۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳

روزنامه جام‌جم نوشت:

 مرد جوانی به دلایل نامعلوم در شهرک مریم، فاز اول اندیشه در شهرستان شهریار با شلیک گلوله به قتل رسید و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی جستجو در این ارتباط را آغاز کردند. شامگاه 18 آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و اطلاع داد جسد راننده جوانی را درون خودرویی پارک شده در حاشیه خیابان مشاهده کرده است. ماموران عازم محل حادثه شده و با جسد مرد جوانی که پشت فرمان خودرو افتاده بود، مواجه شدند. در پی گزارش کشف جسد به بازپرس سربازیان، کشیک وی‍ژه قتل دادسرای شهریار، با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.در بازرسی از خودروی پراید مقتول نیز مدرک هویتی وی به دست آمد.
در ادامه تحقیقات، جستجوها برای یافتن خانواده مقتول آغاز شد تا این که چند روز پیش آنها شناسایی و به پلیس آگاهی شهریار احضار شدند. با تحقیق از آنها معلوم شد، مرد جوان متاهل بوده و روز حادثه برای رفتن به محل کار، خانه‌اش را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.
خانواده مقتول با حضور در پزشکی قانونی گفتند جسد متعلق به فرزندشان است و او با کسی اختلاف نداشته است.تحقیقات گسترده پلیسی برای دستگیری قاتل یا عاملان حادثه و فاش شدن انگیزه این جنایت ادامه دارد.
 

سوءقصد به جان داماد از سوی برادر زن
گزارش دیگری نیز حاکی است، شامگاه شنبه همین هفته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از سوءقصد به جان مرد همسایه‌اش خبر داد.
در پی این تماس، ماموران عازم محل حادثه شدند و مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.در تحقیق از خانواده مرد زخمی معلوم شد عامل حادثه  برادرزن او بوده که متواری شده است. با مشخص شدن هویت ضارب، جستجوهای پلیسی برای دستگیری او آغاز و وی ساعاتی پس از حادثه دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهریار در بازجویی‌های مقدماتی اعتراف کرد به خاطر اختلاف با داماد خانواده، او را با چاقو زخمی کرده است.
بنا بر این گزارش، تحقیقات از متهم پرونده در حالی ادامه دارد که هنوز از وضعیت مرد زخمی گزارشی منتشر نشده است.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    0 0
    این شخصی رو که با شلیک گلوله تو شهرک مریم کشتن شوهر عمه ی منه!!! از مسولین عاجزانه درخواست دارم که این پرونده رو همین جور رها نکنن! دنبال قاتلش باشن!! این مرد حیف شد که از بین رفت به خدا حیف شد!! این مرد یک انسان به تمام معنا و خدا شناس بود حیف شد که از دست دادیمش...! از مسولین تقاضا دارم عاملین این جنایت رو به اشدد مجازات برسونن... تورو خدا دست روی دست نذارید یه کاری بکنی مسولین محترم....!!!!