رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: درباره تعطیلی 5شنبه های مدارس، تاکنون پاسخ واضحی از وزیر آموزرش و پرورش نگرفته ایم.

علی عباسپور تهرانی در کافه خبر گفت: "تعطیلی پنج شنبه ها چند مشکل اساسی دارد، دروهله نخست ماهیچ وقت پاسخ مناسب و واضح دراین باره از آقای حاجی بابایی نگرفتیم. درواقع ایشان همواره نظرات شان ابهام آمیز بود و دلیل روشن برای اقدام خود نمی آوردند."

 او گفت: "ایشان به کمیسیون آموزش و تحقیقات آمدند و در این رابطه سوال کردیم، اما خیلی روشن و بارز گفتند که ما نمی خواهیم پنج شنبه ها را تعطیل کنیم. قرار است در این روز دانش آموزان به موزه ها و مکان های دیدنی فرستاده شوند و این روز را بدین منظور خالی کرده ایم. حتی ما خواستیم که اگر چنین برنامه ای دارند. برنامه خود را به مجلس ارائه دهند. اما این اقدام صورت نپذیرفت و این برنامه ها هم در مدارس اجرایی نشد."

 عباسپور معتقد است سیاست بازی برای آموزش و پرورش مضر است: "آنچه ما تا کنون از آقای حاجی بابایی راجع به مسائل آموزش و پرورش دیده ایم تنها تغییر موضع بوده است ،که من توصیه می کنم دست از این سیاست بازی ها بردارند . این سیاست بازی ها برای آموزش و پرورش و رسالت این وزارتخانه مضر است."
مشروح این گفتگو را می توانید اینجا بخوانید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    2 1
    خوبه بلاخره اقای عباسبور این موضوع را فهمیدند. فکری به حال ما معلمان شرکتی مظلوم کنید چرا باید این بلا سرمان بیاد اخه چه گناهی ما مرتکب شدیم.ما صادقانه و خالصانه خدمت کردیم بدون کمترین مزایا بهانه وزیر فقط اینه که نمره نگرفتن. اخه از نیروهای ادارات دیگه هم ازمون گرفته شد همه انها براحتی قراردادی شدن. نمایندهای حامی حق وعدالت بارها تذکر دادن وگفتند اخراج معلمان شرکتی بی عدالتی است و همچنین گفتند اگه نمره نگرفنند که خود دارای ابهامات زیادی است میتوانند در کادر اداری ادامه خدمت دهند. اغلب این جوانان نان اور خانواده هستد و شغلی دیگر ندارند در وضع بسیار بد ی همه مادی وهم روحی بسر میبرند بیاید قانون وعدالت را برای ما جوانان تحصیلکرده هم اجرا کنید این درد دل 15000 معلم شرکتی است.یا علی
  • شهریار IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    3 0
    بچه من از 7/5 صبح تا دو بعد از ظهر به مدرسه میره که حالا پنجشنبه ها تعطیله اخه ما خودمون را جای یه دانش آموز راهنمایی بزاریم 8 ساعت سر کلاس چه کیفتی داره آموزش ویادگیری اون. اگه این طرح همراه با تقلیل ساعت درسی بود که فشار به دانش آموزان وارد نمی شد یه حرفی . مگه پنجشنبه روز خدا نیست که با تعطیلی اون هزار و یک مشکل دیگه را بوجود میارن