جمشید انصاری

 انقلاب اسلامی دستاورد خون هزاران شهید است که با تلاش تمام ملت ایران به پیروزی رسید و همه مردم ایران صاحبان این انقلاب به شمار می روند بنابراین در پاسداری از این روز بزرگ هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و همه مردم با حضور گسترده بار دیگر حمایت خود را از انقلاب بعد از گذشت 31 سال اعلام می کنند.

شعار اصلی انقلاب اسلامی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که برای تحقق آن، ملت هزینه های زیادی متقبل شدند با این وجود در سالگرد این انقلاب بزرگ در صحنه حضور پیدا کردند تا مبادا این تصور بوجود بیاید که در بین مردم، خللی در دفاع از انقلاب بوجود آمده است.

تمام ملت فارغ از مرزبندی های سیاسی این روز بزرگ را گرامی داشتند البته در میان این افراد بسیاری، منتقد وضعیت موجود هستند و با دولت بر سر نحوه مدیریت کشور اختلاف نظر اساسی دارند اما هیچگاه این انتقادها حضور آنها را کمرنگ نکرده است بلکه آنها ثابت قدم تر شده اند.

برخی تلاش می کنند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی را به معنای تائید عملکرد دولت در حوزه مدیریتی عنوان کنند که این شیوه به هیچ وجه درست نیست زیرا بسیاری از شرکت کنندگان در راه پیمایی عظیم 22 بهمن، افرادی هستند که منتقد دولت به شمار می روند و همواره تذکراتی را به دولت می دهند.  

دولت باید رفع مشکلات کشور را در دستور کار خود قرار دهد و تذکرات منتقدان را بشنود.

این امید وجود دارد که مناقشات پس از انتخابات حل شود اما در این مورد، انتقاد جدی وجود دارد زیرا روشهای مردم برای بیان اعتراض محدود شده و تا زمانی که این محدودیت وجود دارد نمی توان این قضاوت را انجام داد که مناقشات تمام شده بلکه مانعی برای بروز دارد و اگر افکار عمومی اقناع نشود هر وقت فرصتی برای بروز پیدا کند، نمود می یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CH ۱۶:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    دروغگو ها و دروغ سازها ؛ مامردم فقط برای بزرگداشت انقلاب و رهبری و دولت ولایت مدار و تو دهنی به شما و اربابان غارتگر بیت المالتان به میدان آمدیم و حرکت بعدی ما تو دهنی در انتخابات شورا و مجلس به شما و اربابان کارگزارانی شماست ...دیدار در انتخابات ...