۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷

روزنامه ایران نوشت:

همزمان با کشف ردپای مرد غریبه در پرونده سقوط مرموز پیرمرد ثروتمند تحقیقات جنایی وارد مرحله تازه‌ای شد.
صبح دوشنبه – 23 آبان – مأموران کلانتری 102 پاسداران از سقوط مرموز مرد 96 ساله‌ای از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی باخبر شده و پس از حضور در محل حادثه دریافتند وی دقایقی قبل از بالکن خانه‌اش به پائین پرت شده و جان باخته است.
نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پیرمرد در حال بالا رفتن از پله‌های نردبانی بوده که روی بالکن خانه‌اش قرار داشته اما به دلیل نامعلومی به پائین سقوط کرده است. بدین‌ترتیب با اعلام موضوع مرگ مشکوک پیرمرد به بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تحقیقات برای شناسایی خانواده قربانی آغاز شد. با شروع پیگیری‌ها، فرزندان پیرمرد در حالی که از همسر دوم پدرشان شکایت داشتند به بازپرس گفتند: از آنجا که پدرمان تنها بود و نیاز به مراقبت و توجه مداوم داشت تصمیم گرفتیم برایش یک پرستار خانگی استخدام کنیم به همین خاطر خانم جوانی را پیدا کرده و پس از بیان شرایط طرفین با هم به توافق رسیدیم و قرار شد شبانه‌روز از پدرمان مراقبت کند. اما پس از گذشت چند ماه یک روز که به ملاقات پدرمان رفته بودیم در کمال ناباوری دریافتیم پدرمان او را به عقد دائم خود درآورده و با هم ازدواج کرده‌اند. از آنجا که پدرمان وضع مالی خوبی داشت و مطمئن بودیم زن جوان فقط به قصد تصاحب ثروت پدرمان تن به این ازدواج داده است با او مخالفت کردیم اما دیگر فایده‌ای نداشت؛ حالا هم مطمئن هستیم مرگ پدرمان نقشه این زن برای رسیدن به ثروت پدرمان بوده است.
بدین‌ترتیب با شکایت فرزندان مرد ثروتمند تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد. اما کارآگاهان دریافتند زمان حادثه، زن جوان برای انجام کاری به کرج رفته و در خانه نبوده است. با این حال تحقیقات ادامه یافت و پس از بررسی مکالمات تلفنی زن جوان مشخص شد وی با مردی بیگانه‌ ارتباط داشته است. بنابراین بلافاصله شیوا – 35 ساله – احضار شد. وی که ابتدا منکر هرگونه ارتباطی با مرد جوان بود وقتی با مدارک مستند روبه ‌رو شد لب به اعتراف گشود و گفت: از مدتی قبل با پیمان آشنا شدم و با هم ارتباط داشتیم اما بعد از ازدواج با کیان – پیرمرد ثروتمند – قصد داشتم به ارتباطم با پیمان خاتمه دهم که این اتفاق افتاد. من اصلاً از این ماجرا خبر نداشتم و مطمئنم کیان بر اثر یک حادثه جان باخته است. اما در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند پیرمرد به علت ناتوانی در حرکت، هنگام راه رفتن از عصای چهارپایه استفاده می‌کرده بنابراین با توجه به وضعیت جسمانی‌اش بالا رفتن از نردبان غیرمنطقی به نظر می‌رسید.
از سوی دیگر کارآگاهان در ادامه تحقیقات ردپای مرد جوان را در روز حادثه و در اطراف خانه پیرمرد شناسایی کرده و بدین‌ترتیب فرضیه وقوع توطئه‌ای شوم برای مرگ پیرمرد قوت گرفت و دستور دستگیری پیمان از سوی بازپرس پرونده صادر شد. سرانجام صبح دیروز مرد جوان دستگیر شد. تحقیقات از وی درباره این ماجرا همچنان ادامه دارد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =