واکنش‌های ادامه دار به وقوع حادثه برای بالگرد رئیسی/ عطریانفر: اصلاح‌طلبان امیدوارند خبرهای خوبی برسد/ ابتکار پیام داد

معصومه ابتکار، نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس، مجتبی ذوالنوری و یک فعال سیاسی اصلاح طلب به وقوع حادثه برای بالگرد ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد عطریانفر بامداد دوشنبه، درباره سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیأت همراه در سفر به استان آذربایجان شرقی گفت: این حادثه غم انگیز و دردناک است و ما هم مانند همه فعالان سیاسی و دلبستگان کشور امیدواریم از سلامتی آقای رییس‌جمهور خبری حاصل کنیم.

بنابر گزارش ایرنا، عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی ایران، با تأکید بر همدلی همه گروه‌های سیاسی در این رویداد، افزود: همه گروه‌های سیاسی کشور در برابر چنین حوادثی همدلی و همراهی دارند؛ چرا که دوست دارند کشورشان در نقطه آرامی باشد و مسئولان عالی و در صدر مجموعه مدیران کشور، رئیس جمهوری که از مردم رأی گرفته، در صحت و سلامت به مردم خدمت کنند.

عطریانفر تصریح کرد: منهای جنبه‌های عاطفی که همه ایرانیان در حوادث تلخ دارند و نسبت به سرنوشت شهروندان دغدغه‌مند هستند، همه گروه‌های سیاسی به‌خصوص اصلاح‌طلبان این حادثه را با نگرانی دنبال می‌کنند و امیدوارند خبرهای خوبی برسد و رئیس جمهور به سلامتی بازگردند و این حادثه از سر کشور به خیر بگذرد.

این حادثه بخیر بگذرد

همچنین معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «انشالله که آقای رئیسی و وزیرخارجه همراهان سلامت باشند و این حادثه بخیر بگذرد...

واکنش‌های ادامه دار به وقوع حادثه برای بالگرد رئیسی/ عطریانفر: اصلاح‌طلبان امیدوارند خبرهای خوبی برسد/ ابتکار پیام داد

آرزوی سلامتی ذوالنوری برای رئیس‌جمهور و همراهانش

بنابر گزارش ایسنا، در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور، مجتبی ذوالنوری پیامی به شرح زیر صادر کرد. او نوشت: « خداوندا بحق ولیت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء، عیدی ولادت با سعادت حضرتش را برای ملت عزیز ایران، سلامت کامل رئیس جمهور محبوب و محترم و مغتنم این مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همراهانش، مقرر فرما. آمین یا رب العالمین.»

دست به دعا بر می داریم

بنابر گزارش ایسنا، نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس با صدور پیامی اعلام کردند که از صمیم دل از درگاه احدیت استعانت سلامت و تندرستی رییس جمهور و همه عزیزان همراه را داریم و دست به دعا بر می‌داریم.

متن پیام فراکسیون اقلیت‌های دینی مجلس در پی سانحه در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور به شرح زیر است:

«خبر تأسف بار حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی و هیأت همراه تکان دهنده و دردآور است از صمیم دل از درگاه احدیت استعانت سلامت و تندرستی ایشان و همه عزیزان همراه را داریم و دست به دعا بر می داریم.

شکی نیست که ملت بزرگ و شریف ایران با ایمان و هدایت مقام معظم رهبری و یکدلی و تلاش تمامی مسئولان و وحدت ملی برخاسته از باورهای عمیق دینی خود در این آزمون الهی سربلند خواهند شد.»

این پیام به امضای آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، همایون سامح به نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران و شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران رسیده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =