۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۴

۳۶۵ قطعه عکس از مجموعه عکس‌های اکبر ناظمی در مجموعه‌ای چهارجلدی همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه چهار جلدی عکس‌های انقلاب در چهار عنوان «انقلاب»، «زنان»، «کودکان و نوجوانان» و «شعار‌ها و دیوارنوشته‌ها» وقایع انقلاب و حضور یکپارچه ملت ایران را از مردادماه ۱۳۵۷ تا پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر می‌کشد. این کتاب‌ها در قطع بیاضی بزرگ (35×25) توسط انتشارات سوره مهر تهیه و تولید شده و در نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران، انتهای راهروی 27 سالن شبستان در غرفه این انتشارات با تخفیف ویژه نمایشگاه به فروش می‌رسد.

جلد اول این مجموعه کتاب، سال ۱۳۸۸ در تیراژ ۲۵۰۰ جلد منتشر شد که با استقبال علاقمندان به تاریخ، هنر عکاسی و دانشجویان به چاپ دوم رسید. در این چهار جلد، بخشی به عنوان «چکیده وقایع انقلاب ۱۳۵۷» ضمیمه شده که فهرست‌وار به اتفاقات مهم روزهای پر التهاب انقلاب می‌پردازد. علاوه بر این بخش، در دو کتاب «زنان» و «شعار‌ها و دیوارنوشته‌ها» با استناد به عکس‌های موجود در کتاب، بیوگرافی شخصیت‌های موثر در انقلاب بخش دیگری از این کتاب‌ها را تکمیل می‌کند.

«مهیار سپهری»، «کبری کریمی» و «مریم قربانی‌نیا» و «بهناز شمسینی» در بخش گرافیک، «محسن کاظمی»، «فاطمه سرآبادانی» و «نسرین افشار» در بخش تحقیق و پژوهش، «علیرضا روشن» به عنوان ویراستار، «مجید زارع» به عنوان ناظر چاپ و «ژوبین غازیانی» به عنوان مدیر تولید، اکبر ناظمی را در تالیف این کتاب‌ها یاری کرده‌اند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =