سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر مردم در مقطعی احساس کنند مسئولی در حال خراب کاری در دستگاه اجرایی است با همین صلابت مقابل وی خواهند ایستاد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با «خبرآنلاین» گفت: حضور مردم در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز 22 بهمن پاسخ شکر گزارانه در مقابل تدابیر و مدیریت رهبری انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بود و این شکر در مقابل حضرت حق بود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی نشان قدرت الهی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی و اقتدار انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان شرق و غرب عالم بود. نکته بعدی این است که حضورمردم در این راهپیمایی اگر نگوییم به اندازه نهم دی بلکه قوی تر و باشکوه تر از حضور مردم در روز نهم دی بود که موجب یاس بیشتر دشمنان اسلام شد. یعنی باید آیه ای که روز غدیر ورود پیدا کرد را امروز می خواندیم که قرآن کریم می فرماید: «الیوم یئس الذین کفروا من دینکم». کفار با حضور این ملت در صحنه مایوس تر شدند.

این فعال سیاسی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را خط بطلانی بر فتنه اخیر دانست و خاطر نشان کرد: این نکته بسیار مهم است که در حقیقت پایان کار حرکت فتنه با حضور مردم اعلام شد.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم با حضور در این راهپیمایی دقیقا مشخص بود افزود: دفاع از اسلام ناب محمدی، حمایت بی دریغ و متحدانه و همراه با انسجام از ولایت فقیه و دفاع از مجموعه سرمایه و دستاوردهایی که در طول سی سال از انقلاب در اختیار جامعه ایرانی قرار گرفته بود، از جمله مطالبات مردم در این روز بود.

سالک با بیان اینکه حفظ اندیشه امام (ره) که فرموده بودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیبی نرسد، از پیام های حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن بود تصریح کرد: راهپیمایی روز گذشته در حقیقت احیای اسلامی ناب و اندیشه های امام(ره) و پاسخ به دشمنان قسم خورده شرق و غرب عالم در مقابل پیشرفت های علمی و فن آوری و اقتدار جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم حامل پیام اتحاد، وحدت، انسجام توام با بصیرت و دقت و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری بود، گفت: کسانی که مخالف این نظام هستند و بخواهند داخل کشور به زندگی روزمره خود ادامه بدهند، بی تردید باید با سلامت در مسیر این حرکت بزرگ انقلابی خود را تطبیق دهند و اگر نه سیل خروشان توده مردم پاسخگوی هر گونه مخالفتی در مقابل نظام خواهد بود.

این فعال اصولگرا در خصوص مطالبات حضور مردم از نخبگان سیاسی تصریح کرد: حضور مردم در سی و یکمین امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جمیع نخبگان سیاسی، فرهیختگان، خواص و کسانی که به نوعی سابقه انقلابی دارند ولی پشیمان از مبارزه هستند هشداری بود که حرکت انقلاب اسلامی ایستایی ندارد و متوقف بر عناصر خواص و غیره نخواهد بود و دلیل آن هم این است که با معیار رهبری حرکت می کند. بنابراین اگر خواص، سیاسیون و یا فرهیختگان بخواهند همراه ولایت باشند مردم آنان را از خودشان دانسته و محترم می شمارند و اگر نه آنها هستند که خودشان را از مردم جدا می کنند و این سنت الهی است که اگر از مسیر حرکت انقلاب خود را جدا کردند بی تردید مردم هم سراغ آنها نخواهند رفت که نمونه های آن را در تاریخ سی ساله انقلاب مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: اخلاق اسلامی و انقلابی ایجاب می کند که خدمتگزار مردمی بود که در دفاع از اسلام همه چیز خود را نثار کرده اند و 200 هزار شهید دلیل این مدعا است. مسئولین و سران سه قوه باید مدال نوکری این مردم را به سینه بزنند و خدمت صادقانه و مخلصانه کنند.

سالک در خصوص مطالبات حضور مردم از دولت خاطرنشان کرد: حضور مردم هشداری به دستگاه های اجرایی و کسانی بود که در مسئولیت های کارشناسی و غیره دولت حضور داشته و به نوعی به حذف نیروهای حزب اللهی از دولت دست می زنند.

وی افزود: اگر مردم در مقطعی احساس کنند مسئولی در حال خراب کاری در دستگاه اجرایی است با همین صلابت مقابل وی خواهند ایستاد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۳۰
    0 0
    اقا خدا هدايت كند مسئولين مقام پرست و خود خواه كه با نيروهاي ارزشي مخالفند و نه در حرف كه در عمل. اگر هم هدايت نميشن خدا ذليلانه با نهايت خواري اونها رو از پستهاي ناحق به خاك ذلت بنشاند و ريشه كن كند كه همه مردم را نا راضي كردند.