۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۱

مصطفی کواکبیان

ملت ایران با وجود مشکلات بیشمار بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند و نشان دادند که همچنان به اهداف انقلاب وفادار مانده اند و با عشق فراوان نسبت به انقلاب خود، تمام تلاش خویش را به کار می گیرند تا اصول انقلاب اسلامی که همانا اسلامیت و جمهوریت است محقق شود.

همین دغدغه سبب شد که مردم بار دیگر در روز 22 بهمن شگفتی بیافرینند و در عرصه حضور پیدا کنند و با این حضور که مایه ناامیدی دشمنان ملت شد، این پیام را به جهانیان ارسال شد که با وجود اختلافات همچنان مدافع رهبری و آرمانهای انقلاب و امام هستند.

این حضور پرشکوه به جهانیان ثابت کرد که هیچ قدرتی حق ندارد چشم طمع به این مرزو بوم بدوزد زیرا تمام جریان های سیاسی در حفظ کشور وحدت کلمه دارند و در این مواقع دست از اختلافات برمی دارند و همه همصدا و هم زبان از انقلاب پاسداری می کنند.

البته این حضور یک پیام مهم نیز برای مسئولان داشت که تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلات مردم رفع شود زیرا حداقل انتظار مردم فهیم ایران، اداره درست کشور است تا بیکاری و تورم و...حل شود زیرا این مسائل موضوعاتی است که مردم هر روز آن را لمس می کنند و از آن رنج می برند.

مهمترین پیام های راه پیمایی مردم در 22 بهمن را می توان در سه مورد خلاصه کرد اولین بخش و مهمترین آن حفظ وحدت کلمه است و بخش دوم آن حمایت از ارزش های انقلاب و آرمان های امام می باشد و سومین بخش آن تاکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات کشور می باشد.

امید است که بعد از برگزاری این راهپیمایی مشکلات ایجاد شده بعد از انتخابات حل شود حتی اگر این مساله محقق نشود می توان این مشکل را با برگزاری جلسات حل نمود فارغ از تمام نکات مطرح شده، باید گفت که 22 بهمن روزی متعلق به تمام ملت ایران است و هیچ گروه و جریانی حق ندارد این روز را برای خود مصادره کند.

دبیرکل حزب مردمسالاری و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 0
    پیام مردم کاملا روشن بود واحتیاجی به ترجمه وتفسیر آقایان ندارد.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 0
    كاش پيام 25 خرداد را هم مي شنيدند
  • بدون نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    اگه این همه همدلی و یکپارچگی بود پس این جو امنیتی و پلیسی چی بود که براه انداخته بودند؟
  • بدون نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    بارک ا... . احسنت به این مردم خوب و انقلابی. لعن ا... علی اعدائهم اجمعین الی قیام یوم الدین و لعن ا.. علی اعدائهم اجمعین الی قیام یوم الدین. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر رژیم غاصب صهیونیست. مرگ بر منافقین و صدام.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    بدبختی اینجاست که همه مثل این کامنت بالایی فکر می کنن عقل کلاند
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    قابل توجه خواننده بدون نام محترم 25 خرداد جرقه ای بود ناشی از غرور و خودخواهی عده ای که با دروغ هایشان مردمی را فریفتند که تعدادی از همان ها در 22 بهمن جبران مافات کردند22 بهمن با هیچ روزی قابل مقایسه نیست چون یک حرکت مداوم است نه یک جرقه
  • نيازي IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    آقاي كواكبيان غلط كردم بهت راي دادم اين بصيرتي كه رهبر فرزانه اقلاب سالها قبل گفته بود درباره تو وهمفكرات هستش .جانم فداي رهبري انديشمندوشجاع كه همگي شما اصلاح طلبها رو خوب شناخت وبه مردم آگاهي داد.
  • سید IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    پیامی درموردآقازاده های محترم نداشت؟؟!
  • بدون نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    ای کاش این اقای محترم که نمایندگی مردم را دارد حرف ودلش یکی بود.
  • علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    این کواکبیان حالش خوب نیست ها!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    با رنگ ونماد ومخفی شدن در پشت کلمات قلمبه سلمبه نمیشود رهبر ولیدر شد ومردم را دنبال خود کشید حرفهای بی بی سی و..... را مردم 30 سال است شنیده اند .
  • بدون نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
    0 0
    مردم برای دفاع از ولایت فقیه و انقلاب آمدن مصادره حضور مردم به نفع جناح ها ممنوع! تازه حداقل ایشون نظر خودشو گفته نه مثل وکیل الدوله ها که هر چی دولت میگه میگن چشم مثل هدفمند کردن یارانه ها یا احتمالا نفت 65 دلاری تو بودجه رو که خدا به خیر کنه یا مثل کسانی که میگن ما پیرو ولایتیم اما وقتی آقا میفرمایند توهین نکنید انگار کر می شوند. معمولا نظراتمو نمایش نمیدیدن