۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۲

علاالدین بروجردی

22 بهمن نماد وحدت ملی بوده، هست و خواهد بود و این مساله به مقطع زمانی خاصی بستگی ندارد بلکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به صورت یکپارچه با بیانی واحد از انقلاب خود حمایت کرده و بدین ترتیب به دشمنان ثابت کردند که به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات آنها قرار نخواهند گرفت .

با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران بار دیگر در برابر آمریکا و انگلیس و سایر ابرقدرت ها، قدرت ملی خود را به رخ کشیدند و به امپریالیسم جهانی که با بهره گیری از شبکه های صهیونیستی می خواستند انشقاق را در صفوف ملت ایران به تصویر بکشند، پاسخ قاطعی دادند.

ملت ایران به شبکه های خارجی که با تمام توان خود سعی می کردند اختلاف افکنی کنند، ثابت کردند که با وجود اختلاف عقیده ،هیچ قدرتی نمی تواند نماد وحدت این ملت که همانا گرامیداشت 22 بهمن است را خدشه دار کند زیرا تمام ایرانیان در این زمینه باهم وحدت نظر دارند.

شبکه های جهانی که تحت سلطه امپریالیسم جهانی آمریکا هستند هزینه ای فراتر از ده ها ملیون دلار را که به تصویب کنگره آمریکا رسیده بود را هزینه کردند تا بتوانند در بین مردم اختلاف ایجاد کنند اما با وجود این هزینه سرسام آوراین شبکه های صهیونیستی نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند.    

جامعه ایران جامعه ای آزاد است که اختلاف نظر و اختلاف سلیقه در آن امری پذیرفته شده است؛ این انتقادها تا زمانی مورد قبول است که در صف واحد ملت شکاف ایجاد نشود زیرا وجود شکاف از سوی ملت ایران به هیچ وجه پذیرفته نیست چون زمینه طمع دشمنان را فراهم می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =