۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۶

روزنامه همشهری نوشت:

8‌سال پیش ماموران پلیس کرمانشاه در جریان درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که درگیری بین 2‌مرد جوان بر سر اختلافات قدیمی رخ داده و در جریان آن یکی از آنها به نام مراد، دیگری را به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده است. از همان زمان تحقیقات پلیسی برای دستگیری مراد شروع شد اما این مرد بدون به جا گذاشتن ردی از خود متواری شده بود و کسی از مخفیگاهش خبر نداشت.


تلاش برای رضایت
در حالی که تحقیقات برای دستگیری مراد ادامه داشت، این مرد با فرار به یکی از روستاهای مرزی، زندگی مخفیانه‌ای را در‌پیش گرفت. مدتی بعد او که از زندگی مخفیانه‌‌اش خسته شده بود، تصمیم گرفت برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول اقدام کند. به همین دلیل با برادرانش در کرمانشاه تماس گرفت و از آنها خواست با مراجعه به خانه قربانی و گفت‌وگو با خانواده وی از آنها بخواهند که رضایت بدهند. اصرار مراد برای گرفتن رضایت گرچه چند سال طول کشید اما هیچ فایده‌ای نداشت. هیچ‌یک از برادران او حاضر نشدند برای گرفتن رضایت پا پیش بگذارند و نزد خانواده قربانی بروند. 7‌سال از ماجرای جنایت گذشت و در این مدت مرد جنایتکار همچنان به زندگی مخفیانه خود ادامه می‌داد تا اینکه تصمیم عجیبی گرفت.


 

انتقام خونین
مراد که از برادرانش به خاطر نگرفتن رضایت کینه به دل گرفته بود یک قبضه سلاح تهیه کرد و راهی کرمانشاه شد. یکی از روزهای اردیبهشت سال گذشته بود که او اسلحه به دست، وارد خانه‌ای شد که برادرانش در آنجا زندگی می‌کردند و بعد از جر و بحثی کوتاه هر دو برادرش و 5 برادرزاده‌‌اش را به گلوله بست و از آنجا متواری شد. بعد از فرار مرد جنایتکار، ماموران پلیس راهی محل جنایت شدند و دریافتند که در جریان تیراندازی مراد، 2 برادر او و یکی از برادرزاده‌هایش به قتل رسیده‌اند و 4‌برادر‌زاده دیگر وی مجروح شده‌اند. مرد جنایتکار بدون به جا گذاشتن ردی از خود دوباره متواری شده بود. ماموران پلیس وقتی متوجه شدند که این جنایت نیز از سوی مراد صورت گرفته، بررسی‌های گسترده برای شناسایی مخفیگاه او را ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مراد در خانه‌ای در کرمانشاه مخفی شده است.
به دستور قاضی عباسی بازپرس شعبه دوم دادسرای کرمانشاه، تیمی از ماموران راهی این محل شدند و آنجا را محاصره کردند. آنها وقتی از حضور جنایتکار فراری در این محل مطمئن شدند، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند و متهم بعد از انتقال به دادسرا و اعتراف به جنایت، با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد.


47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =