کیک تولد 83 سالگی «محسن خلیلی عراقی» مرد پرتلاش عرصه صنعت ایران، در اتاق بازرگانی ایران و در حضور رییس پارلمان بخش خصوصی بریده شد.

در جریان برگزاری نشست مطبوعاتی اهالی صنعت و معدن بخش خصوصی کشور با اصحاب رسانه در روز 5 تیر، «محسن خلیلی عراقی» مرد پرتلاش عرصه صنعت ایران و فردی که با همراهی پدرش برای اولین بار گاز مایع را در شبکه خانگی مورد استفاده قرار داد اعلام کرد که روز تولدش است.
درادامه این جلسه به ابتکار رئیس اتاق ایران و اقدامات روابط عمومی این اتاق، کیک تولد خلیلی عراق در حضور اصحاب رسانه با عدد 83 بریده شد و «محمد نهاوندیان» ضمن آرزوی طول عمر با برکت برای او، ابراز امیدواری که شاهد افزایش عدد سمت راست، شمع کیک تولد ایشان باشیم.

عکس: بهاره تقی‌آبادی
3939

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    10 3
    نازنین مرد ، تولدت مبارک آسمان حد همترازی توست! فارغ التحصیلان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • نیما DE ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    3 1
    ایشان با عباس خلیلی عراقی صاحب امتیاز مجله اقدام و پدر سیمین خلیلی ( بهبهانی) نسبتی دارند ؟ اگر داشته باشند خیلی جالب است.عجب خانواده خدمتگذاری هستند...
    • بدون نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      2 1
      نه ارتباطی ندارند خلیلی نام فامیل شوهر سیمین یهبهانی بوده بدون پسوند عراقی گرچه اتفاقا ایشان مهاجر غراقی بوده است .
  • محمد IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    12 1
    اون بنده خدا که کراوات زده کیه مگه نمیدونه سردا رادان رو کراوات حساسه؟!
  • امیر EU ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    7 1
    من نزدیک 30 سال سن دارم و الان نزدیک به 20 سال است که محسن خان را می شناسم. به حق عرض می کنم فردی به دل پاکی و مروت ایشان ندیده ام. چند سال پیش که قرار بود شرکت بوتان به دلیل مشکلاتی تعدیل نیرو داشته باشد، اشک در چشمان محسن خان حلقه زده بود!! افتخارم این است که ایشان را چند بار سوار خودروی خود کرده ام و بعضی اوقات ایشان را می بینم و به ایشان سلام می کنم. امیدوارم ایشان الگویی باشد برای دیگر سرمایه داران ایرانی که هیچگاه مغرور نشد و با اتکا به خداوند هیچگاه از تلاش دست بر نداشت. حتی روزهای جمعه هم ایشان بعد از ورزش به محل کار می آمدند که برای من جای بسیار تعجب داشت. ایشان الگوی بسیاری از جوانان این سرزمین می تواند باشد. تولدت مبارک مرد با استقامت - سینا تاکسی خدا عمرشان دهد