فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته نخست آبان‌ماه منتشر شد تا مجموعه طنز «پ نه پ» که به زودی چاپ چهارم آن در بازار کتاب عرضه می‌شود همچنان در صدر این لیست قرار گرفته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، لیست پرفروش‌های هفته گذشته (30مهر تا پنجم آبان ماه) که با انتخاب و خرید مردم از سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام»، به دست آمده منتشر شد. برای آگاهی و مطالعه بیشتر کتاب‌های پر مخاطب هفته گذشته روی عناوین کتاب‌ها کلیک کنید.

 

همچنین ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهرها نیز می‌توانند با پرداخت هزینه پستی، سفارش خرید بدهند.

 

 

بر اساس این گزارش، مجموعه طنزهای اجتماعی «پ نه پ» رتبه اول لیست پرفروش‌ها را به خود اختصاص داده است، کتابی که چاپ سوم خود را پشت سر گذاشته و به زودی با چاپ چهارم روانه بازار کتاب می‌شود. علیرضا وصفی گرآورنده مجموعه جمع‌وجور «پ نه پ» است و نشر خبر امروز با همکاری کتیبه زرین آن را با قیمت 2هزار تومان در 130 صفحه منتشر و روانه بازار نشر کرده است در کمتر از یک ماه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد به طوری که در سوپرمارکت‌های تهران نیز توزیع شد. علاقمندان می‌توانند این کتاب را در نمایشگاه مطبوعات و از غرفه موسسه خبر تهیه کنند.

 

همچنین کتاب «از رژیم لاغری کاری ساخته نیست» با زیر عنوان (می‌توانید به سرعت وزن کم کنید و سر وزن خود باقی بمانید)» نوشته باب شوارتز با ترجمه مهدی قراچه‌داغی در رده بعدی پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفته است؛ کتابی که  به شما می‌گوید که چرا چاق شده‌اید و چگونه می‌توانید بدون رژیم غذایی وزن اضافی خود را کم کنید.

 

بر اساس این گزارش کتاب «رقص عقاب‌ها» که اسرار برخی کارآفرینان ثروتمند کشور را بازگو کرده است، در رده سوم پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی در هفته گذشته قرار گرفت. کتابی خواندنی که کنکاشی شگفت‌انگیز و آموزنده در زندگی 21 کارآفرین ایرانی و کشف 100 ناگفته اثربخش زندگیشان است.  

 

کتاب «چرا زن‌ها مردها را از دست می‌دهند؟» نوشته جس مک کان با ترجمه مهراوه فیروز نیز همچنان در لیست پرفروش‌ها قرار دارد. ر معرفی کتاب آمده است: «شماری از زنان به عنوان پاداش تلاشی که برای همسران خود می کنند، خواهان یک زندگی عاشقانه هستند و انتظار تعهد و وفاداری دارند اما در احساس ناامیدی، فریب خوردگی، سرخوردگی و شکست در روابط خود با مردان دست و پا می زنند...اگر در آغاز یک رابطه هستید، اگر ازدواج کرده اید و می خواهید کنترل امور را دوباره در دست بگیرید و پایه های زندگی تان را مستحکم کنید، اگر فریب خورده اید و به دنبال راهی برای یافتن اصول و قوانین هستید، این کتاب مناسب شماست.»

 

همچنین کتاب‌های «مشکلات را شکلات کنید»  و «در 10 ثانیه استرس را مهار کن!»  در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته اول آبان ماه قرار گرفته‌اند.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

طنزهای اجتماعی «پ نه پ» به شکل عموم، گونه‌ای مطایبه‌ خانوادگی و اجتماعی، دور از هزل و هجو است. بیشتر این طنزها در شبکه‌های اجتماعی مجازی و به صورت پیامک شکل گرفته و از نظر ساختار ادبی زیرگروه ادبیات شفاهی قرار می‌گیرد.

از رژیم لاغری کاری ساخته نیست

باب شوارتز

قطره

4000

این کتاب در واقع متن پیاده شده همایش «از رژیم غذایی لاغری کاری ساخته نیست» است که در اقصی نقاط دنیا اجرا شده و نویسنده در آنها راز سلامتی و تناسب وزن افراد را به ایشان آموزش داده و دستورالعمل های مناسب شان را برایشان تجویز کرده است.

رقص عقاب‌ها

امیرحسین مظاهری

ثروت‌آفرینان پارس

5000

این کتاب کنکاشی شگفت‌انگیز و آموزنده در زندگی 21 کارآفرین ایرانی و کشف 100 ناگفته اثربخش زندگیشان است. در این کتاب خواننده با موضوعاتی چون «چگونه با 300 میلیون بدهی آیس پک را ساختم؟ چه حادثه ای دانشجوی معلمی را بر مسند مهرام نشاند؟ نصیحتی که ورشکسته ای را مالک بهروز کرد؟ چه تفاوتی پدر خوب را سرآمد فست فودهای کشور کرد؟ از جمع آوری بشکه تا تاسیس کارخانجات هگزان شیمی؟» آشنا می شود.

چرا زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند؟  

جس مک کان

البرز

3500

«این مشکل تو است، نه مرد!، قواعد بازی، خود را بشناسید، یافتن مرد، علاقمند کردن مرد، علاقمند نگه داشتن مرد، بستن قرارداد و حفظ ذهنیت درست» از جمله مطالب این کتاب است.

مشکلات را شکلات کنیم

مسعود لعلی

بهار سبز

4000

در این کتاب سعی شده است ابعاد مختلف مشکلات برای خوانندگان روشن شود و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است.

در 10 ثانیه استرس را مهار کن!

علی‌رضا کاکاوند

سرافراز

2000

نویسنده در این کتاب روش‌هایی را برای داشتن زندگی عاری از استرس توضیح داده است؛ استرسی که واکنشی جسمی و روانی به یک موقعیت چالش بر‌انگیز است و خود به دو نوع تقسیم می‌شود؛ مثبت و پریشانی.

 6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =