۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
دعوت نامه‌هایی برای روز قدس

آخرین جمعه ماه رمضان امسال نیز همانند سال‌های گذشته راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین برخی از تشکل‌ها و نهادها برای حضور در این راهپیمایی از مردم در حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند که در ادامه می آید:

نام تشکل

بخشی از بیانیه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

امام راحل گویی این روزها را نظاره‌گر بودند که اسرائیل را غده‌ای سرطانی نامیدند و بر اتحاد جهان اسلام برای مقابله با تجاوزگری‌های آن فریاد برآوردند و رهبر معظم و فرزانه انقلاب، این دیده‌بان بصیر جهان اسلام نیز بر این مهم همواره متذکر بودند و تأکید کردند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان عزیز و ملت ایران اسلامی همگان را به شرکت پرشور در راه پیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نماید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرا رسیدن این روز بزرگ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام‌ خامنه‌ای (مد ظله العالی)، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمائی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌کند تا همچون گذشته با حضور یک‌پارچه خود در این روز، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که جامعه جعلی و موزاییکی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی "اسرائیل از نیل تا فرات" دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور بایستی تماشاگر محض "احیای فلسطین از بحر تا نهر" شوند.

۲۰۷ نماینده مجلس

ملت مسلمان ایران بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان  در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد نمود و توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی در سوریه، مصر و تونس و خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا و اسرائیل را بر ملا خواهد داشت.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) بنیانگذار حرکت‌های رهایی‌بخش و ضد صهیونیستی در جهان اسلام، اطمینان دارد مبارزات ملت‌های اسلامی علیه استبداد و استکبار جهانی به ثمر خواهد نشست و رخدادهای اخیر نویددهنده آن است که روزی مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف نماز شکر و وحدت خواهند خواند.

جامعه اسلامی کارمندان

امسال که جهان اسلام به‌ویژه خاورمیانه و سرزمین فلسطین آماج توطئه‌های گوناگون قرار گرفته نیاز به حضور عظیم مسلمانان ایران و جهان در این یوم الله برای خنثی کردن سیاست‌های شیطانی استکبار جهانی و رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی یک ضرورت تام و تمام است و از این رو جامعه اسلامی کارمندان همگام با ملت عزیز و کارمندان خدوم ایران اسلامی فعالانه در راهپیمائی روز قدس شرکت خواهد کرد.

جمعیت مستقل ایران اسلامی

طرح روز قدس از سوی معمار کبیر انقلاب مساله فلسطین را از یک مساله عربی و قومی به یک مساله جهانی تبدیل کرد و نتیجه آن این بود که روند سازش روز به روز کاهش یافت و جریان مقاومت و ایستادگی به صورت گسترده‌ای تقویت شد.

29219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نفس A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    3 7
    ما می آییم