رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع حامیان انتخاباتی خود موضعگیری کرد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کافه خبر گفت: "سخنان آقای احمدی نژاد، تماما انتخاباتی و سیاسی است و او به دنبال پیاده سازی مدل روسی پوتین-مدودف در ایران است."

در روزهای اخیر، سخنانی منسوب به رئیس جمهور منتشر شده که طی آن، وی در جمع حامیان انتخاباتی خود، درباره حوادث ماه های گذشته در ایران، سخنانی را ابراز کرد که موجی از تکذیب ها را به همراه داشت. احمدی نژاد همچنین در سفر اخیر خود به استان چهارمحال و بختیاری با زیر سئوال بردن جایگاه کمیسیون آموزش و تحقیقات، به انتقادات مجلس نسبت به کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور، واکنش نشان داد و اعتبار مدارک پیام نور را تایید کرد و گفت این مدارک، معادل نیست.

علی عباسپور تهرانی، در کافه خبر درباره این اظهارات موضعگیری کرد و گفت: "رئیس جمهور بدون اینکه شان و حرمتی برای نهادهای قانونی مانند مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان قائل باشد، همه را زیر سئوال می برد. ما معتقدیم مردم به خوبی می دانند این سخنان سیاسی است و کارکرد انتخاباتی دارد."
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: "اکنون به این نتیجه رسیده ایم که حرکتهای آقای احمدی نژاد درباره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، بازنشستگی استادان، مدارک دانشگاه پیام نور را شعاری می دانیم. معتقدیم این حرکتها انتخاباتی است. ایشان نمی تواند در انتخابات ریاست جمهور آینده کاندیدا شود ولی مدل پوتین -مدودوف را دارد اجرا می کند."
وی درباره عملکرد احمدی نژاد که عباسپور آن را "سیاسی و انتخاباتی" خواند، توضیح داد: "دو چیز را در نظام جمهوری اسلامی از کاندیداها پسندیده نمی دانیم. اول این که نامزدها، رقبا را متهم کنند مثلا فلانی فساد مالی دارد و بعد هم نتوانند اثبات نکنند. ایشان چند سال پیش در رسانه ملی نسبت به افرادی که در نظام ما تلاش کردند و پایه های انقلاب و مصدر کار بودند، اتهامات فساد مالی وارد کرد و هیچگاه نتوانست اثبات کند."
وی در قسمت دیگری از سخنانش درباره سخنان احمدی نژاد در جمع حامیان انتخاباتی خود نیز اظهار نظر کرد: " جلسه غیر علنی ای تشکیل دادند، ولی به عمد تمام اطلاعات آن به رسانه ها دادند و تکذیب هم نکردند، بعد هم می گویند 10 درصد اطلاعات را می دهیم و 90 درصد در اختیار ماست و به موقع خواهیم گفت. همان "بگم بگم" هایی که در آستانه ریاست جمهوری گفت و باقی ماند، باز هم شروع شده است."
47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیبیان IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    13 1
    اگر اتهامی به کسی زده .و نتوانیم ثابت کنیم و با همین اتهام به خواستهمان برسیم جز تقلب چه نامی میتوان بر آن گذاشت ؟؟
  • عباسي IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    5 4
    كنفوسيوس ميگه از ارتش و تداركات ميشه در حكومت صرف نظر كرد اما اگه اعتماد از بين رفت ديگر حكومت نتوان كرد. آقايان با اين سخنان هرچند كه صادق نيز باشد موجب چه چيزي در جامعه خواهند شد جز از بين بردن اندك اعتمادي كه به حكومت مانده است اين دست سخنان كه هرروز از سوي برخي سياسيون اتفاقا اصولگرا كه از سويي اصولگرايان دولتي را متهم ميكنند و از سويي اصلاح طلبان را آيا به دموكراسي مبتني بر مشاركت جمهوري اسلامي ضربه نخواهد زد؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    11 1
    اقای محترم ناراحت نشو اگربا کمی تفکربه سخنان ایشان دقت بفرمایید متوجه خواهیدشدکه حرفهاییکه راجع به بعضی نمایندگان میزنندواقعادرسته...
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    14 7
    انشاا... این مدل در روسیه و ایران به نتیجه نرسه
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    9 12
    آقای عباسپورشما راچه شده که آب به اسیاب سرمایه داران بی رحم می ریزید.!؟