تقابل شمس آذر و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردار آزادگان میزبان پیکان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت وارد هفته بیست و پنجم می شود که شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردار آزادگان از پیکان تهران میزبانی خواهدکرد.

شمس آذر به دلیل تخلف هوادارانش در بازی با تراکتور با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همراهی آنها محروم است.

پیکان رضا عنایتی که با جوانانش خوب کار کرده برای کسب امتیاز به قزوین آمده و می خواهد جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقاء دهد.

شمس آذر هم که پس از باخت میلیمتری مقابل استقلال نوار پیروزی هایش پاره شد درصدد کسب هرسه امتیاز این دیدار است تا درصورت لغزش احتمالی بالانشینان به رده های بالاتر صعودکند.

باید دید تقابل اندیشه های سعید دقیقی و رضا عنایتی در سایه سکوت سکوها و خاموش بودن آتش جهنم سردار آزادگان به کجا خواهدرسید.

پیکانی ها در ترکیب خود علاوه بر جوانان باانگیزه مهره هایی مثل حامد پاکدل بازیکن اسبق پرسپولیس و علی قربانی بازیکن اسبق استقلال را در فاز هجومی خود دارند و نشان داده اند به هیچ تیمی باج نمی دهند.

شمس آذر هم که با آبدیده شدن بازیکنانش به ساحل آرامش رسیده برای هر حریفی می تواند زنگ خطر باشد.

شمس آذر هم اکنون با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۴ بازی در مکان هفتم جدول رده بندی قراردارد و پیکان هم با ۲۵ امتیاز از همین بازی در مکان دوازدهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =