تیتر سه زیرسرویس
-
ارزش اقدامهای مسئولیت اجتماعی اسنپ در سال گذشته به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسید
مروری بر اقدامهای مسئولیت اجتماعی گروه اسنپ در ۱۴۰۳
گروه اسنپ از سالهای آغازین فعالیت خود توجه ویژهای به مسئولیت اجتماعی شرکتی داشته و همواره در مسیر پاسخگویی اجتماعی، دغدغهمندی و مشارکت مؤثر در رفع نیازهای جامعه گام برداشته است.
-
گزارش اسنپ از نتایج پروژه دسترسپذیری در روز جهانی عصای سفید
از ابتدای اجرای پروژه دسترسپذیری اسنپخودرو تا پایان اسفند ۱۴۰۳، در مجموع ۱۰۹هزار و ۴۶۶ کاربر راننده و مسافر نوع معلولیت خود را در اپلیکیشن اسنپ ثبت کردهاند. از این میان ۹ هزار و ۷۵۷ نفر از کاربران مسافر نابینا یا کمبینا هستند.
-
مدیرعامل اسنپ از اضافه شدن قابلیت جدیدی برای امنیت سفر خبر داد
«مخاطب اضطراری» اسنپ، راهکار تازه امنیت سفر
مخاطب اضطراری فرد مورد اعتماد کاربر است که میتواند لینک مشخصات سفرهای او را دریافت کند و در صورت نیاز به جای کاربر مسافر با اسنپ در ارتباط باشد.
-
مسابقه نقاشی اسنپ به مناسبت روز کودک
قصههای اسنپ برای کودکان و والدین
اسنپ به مناسبت روز کودک، برای فرزندان کاربران مسافر و راننده، مسابقه آنلاین نقاشی با عنوان «هفت شب به قصه گوش کن، معماها رو حل کن» برگزار میکند. این کمپین از روز ملی کودک (۱۶ مهر) آغاز میشود و با الهام از پیام روز جهانی کودک (۲۰ نوامبر، مصادف با ۲۹ آبان) شکل گرفته است.
-
بازار تبلیغات دیجیتال در مسیر بازگشت
یکتانت گزارش تاثیرات جنگ بر تبلیغات دیجیتال را منتشر کرد
اگرچه در روزهای جنگ، هزینههای تبلیغاتی کسبوکارها بهطور محسوسی کاهش یافت، اما با پایان بحران روند بازیابی آغاز شده و بازار در مسیر رشد دوباره قرار گرفته است.
-
پادمان؛ بانکداری دیجیتالی برای کسبوکارها
پادمان عضوی از پلتفرم اقتصاد دیجیتالی بانک پاسارگاد است؛ پلتفرمی که هدف آن ایجاد یک اکوسیستم جامع برای بانکداری دیجیتالی و مدلهای نوین مالی است.
-
به مناسبت روز جهانی ناشنوایان
کاربران ناشنوا و کمشنوا قابلیت دسترسپذیری اسنپ را بررسی کردند
اسنپ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تعدادی از کاربران راننده و مسافر خود را به ارزیابی قابلیت دسترسپذیری سرویس درخواست خودرو دعوت کرد. هدف از این اقدام ارزیابی دسترسپذیری سرویس درخواست خودرو و بیان نقاط بهبود و قوت اپلیکیشین اسنپ از سوی کاربران مسافر و راننده بود.
-
اتباع شاغل غیرمجاز در تهران شناسایی میشوند
کارشناسان بارها نسبت به ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به کشور به جهت اشغال فرصتهای شغلی و بهم ریختن بازار کار، ملاحظات امنیتی و پیامدهای سوء اجتماعی و سیاسی هشدار داده و بر لزوم برخورد جدی تر با اتباع غیرمجاز تأکید کردهاند.
-
از علاقه نوجوانی به یک برند ملی؛ داستان آجیل رویال و بنیانگذار آن
در این گفتوگو، با بنیانگذار رویال همراه شدیم تا از زبان خودش، داستان این مسیر پرفراز و نشیب را بشنویم؛ داستانی که نه تنها روایت یک موفقیت اقتصادی، بلکه الگویی الهامبخش برای تمام کارآفرینان جوان است.
-
معاون بازاریابی گروه اسنپ: اسنپپرو ابزاری برای کاهش هزینههای ماهانه تا ۵ میلیون تومان
اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، اکنون با بیش از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر کشور فعال است و بنا بر اعلام معاون بازاریابی گروه اسنپ، میتواند تا سقف ۵ میلیون تومان در هزینههای ماهانه کاربران صرفهجویی ایجاد کند.