۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰

داریوش قنبری

 مردم در 22 بهمن ثابت کردند که گرچه اختلاف نظرهایی در نحوه مدیریت کشور دارند اما با وجود اختلاف سلیقه ها همچنان مدافع ارزش های انقلاب هستند و همه در پاسداشت این روز بزرگ وحدت کلمه دارند و برای حفظ این انقلاب از بذل جان خود دریغ ندارند.

حضور گوناگون مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که این روز بزرگ متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست و برخلاف تبلیغات صورت گرفته منتقدان همچنان اصول انقلاب را باور دارند و حاضر نیستند به این انقلاب که با مجاهدت های بسیار محقق شد، آسیبی برسد.

اختلافات موجود اختلاف با دولت است و نباید این اختلاف ها را به اختلاف با نظام تعبیر کرد البته فارغ از پیام وحدت ملت در چنین روزی، پیام مهم دیگری نیز در راهپیمائی 22 بهمن نهفته بود که نباید اختلاف درون نظام را به اختلاف با نظام یکی کرد و حضور منتقدان به وضعیت موجود، شایعات گسترش یافته را باطل کرد و نشان داد که همه در صیانت از آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند.

تمام منتقدان وضع موجود افرادی هستند که برای این انقلاب زحمت کشیدند و انتقادات آنها انتقادی از سر دلسوزی است که باید دولت از آن استقبال نماید هرچند برخی در طول چند ماه گذشته در این اندیشه بودند که منتقدان را حذف کنند اما این افراد نیز به این حقیقت دست پیدا کرده اند که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

دولت به پاس این حضور گسترده علاوه برجدیت در حل مشکلات، باید حقوق منتقدان را به رسمیت بشناسد و تمام توان خود را به کار گیرد تا مشکلات کشور حل شود بخصوص اینکه انتقادت زیادی به دولت در حوزه مدیریتی وجود دارد و باید برای رفع آن چاره اندیشی کند.

با وجود انتقادات موجود مردم ثابت کردند که ید واحده هستند و حاضر نیستند که به خاطر وجود اختلاف نظر، حضوری کمرنگ در روز 22 بهمن داشته باشند بلکه هر سال باشکوه تر از سال گذشته این روز ملی را پاس می دارند اما توقع دارند که حقوق آنها به عنوان منتقد به رسمیت شناخته شود و وجود این تفکر سبب شد که دشمنان از ملت ایران بار دیگر ناامید شوند.

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    مشکل اینجاست که هر کدام از اصلاح طلبان یک چیزی می گویند.