باب شوارتز در این کتاب برنامه‌ همایش «از رژیم غذایی لاغری کاری ساخته نیست» را که در اقصی نقاط دنیا اجرا کرده است، با مخاطب در میان می‌گذارد تا او را با راز و رمز سلامتی و تناسب وزن همراه با راه های طبیعی کاهش وزن آشنا کند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «از رژیم لاغری کاری ساخته نیست (می‌توانید به سرعت وزن کم کنید و سر وزن خود باقی بمانید)» نوشته باب شوارتز با ترجمه مهدی قراچه‌داغی از سوی نشر قطره در 192 صفحه با قیمت 4 هزار تومان منتشر شد.

این کتاب در واقع متن پیاده شده همایش «از رژیم غذایی لاغری کاری ساخته نیست» است که در اقصی نقاط دنیا اجرا شده و نویسنده در آنها راز سلامتی و تناسب وزن افراد را به ایشان آموزش داده و دستورالعمل های مناسب شان را برایشان تجویز کرده است.

 

در معرفی کتاب «از رژیم لاغری کاری ساخته نیست» آمده است: «هر کس با وزنش رابطه منحصر به فردی دارد. هدف این همایش کشف این رابطه است و این‌که مشکل وزن و چاقی یک‌بار و برای همیشه حل شود. در این کتاب باب شوارتز برنامه‌ همایش «از رژیم غذایی لاغری کاری ساخته نیست» را که در اقصی نقاط دنیا اجرا کرده است، با شما در میان می‌گذارد. او شما را قدم به قدم جلو می‌برد. به شما می‌گوید که چرا چاق شده‌اید و چگونه می‌توانید بدون رژیم غذایی وزن اضافی خود را کم کنید. این اقدام مهم و تعیین کننده نه فقط بدن شما را متحول می‌کند، بلکه نگرش شما را نسبت به خود و زندگی تغییر می‌دهد.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    4 0
    با سلام / چرا بعضی خبر هاتون همش تکراریه و فقط صفحه پر کنی هست؟ مثل همین خبرتون ببینید چند دفعه یه جمله رو تکرار کردید؟(«از رژیم غذایی لاغری کاری ساخته نیست» را که در اقصی نقاط دنیا اجرا کرده است)
  • ashkan NL ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    2 1
    inghadr poletan ra bekhod kharje in joor ketabha nakoneed,sabet shodeh ke kam khordan va faaleyat zeyad behtareen hast.ba khandane in ketab va neshastan roye mobl va chips khordan vazn kam nemeshavad.
  • رژیم لاغری A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    0 0
    خیلی عالیه ممنون