مدیر انتشارات معین گفت: کتاب‌ «افسانه‌های دگردیسی» با ترجمه جلال الدین کزازی در بیست‌وچهارمین نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

محمدقاسم صالح رامسری مدیر انتشارات معین در گفت‌گو با فارس درباره تازه‌های نشر این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران گفت: متاسفانه کتاب‌های زیادی از ما به مدت طولانی در ارشاد مانده است با این وجود ما با کتاب‌های «افسانه‌های دگردیسی» با ترجمه جلال‌الدین کزازی به نمایشگاه کتاب می‌رویم.

وی افزود: این کتاب ادامه کتاب‌های ایلیاد و ادیسه است که قبلا نشر مرکز آن را منتشر کرده بود. کتاب دیگری هم با نام «شهرزاد ارابه» از کزازی آماده چاپ داریم و قرار بود این کتاب هم به نمایشگاه کتاب برسید که هنوز مجوز آن صادر نشده است.

مدیر انتشارات معین گفت: کتاب عطار نیشابوری نوشته مرحوم فروزان‌فر هم از کتاب‌های چاپ اول ما برای نمایشگاه کتاب است که با ویرایش جدید منتشر شده است و در کنار اینها چند کتاب پزشکی هم در میان چاپ اولی‌های ما قرار می‌گیرند.

وی درباره کتاب‌های تجدید چاپی این انتشارات گفت: کتاب‌های احمد محمود برای نمایشگاه کتاب تجدید چاپ شده است که در این میان کتاب مدار صفر درجه به چاپ دهم و درخت انجیر معابر به چاپ نهم رسیده است. کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی هم از کتاب‌های پرفروش ما هستند که برای نمایشگاه کتاب تجدید چاپ شده‌اند.

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =