۰ نفر
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
راهنمای اقامت در هتل عباسی اصفهان

زمانی که صحبت از سفر به اصفهان و رزرو اقامتگاه باشد، هتل عباسی اصفهان اولین اسمی است که به ذهن گردشگران می آید.

زمانی که صحبت از سفر به اصفهان و رزرو اقامتگاه باشد، هتل عباسی اصفهان اولین اسمی است که به ذهن گردشگران می آید. این هتل یکی از معروف ترین و اصیل ترین مراکز اقامتی در شهر اصفهان است که با قدمت بیش از یک قرن، نمادی از فرهنگ و تاریخ غنی این شهر محسوب می شود. شما می توانید تصاویر معماری بی نظیر و اتاق های شگفت انگیز این مجموعه را در وبسایت فلای تودی مشاهده کنید و برای رزرو هتل عباسی اصفهان از طریق این وبسایت اقدام نمایید.

قدمت هتل عباسی به ۳۰۰ سال پیش باز می گردد، یعنی زمانی که شاه سلطان حسین صفوی فرمان ساخت کاروانسرای عباسی را صادر کرد. با توجه به اهمیت تاریخی و معماری فوق العاده این کاروانسرا، در طول تاریخ بارها مورد بازسازی قرار گرفت و در نهایت، در سال ۱۳۴۵ به هتل لوکس عباسی تبدیل شد.

پس، اگر می خواهید از تجربه سفر خود نهایت لذت را ببرید، هتل عباسی بهترین گزینه است. با اقامت در هتل عباسی اصفهان می توانید در یک باغ باشکوه قدم بزنید، به تماشای حوض فیروزه ای رنگ بنشینید و با دیدن معماری خیره کننده عمارت هتل به اوج شکوه ایران گذشته پی ببرید.

راهنمای اقامت در هتل عباسی اصفهان
راهنمای داشتن اقامتی بیادماندنی در هتل عباسی اصفهان

انواع اتاق های هتل عباسی

یکی از بهترین ویژگی های این هتل، تنوع بالای واحدهای اقامتی است. شما می توانید بسته به تعداد همسفران، سلیقه و بودجه خود در اتاق ها، سوئیت ها یا آپارتمان های این مجموعه اقامت کنید و واحد مدنظرتان را انتخاب نمایید.

اتاق های هتل عباسی اصفهان دارای امکانات مدرن

این مجموعه اتاق های خود را در سه دسته بندی اتاق های استاندارد، چشم انداز و پردیس به گردشگران ارائه می کند. اتاق های استاندارد یک تخته و دو تخته هستند، منظره رو به شهر دارند و از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند. تفاوت اتاق های چشم انداز با اتاق های استاندارد در نمای آنها است. اتاق های چشم انداز به باغ زیبای هتل اشراف دارند. اتاق های پردیس نیز با دکوراسیون کاملا مدرن، امکانات عالی و نمایی رو به حیاط، رفاه کامل شما را فراهم می کنند.

سوئیت های هتل عباسی با معماری منحصر به فرد

سوئیت های هتل عباسی نیز مانند اتاق ها در سه گروه دسته بندی می شوند. سوئیت های پردیس با امکانات بیشتر و ظرفیت بالاتر برای خانواده ها ایده آل اند. سوئیت های قاجار از جمله واحدهای بی نظیر این مجموعه هستند که با هنر معماری دوره قاجار مزین شده اند. سوئیت صفوی هم با فضایی دلباز، دکوراسیونی متعلق به دوره صفوی و ظرفیت برای چهار نفر یکی از جذاب ترین واحدهای این مجموعه به شمار می آید.

آپارتمان های مهمانسرای هتل عباسی

اگر به عنوان خانواده سفر می کنید و می خواهید در یک واحد راحت شبیه خانه خودتان اقامت داشته باشید، آپارتمان های دوخوابه و سه خوابه هتل عباسی با امکانات کاملی شامل سیستم تهویه، اینترنت، تلویزیون و ... را به شما پیشنهاد می کنیم.

راهنمای اقامت در هتل عباسی اصفهان
اتاق های هتل عباسی

امکانات هتل عباسی اصفهان | از فضای غذاخوری تا تالارهای مجلل

جذابیت های هتل عباسی با بررسی معماری عمارت، انواع اتاق ها و دکوراسیون خاص به پایان نمی رسد. این مجموعه امکانات مثال زدنی را برای رفاه حال مسافران فراهم کرده و خدمات عالی ارائه می دهد. به عنوان مثال، برای صرف وعده های مختلف و انواع نوشیدنی می توانید به سالن صبحانه با طراحی قاجاری، کافه تریای نقش جهان با فضایی دلنشین، رستوران چشم‌نواز چهلستون، چای خانه سنتی و سفره خانه سنتی بروید.

همچنین از تالارهای مجللی نظیر تالار عباسی، تالار آینه، تالار فیروزه، تالار مرمر، تالار زرین، تالار نقش جهان و سایر تالارها بازدید کنید و هویت معماری ایرانی را از نزدیک مشاهده نمایید. یا اینکه به فروشگاه صنایع دستی شامل تابلوها و محصولات دستی نفیس ایرانی، فروشگاه فرش دستباف و سایر مراکز هتل سر بزنید و سوغاتی بخرید.

رزرو اتاق در با توجه به فرهنگ غنی، بناهای تاریخی و جذابیت های گردشگری شهر اصفهان، سفر به این شهر همیشه هیجان انگیز است. با این حال، چیزی که می تواند تجربه شما از این سفر را به طور کامل دگرگون کند، اقامت در یک هتل باکیفیت با امکانات متمایز است. در میان هتل های مشهور اصفهان، هتل عباسی با ارائه خدمات برتر، قدمت تاریخی و امکانات فوق العاده بیش از سایرین به چشم می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتاق ها، نحوه رزرو هتل و استعلام قیمت اتاق های هتل عباسی اصفهان به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با ارائه خدمات گردشگری برتر از جمله رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار و خرید تور، به گردشگران کمک می کند، سفری لذت بخش، خاطره انگیز و آسان را تجربه کنند.

کد خبر 1976610

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =