ادامه مشکل تخریب فضای سبز کوی صفاری تبریز/ مسئولان همکاری کنند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از ادامه مشکل تخریب فضای سبز کوی صفاری تبریز از مسئولان ذیربط خواست تا در مورد حل این مشکل همت و جدیت به خرج دهند.

به گزارش خبرآنلاین، رسول درسخوان ضمن تاکید براین که حفظ فضای سبز شهر تحت هر شرایطی، ضروری است، گفت: مسوولین ادارات مختلف نیز در کنار شهروندان، باید به فکر حفظ فضای سبز شهر باشند.

وی در ادامه با اشاره به عدم آبیاری درختان کوی صفاری راه آهن، افزود: در شرایطی که حتی یک وجب فضای سبز برای تبریز حیاتی و مهم است، خشک شدن درختان تنومند و سرسبز این محوطه 12 هزارمتری، دور از انصاف است.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تبریز با اشاره به وضعیت تاسف بار درختان کوی صفاری که در زیر تلی از نخاله و گچ و سیمان، رو به نابودی هستند،خاطرنشان  کرد: تخریب این محدوده در حالی صورت می گیرد که خیابان راه آهن به یک پارک محله ای نیاز دارد و در صورت همکاری و تعامل مسولین اداره مالک این مکان با شهرداری، می توان از ظرفیت موجود در این محدوده، با کمترین هزینه، پارکی زیبا و با صفا ایجاد نمود.

دکتر درسخوان در پایان اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن این مسئله، بزودی شاهد احداث پارک محله ای در محل کوی صفاری باشیم.

گفتنی است محوطه کوی صفاری واقع در خیابان راه آهن، با مساحتی حدود 12 هزار متر مربع و با درختانی تنومند و سر به فلک کشیده، متعلق به یکی از نهادها است که متاسفانه با هدف تغییر کاربری آن به تجاری، با بی مهری این نهاد مواجه شده و مدتی است که درختان آن از آبیاری محروم مانده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =