۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۹

لطف الله فروزنده

حضور گسترده مردم در راه پیمایی 22 بهمن شایسته تقدیر است زیرا مردم با حضور خود ثابت کردند که دشمن را به خوبی می شناسند و در ولایتمداری در تاریخ ایران بی نظیر هستند و درسالگرد  این رخداد عظیم، نسل جدید نشان داد که اگر جلوتر از نسل اول نباشد از آن نسل عقب تر نیست.

دشمنان بعد از گذشت 31سال باید بدانند که مردم ما بسیار هوشمند هستند زیرا در این مدت انواع توطئه ها را به کارگرفتند. هرچند بعد از انتخابات ریاست جمهوری، با بستری که افراد غافل برای آنها فراهم کرده و تمام امکانات خود را بسیج کردند که به نظام آسیب برسانند و اینطور القا کردند که بین مردم شکاف وجود دارد اما 22 بهمن به آنها ثابت کرد که باید در رویکرد خود تجدید نظر کنند.

ملت ایران همواره هوشمندی خود را ثابت کرده است ابتدا با حضور 85 درصدی برگ زرینی را در تاریخ کشور ثبت کرد و دوم در 9 دیماه و در نهایت در 22 بهمن ثابت کرد کرد که مدافع ارزش های انقلاب است و ذره ای در دفاع از انقلاب عقب نشینی نمی کند.

در حال حاضر که ملت، یکپارچه وارد عرصه شده است افرا غافل باید توبه کنند و به دامن مردم باز گردند و بدانند که تداوم این رویکرد هیچ فایده ای ندارد و حتی اگر برخی از کشورهای خارجی به ویژه آمریکا از آنها حمایت می کنند باید رویکرد خود را تغییر دهند.

مسئولان باید شاکر ملت باشند و تمام توان خود را به کار گیرند تا خدمتگزار مردم باشند؛ رئیس جمهور بارها تاکید کرده است که دولت شانی جز نوکری مردم را ندارد و هرکسی که این تفکر را ندارد باید از دولت خارج شود بنابراین پس از این حضور گسترده باید دغدغه حل مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

در حال حاضر اقدامات بزرگی همچون هدفمند کردن یارانه ها و اجرایی کردن اصل 44و برنامه پنجم در حال اجرایی شدن است و باید تلاش شود تا رویکرد عدالت محوری نهادینه شود بخصوص اینکه برخی از رسانه ها اینطور شایع کردند که هدف، حذف یارانه است در حالی که هدف مدیریت منابع است که باید در این زمینه کار جدی انجام شود تا مشکلات حل شود تا کاری که دولت های دیگر نتوانستند آن را اجرایی کنند توسط این دولت به سرانجام برسد.

 معاونت منابع انسانی رئیس جمهور  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای فروزنده به خودتون نگیرید. مردم فقط برای حمایت از رهبری و انقلاب در خیابانها حضورپیدا کردند، والا خودتون بهتر از هر کس میدانید که حداقل 85 درصد جامعه ناراضی از سیاستهای اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و ..شما هستند.خداوند همه را به راه راست هدایت نماید.