۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹

رسول یونان از چاپ قریب‌الوقوع ترجمه‌ای از مجموعه اشعار رامیز روشن شاعر آذربایجانی خبر داد و گفت: این کتاب به احتمال زیاد به نمایشگاه خواهد رسید.

مدتی پیش رسول یونان ترجمه مجموعه شعری رامیز روشن شاعر و فیلمساز اهل جمهوری آذربایجان، با نام «باید در را آرام باز کرد و رفت» به نشر افکار تحویل داده که این کتاب قرار است به زودی منتشر شود و به احتمال زیاد به نمایشگاه کتاب می‌رسد.

رسول یونان به مهر گفت: پس از ارسال کتاب به ارشاد، به دو مورد اشاره شد و پس از اعمال اصلاح این دو مورد کتاب را دوباره به ارشاد فرستادیم که گفته شد چاپ آن بلامانع است. کتاب قرار است به زودی منتشر شود و در صورت تسریع در امر انتشار آن، حتما در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

یونان درباره دیگر آثارش گفت: چاپ سوم مجموعه شعر «پایین آوردن پیانو از پله های هتل یخی» به تازگی پخش شده است. چاپ دوم مجموعه «مرده‌ای به کشتن ما‌ می‌آید» نیز به تازگی منتشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای از اشعار فارسی و ترکی‌ام به انتخاب احمدی پوری است. به علاوه تعدادی از شعرهای منتشرنشده‌ام هم در این کتاب چاپ شده‌اند. هر دوی این کتاب‌ها توسط نشر افکار منتشر شده و در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =