۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵

روزنامه شرق نوشت:

مردی بعد از مشاجره با همسر سابقش او را با 30 ضربه چاقو به قتل رساند و گریخت.
بعد از ظهر روز یکشنبه زنی با ماموران پلیس 110 تماس گرفت و وقوع یک قتل را گزارش داد. این زن که صدایش به شدت می‌لرزید و ترسیده ‌بود، گفت قصد داشت در ماجرا دخالت کند و مقتول را نجات دهد، اما قاتل او را با چاقو تهدید کرده‌‌ است و اگر ماموران به موقع نرسند او فرار خواهد کرد.
اپراتور مرکز پس از دریافت این گزارش 110 موضوع را به کلانتری گلبرگ خبر داد و ماموران به محل حادثه اعزام شدند. آنها وقتی رسیدند که قاتل از محل فرار کرده ‌بود اما جسد مقتول که زنی جوان به نام زهرا بود، غرق در خون روی زمین افتاده بود.
پلیس به بازپرس کشیک قتل خبر داد و با توجه به دستور رسیده، جسد به پزشکی قانونی انتقال داده ‌شد. بررسی‌های کارآگاهان نشان داد، مقتول زنی 37ساله به ‌نام زهراست که سه‌ ماه قبل از شوهرش حمید جدا شده و روز حادثه برای دیدن پسرش به نام امید به خانه او رفته‌ بود که در آنجا به‌علت نامعلومی با حمید درگیر شد و با ضربات چاقوی این مرد به قتل رسید. آن‌طور که شاهدان عینی به پلیس خبر دادند، حمید بعد از وارد آوردن ضربات چاقو از خانه فرار کرد.
ماموران در اولین گام دو زن همسایه را که شاهد این ماجرا بودند، مورد بازجویی قرار دادند. این دو زن گفتند: با صدای درگیری از خانه بیرون آمدیم ما زهرا را می‌شناختیم او تا چند ماه قبل با شوهرش زندگی می‌کرد اما مدتی بود که از هم جدا شده‌ بودند. آن روز وقتی صدای درگیری را شنیدیم، متوجه شدیم باز حمید و زنش دعوا می‌کنند. وقتی بیرون آمدیم، دیدیم حمید با چاقویی خون‌آلود در پاگرد ایستاده ‌است. خواستیم جلو برویم که ما را تهدید کرد و گفت اگر جلو بیایید شما را هم می‌زنم. او پشت‌سر هم بر بدن زهرا ضربه وارد می‌کرد. زهرا اول جیغ کشید اما وقتی ضربات بعدی بر بدنش وارد شد دیگر نتوانست واکنشی نشان‌بدهد و بی‌حالی روی زمین افتاد. بلافاصله به پلیس زنگ زدیم اما تا ماموران برسند، زهرا جان داد و شوهرش هم به خانه رفت، لباس‌های خون‌آلودش را عوض و فرار کرد، البته تا جایی که ما می‌دانیم امید پسر زهرا در خانه بود.
پلیس برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر اعضای خانواده زهرا را مورد بازجویی ‌قرار داد. یکی از اعضای خانواده مقتول گفت: زهرا و شوهرش سه ماه قبل از هم جدا شدند. زهرا از همان ابتدایی که ازدواج کرد، با شوهرش مشکل داشت. حمید مرد بداخلاقی بود و زهرا همیشه از اعتیاد او شکایت می‌کرد. او زهرا را کتک هم می‌زد. او به خاطر پسرش امید این همه سال به زندگی مشترک ادامه داد و همیشه می‌گفت اگر جدا شود امید آسیب می‌بیند. وقتی پسرک بزرگ شد مادرش تصمیم گرفت جدا شود. طلاق زهرا و حمید توافقی بود.
او ادامه ‌داد: حمید بعد از جدایی دست‌بردار نبود. او می‌گفت می‌خواهد دوباره با زهرا زندگی کند اما چون زهرا خیلی از شوهرش کتک خورده‌ بود، به حرف‌های او اعتماد نکرد و گفت نمی‌خواهد این کار را بکند.
زهرا و حمید خانه‌ای داشتند که سه‌دانگ آن به نام زهرا بود. او هم سهمش را می‌خواست اما حمید به جای اینکه خانه را بفروشد، می‌گفت همه خانه را به زهرا می‌دهد و از او می‌خواست که دوباره برگردد. این کشمکش‌ها ادامه داشت تا اینکه دو روز قبل از حادثه، پسر زهرا تماس گرفت. او از مادرش خواست که به دیدنش برود چون امید در خانه پدرش زندگی می‌کرد، زهرا دوست نداشت به آنجا برود. امید می‌گفت تصادف کرده‌ است. روز آخر گریه کرد و به مادرش گفت تو با پدر من اختلاف داری اما من مریضم و به دیدنم نمی‌آیی. گریه امید باعث شد زهرا همه چیز را زیر پا بگذارد و به خانه حمید برود. او فقط می‌خواست چند ساعتی پیش پسرش باشد و می‌گفت اگر بتواند حمید را قانع کند امید را نزد خودش می‌آورد تا از او مراقبت کند. چند ساعت بعد در حالی‌که ما فکر می‌کردیم زهرا پیش امید است، خبر دادند او به دست شوهر سابقش کشته ‌شده‌ است.
وقتی متن بازجویی‌ها در اختیار بازپرس روشن کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، او برای روشن شدن ابعاد پرونده دستور داد تا امید که روز حادثه در خانه بود، مورد بازجویی قرار گیرد.
این در حالی است که پزشکی قانونی روز گذشته در گزارش اولیه خود نوشت: زهرا زن 37ساله به شدت کتک خورده و زخم‌های روی سرش نشان می‌دهد موهای‌ او در درگیری کنده‌ شده‌ است. این زن 30 ضربه چاقو خورده است و ضربات به نقاط مختلف بدنش اصابت کرده، اما ضربه کشنده به قلب این زن وارد شده ‌است. شکستگی جمجمه و همچنین شکستگی‌های مختلف هم در قسمت‌هایی از دست زهرا دیده‌ شده‌ است.
بنا بر این گزارش اکنون بازپرس روشن دستور داده است با توجه به متواری بودن حمید -متهم 43ساله- تحقیقات برای دستگیری او آغاز شود.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =