گزارش تصویری از یک روز دیدار با محسن خلیلی عراقی که با همراهی پدرش در صنعت ایران تلاش های زیادی را داشته است. <BR> عکس ها: لیلا افشار

مهم نیست چه قدر از قواعد پیچیده اقتصاد و تحلیل های کارشناسی این حوزه سر رشته داشته باشید، یا اینکه سال ها با این منطق که صحبت پیرامون اقتصاد را باید به اهلش سپرد از کنکاش و گفت و گو در حوزه اقتصاد طفره رفته باشید؛ مهم این است وقتی در مقابل فردی از تبار اقتصاد قرار می گیرید آن قدر خدمات آن بر همین زندگی ای که منو شما می کنیم قابل لمس است که علاقه دارید یک تشکر جانانه از او به عمل بیاورید. این حس من عکاس است وقتی برای اولین بار پای صحبت فردی نشستم که صنعت گاز مایع را در شبکه خانگی مورد استفاده قرار داده است.  این چند سطر و عکس  تنها گوشه ای از تلاش مضاعف مردانی است که نامشان به عنوان دو اسطوره دربخش خصوصی ایران به ثبت رسیده است.محمود خلیلی عراقی دیگر درمیان مانیست اما بیایید برای سلامتی محسن خلیلی عراقی دعا کنیم.

محسن خلیلی عراقی که مشغول مبارزه ای سخت با بیماری طاقت فرسایش است،درحالی که بسیار شمرده وآهسته صحبت می کرد پذیرای ما در عکسخانه اش که تمام عکس های خانوادگی و لوح های تقدیرش را آنجا جمع آوری کرده است بود .

3939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    9 0
    خداوند حفظش کنه
  • احسان IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    3 1
    واقعا از شما ممنونم که ما را با این گونه انسانهای موثر وناشناخته در کشور آشنا می کنید. ای کاش به اینگونه افراد بیشتر بها داده می شد.