مطهری: مردم قلباً رئیسی را دوست دارند/ شخصیت او دوست داشتنی است/ امیدواریم که هر چه زودتر خبرهای خوبی منتشر شود

عضو هیات رئیسه مجلس دهم گفت: آیت‌الله رئیسی روحیه همدلی و وحدت را در جامعه ایجاد کرد به گونه‌ای که همه طیف‌های و رقیبان سیاسی رفتار، منش و نوع برخورد او با مردم و جامعه را می‌پسندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری بامداد دوشنبه، با بیان اینکه دعاهای مردم نشان‌دهنده محبوبیت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور است، گفت: شخصیت آقای رئیسی به گونه‌ای است که مردم او را دوست دارند، تواضع و محبتی که به مردم دارد باعث شده در دل مردم جای گیرد.

بنابر گزارش ایرنا، عضو هیات رئیسه مجلس دهم افزود: آیت‌الله رئیسی روحیه همدلی و وحدت را در جامعه ایجاد کرد به گونه‌ای که رقبای سیاسی هم رفتار، منش و نوع برخورد او با مردم را می‌پسندند.

مطهری با اشاره به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور گفت: مردم قلبا آیت‌الله رئیسی را دوست دارند و همه از سانحه‌ای که پیش آمد ناراحت شدند. همه آرزوی سلامتی برای ایشان را دارند و امیدواریم که هر چه زودتر خبرهای خوبی از سلامتی رئیس‌جمهور منتشر شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی همه طیف‌های سیاسی در مورد سلامتی رئیس جمهوری، گفت: وقتی خطری برای نظام پیش می‌آید همه گروه‌ها هم‌صدا موضع واحدی خواهند داشت و رقابت‌های سیاسی موجب نمی‌شود که نسبت به خطراتی که ممکن است برای کشور ایجاد شود بی‌تفاوت باشند.

مطهری ادامه داد: ممکن است مردم انتقاداتی داشته باشند، اما قلبا رئیس جمهور را دوست دارند زیرا شخصیت او دوست داشتنی است.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908841

برچسب‌ها