۰ نفر
۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲

ایسنا نوشت:

ماموران مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی زاهدان فردی که پس از ارتکاب قتل متواری شده بود را دستگیر کردند. در پی اعلام یک نزاع منجر به قتل در یکی از محله‌های شهر زاهدان ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی زاهدان برای بررسی موضوع به محل حادثه مراجعه کردند. ماموران پس از رسیدن به محل با جسد غرق در خون فردی به هویت «جلیل» روبرو شدند که به وسیله یک جسم نوک تیز مورد اصابت قرار گرفته و به قتل رسیده بود.
در ادامه ماموران آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدند فردی به هویت «مهدی» به علت جراحت از ناحیه سینه با هویت جعلی در یکی از بیمارستان‌های شهر بستری شده است بنابراین برای بررسی بیشتر به بیمارستان مراجعه و وی را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی فنی و پلیسی به قتل «جلیل» اعتراف کرده و درباره نحوه ارتکاب به قتل گفت: در روز قتل به همراه دو نفر دیگر از دوستانم پس از گرفتن مشروب به یکی از باغ‌های حاشیه شهر رفتیم و پس از خوردن مشروب با تحریک یکی از دوستانم با مقتول درگیر شدم که در این درگیری چند ضربه چاقو به او زدم و از محل متواری شدم. در ادامه پس از اعترافات متهم به قتل، وی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =