زندگی‌نامه لیونل مسی که هفته گذشته وارد بازار نشر و در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات عرضه شد با استقبال مخاطبان مواجه شد.

 به گزارش خبرآنلاین، کتاب زندگی​نامه «لیونل مسی» ستاره فوتبال جهان که برای نخستین بار در کشور ترجمه و منتشر و در نمایشگاه مطبوعات و در غرفه موسسه «خبر» عرضه شده، با استقبال خوب بازدیدکنندگان و علاقمندان به فوتبال و ستاره‌های مستطیل سبز مواجه شده است. 

 

کتاب «زندگی نامه لیونل مسی» نوشته لوکا کایولی و با ترجمه ایوب دهقان کار نخستین مجلد از مجموعه «ورزش و آینده» است که به زندگی و حیات ورزشی ستاره های جهان می پردازد. این کتاب خواندنی از سوی انتشارات خبر امروز و با همکاری کتیبه زرین منتشر شده است. 

 

کتاب «زندگی نامه لیونل مسی» در 300 صفحه و با قیمت 10هزار تومان منتشر شده که در نمایشگاه مطبوعات و در غرفه موسسه «خبر» عرضه می شود. هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، تا 10 آبان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دایر است.

علاوه بر خرید حضوری از نمایشگاه مطبوعات، علاقمندان برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان از سراسر کشور نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، این کتاب را از طریق همین سامانه سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =