اولین شب عروسی‌ام متوجه شدم همسرم قبل از ازدواج با فردی رابطه داشته وقتی از او پرسیدم چرا قبلا این موضوع را به من نگفته بودی گریه کرد و جواب داد نمی‌توانست این موضوع را به کسی بگوید. همسرم به من گفت وقتی که دختری نوجوان بود حمید او را ربود و مورد آزار جنسی قرار داد.
بابک ادامه ‌داد: موضوع را با شریف، برادرزنم، در میان گذاشتم و برای قتل حمید نقشه کشیدیم. بعد در راه دو نفر دیگر به نام‌های وحید و سعید را هم سوار ماشین کردیم و نقشه‌مان را به اجرا درآوردیم. با توجه به این اعترافات سایر متهمان هم بازداشت شدند و به جرم‌شان اعتراف کردند.
کیفرخواست علیه متهمان صادر شد و آنها برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری ‌استان تهران معرفی ‌شدند. سیدرضایی، نماینده ‌دادستان روز گذشته در ابتدای جلسه محاکمه این متهمان در برابر قضات حاضر شد و ضمن خواندن کیفرخواست برای هر چهار متهم درخواست مجازات کرد. در ادامه اولیای دم نیز خواسته‌شان را قصاص بابک و شریف اعلام کردند.
سپس بابک- متهم ردیف اول- در جایگاه حاضر شد. او گفت: اتهام را قبول ندارم. من اصلا در قتل شرکت نداشتم و چون برادر همسرم دروغ گفت من هم مجبور شدم به دروغ اعتراف کنم. شریف و متهمان دیگر همگی به شیشه اعتیاد دارند و من اصلا نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند شاید به این خاطر است که دچار توهم هستند.
در ادامه شریف- متهم 20ساله – از خودش دفاع کرد و گفت: من اتهامم را قبول دارم و با بابک دست به قتل زدم. او ادامه داد: مدتی قبل از حادثه بابک گفت حمید خواهرت را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است. من خیلی ناراحت بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم. بابک هم مرتب می‌گفت تو آدم بی‌غیرتی هستی و کسی را که به خواهرت تجاوز کرده ‌است نمی‌کشی. من تحریک شدم و نقشه بابک را قبول کردم. آن روز با بابک دنبال حمید رفتیم و گفتیم همگی به یک میهمانی در کرج دعوت شده‌ایم. حمید همراه ما آمد بعد وحید و سعید را که از نقشه ما باخبر بودند در میان راه سوار ماشین کردیم. به کرج که رسیدیم وارد یک گاوداری شدیم که قبلا آن را شناسایی کرده‌ بودیم. حمید را به داخل بردیم، من و بابک او را زدیم و بعد هم با پارچه‌ای او را خفه ‌کردیم. وقتی حمید جان باخت جسدش را پشت وانت گذاشتیم و به منطقه‌ای بیابانی بردیم و در آنجا با بنزین آن را آتش زدیم، البته آتش زدن کار من بود.
در ادامه جلسه دادگاه متهمان دیگر در جایگاه حاضر و مدعی شدند قتل توسط بابک و شریف اتفاق افتاده ‌است و آنها نقشی نداشتند. بنا بر این گزارش بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات وارد شور شدند و به دلیل نقص تحقیقات پرونده را به دادسرا بازگرداندند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • vahid BE ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    10 1
    iran che khabare agha????????????