۳ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸

.

نقل است که یک انگلیسی تصمیم به مهاجرت و تغییر ملیت می دهد. دوستانش از او می پرسند چرا قصد دارد چنین کاری کند. او پاسخ می دهد روزگاری در انگلستان همجنسگرایی غیرقانونی بود و مجازات سنگینی داشت، بعدها همجنسگرایی را تحمل می کردند، حالا آن را قانونی کرده اند و من می ترسم اگر زودتر از این کشور نروم آن را اجباری کنند.
این لطیفه و نظایر آن که در بسیاری از کشورهای اروپایی رایج است نشان دهنده بی ریشه بودن ادعای برخی از دول و فعالان سیاسی غربی در ارتباط با فراگیر بودن این گرایش است. در عین حال تلویحا نشان می دهد که مردم اروپا که از آنها به عنوان علاقمندترین ملت ها به موضوع همجنسگرایی یاد می شود عمیقا از فعالیت های گسترده رسانه ای و سیاسی در فراگیر جلوه دادن این گرایش نگران هستند.
سوابق تاریخی، پزشکی و اجتماعی همجنسگرایی در اروپا، آمریکا و سایر نقاط جهان از جمله آمریکای لاتین و بویژه برزیل به خوبی نشان می دهد که تا همین چند ده سال پیش عمده کشورهای دنیا در بهترین شکل ممکن همجنسگرایی را نوعی بیماری تلقی می کرده اند و هنوز در میان بسیاری از دانشمندانی که همچنان بر این باور باقی مانده اند، پیدا می شوند کسانی که به خود جرأت شکستن حلقه های مارپیچ سکوت را می دهند و به آن اذعان می کنند.
با این همه کشورهای غربی توانسته اند خصوصا در دو دهه گذشته با کمک گیری از رسانه های جمعی فضایی را بوجود بیاورند که مخالفان همجنسگرایی مجبور به سکوت شده و یا بالاجبار از شدت انتقادات خود نسبت به این گرایش بکاهند. به دیگر معنی در ده سال گذشته آنقدر درباره همجنسگرایی در کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا تبلیغ شده است که واقعا این ترس بوجود می آید که گویی اراده ای مبنی بر اجباری کردن آن در جهان بوجود آمده است.
در چنین فضایی متاسفانه برخی از گروه های فعال در زمینه همجنسگرایی با کمک برخی از سیاستمداران ذی نفوذ غربی که تاثیرگذاری زیادی بر دبیرخانه سازمان ملل و ارکان دیگر سازمان های بین المللی دارند، موفق شده اند این گرایش را به صورتی کاملا دروغین به یکی از نیازهای بشری تبدیل کنند و بالتبع برای گروندگان به آن حقی قائل شوند.
اختصاص یک پنل مباحثه در نوزدهمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی حقوق همجنسگرایان به خوبی این زاویه تازه باز شده از این ماجرا را به نمایش می گذارد.
راه یافتن این بحث به شورای حقوق بشر سازمان ملل و قرار دادن آن در کنار نیازها و حقوق اولیه و فطری بشری از جمله حق برخورداری از امنیت، آب و غذا و هوای تازه، آزادی بیان، ازادی عقیده و .... نشان دهنده انگیزه های سیاسی مخفی کشورهایی است که بانی این اقدام بوده اند.
کافی است برای پی بردن به انگیزه های سیاسی نهفته در پس این اقدام به این سوال پاسخ داد که کدام کشورها بیشترین مخالفت را با طرح موضوع حقوق همجنسگرایان درشورای حقوق بشر بعمل خواهند آورد و کدام کشورها بیش از همه باید تبعات ناگوار اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ناشی از ترویج این گرایش را به جان بخرند. پاسخ این سوال کاملا روشن است. کشورهای اسلامی بالاتفاق با طرح این موضوع در شورای حقوق بشر سازمان ملل مخالف هستند. از همین رو نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی تصمیم گرفته اند در زمان طرح موضوع در شورا ( امروز هفتم مارس 2012) به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرده و یا اساسا در آن شرکت نکنند.
به نظر می رسد که غربی ها با توجه به شناخت کامل از حساسیت بالای کشورهای اسلامی نسبت به مقوله همجنسگرایی ، از این موضوع به عنوان جبهه تازه ای برای مقابله با فرهنگ اسلامی استفاده می کنند و می کوشند از این طریق فشارهای تازه ای را به کشورهای اسلامی وارد نمایند.
در چنین فضایی اقدام کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی مبنی بر ترک نشست یا شرکت نکردن در آن اگرچه ناکافی اما قابل تحسین است.
4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 165
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید SE ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    همجسنگرایی بیماری نیست و ربطی هم به غرب ندارد . پیشینه تاریحی ملت های مختلف را نگاه کنید همجنسگرایی همواره بخشی از فرهنگ آنها بوده است. حتی در ایرانٍ ما در بسیاری از آثار ادبی ردپای آن به چشم میخورد. آنچه بیماری است هموفوبیا یا همجنسگرایی هراسی است . که متاسفانه در جوامع جهان سومی بسیاری دچار آن هستند. همین کشورهای اسلامی هم که میفرمایید جلسه را ترک نخواهند کرد خود بزرگترین گروه های همجنسگرایان را در کشورهای خود دارند که البته دولت هایشان سعی میکنند بر روی آن سرپوش بگذارند ولی روزی از جایی نماد بیرونی پیدا خواهد کرد و چون دولت ها خود را با آن هماهنگ نکرده اند مشکلات زیادی برای آنها به وجود خواهد آورد.
    • mm DE ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      همجسنگرایی بیماری نیست و ربطی هم به غرب ندارد
    • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      متاسفم برات...............
    • سارا IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      زدی وسط خال دقیقأ همینطوریه که میگی تو همه ی کشورها بوده و هست نمیدونم چرا نمیخوان بپذیرن. چه اسمشونو بیمار بذاریم یا نذاریم وجود دارن و حق زندگی
    • بدون نام CH ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      بیماری نیست بردار مرض هست. آدمیزاد اگه جلوی خواهش نفسانیش رو نگیره همه گناه های روی زمین رو با یه توجیهی انجام می ده. همانطور که دیکتاتورها کشتار ادم ها رو جنایت نمی دونن و راهی برای حفظ امنیت کشور و امنیت بزرگتر تصویر می کنن. اگه اینا چرت می گن. اونا هم چرت می گن.
    • امید SE ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      67 23
      من درباره همجنسگرایی از دیدگاه مذهبی صحبت نکردم. اتفاقا وقتی شما اسم همجنسگرایی رو بیماری بگذارید یعنی گناه بودن اون از دیدگاه مذهبی رو زیر سوال میبرید. چرا که بر اساس شرع مسئولیتی بر مجنون نیست پس اقدامات ناشی از جنون (بیماری) محسوب نمیشه. چطور عملی که ناشی از بیماری فرد است میتواند گناه باشد؟ من عرض کردم همجنسگرایی بیماری نیست و اگر کسانی علایق همجنسگرایانه دارند خودشان هم باید پاسخگوی عملشان در برابر خدا باشند و نه در برابر ما ! واقعیت این است که چه این عمل رو گناه بدانیم و چه ه ندانیم این موضوع از ابتدای زندگی بشر با او همراه بوده است و یک موضوع تبلیغاتی یا ترویج شده نیست و کسانی را نمیتوان با تبلیغات همجنسگرا کرد! درباره حرمت این عمل از دیدگاه مذهبی را علما باید پاسخ دهند و نه من !
    • بدون نام IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      اینکه بگیم چون هست پس بهش رسمیت بدیم یا حداقل کاریشون نداشته باشیم اگه آروق روشنفکری نباشه نشون دهنده یک جور تمایل درونی به این قضیه هست. دو راه اصلی نفوذ شیطان برای مسخ انسان و انسانیت شهوت و غضب هستند.
    • منصور IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      97 78
      قوم لوط هم به خاطر همجنس بازی، با عذاب الهی از هستی ساقط شد.
    • بدون نام US ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      65 25
      سابقا توی رفرنس روان پزشکی (دی اس ام 2) همجنس گرایی اختلال روانی بوده، بعدا توی ادیشن های بعدی به تدریج حذف شد. به جای اون کسایی که از همجنس گرایان خوشش نمیومد شدند هوموفوبیک و مریض روانی! در پیشینه تاریحی ملت های مختلف هم همه جور اختلالی دیده می شه، حالا مثلا اگر شیوع اسکیزوفرن ها به تدریج زیاد شد باید بشه وریشن نرمال، به جاش کسایی که از اونا میترسن برچسب اسکیزوفرنوفوبیا بخورن؟
    • علي شيرازي IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      67 25
      خدايي يه سري به اين صفحات بزنين ببينين اونا چي كارايي كه ميكنن؛چه تكنولوژي هايي كه به دنيا هديه ميدن و ما كارمون فقط شده ايراد گرفتن از غربي ها http://www.khabaronline.ir/detail/203051/science/technology http://www.khabaronline.ir/detail/203081/science/fundamental-knowledge هيچ وقت سعي نكرديم مثل اونا خلاق باشيم واسه همين هميشه عقب مونديم كار ما ايراني ها فقط شده زير ذره بين بردن غربي ها و ايراد الكي گرفتن از اونها آقاي نوروزپور فكر كنم در مورد كمكهاي انسان دوستانه غربي ها به بشر راحتتر ميتونين مقاله تهيه كنيد.
    • دانیال IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      0 0
      برادر من، آخه چرا داری سفسطه میکنی تو؟ ببین، پیشینه اصلی همجنس گرایی به دوره سقراط برمیگرده. در واقع، یکی از دلایلی که سقراط رو اعدام کردن، همین بوده که سقراط می گفت همجنس گرایی کار بدیه. پس نگو ربطی به غرب نداره. سفسطه دومت هم در مورد همجنس گرا هراسی هست. اصولا آدم از هر چی که بدش بیاد، میترسه. تو یک دلیل قانع کننده بیار که من قبول کنم همجنس گرایی خوبه
  • بدون نام CH ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    چندش اوره
  • شهاب IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    همجنسگرا یا دگرباش یا هر اسم سنتی یا جدید دیگری به واقعیت بدهیم باز هم عوض نمی شود داستان. متاسفانه در ایران و بسیاری در کشورها و حتی در بسیاری از ایالات آمریکا با این افراد برخورد درستی نشده و نمی شود. در آلمان نازی همجنسگرا ها را می کشتند. در بسیاری جاهای دیگر هم همینطور. اگر قرار بود همنجنسگرایی با این برخوردها از بین می رفت که باید صدها سال پیش از بین می رفت. به شخصه نه همجنسگرا هستم و نه ادعای حمایت از حقوق این افراد را دارم ولی به این نکته ایمان دارم که در همه کشورها و من جمله کشور خودمان بسیاری از افراد گرایشات اینچنینی دارد. آن ها را نه می توان نابود کرد و نه می توان قایمشان کرد. این ها بخشی از جامعه هستند. نتیجه مستقیم برخورد حذفی می شود کودک آزاری هایی که شاهدش هستیم.
    • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      58 50
      کاملا درسته.نتیجه اینکه باید این افراد را شناسایی ودرمان کرد نه اینکه به آنها آزادی بی حد واندازه بدهیم واز نوع غربیش هم قانون برایشان تصویب کنیم که سوارمان شوند ومحیط اجتماعیمان را نا امن کنند.
    • علي شيرازي IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      61 11
      اگه ميگين بده پس درمانش كنيد.نه اينكه با زور بخواين حذفش كنيد.بايد با انسانها با هر تمايلي بصورت منطقي برخورد كرد نه با جبر و زور و كشتن و طرد كردن از جامعه
  • بدون نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    ترویج همجنس گرایی در وضعیتی صورت می پذیرد که حسب داده های اماری بریتانیا در سال 2011 تعداد همجسگرایان این کشور 1.5 درصد کل جمعیت ان بوده است. تبلیغات هدفمند سایت هایی نظیر دویچه وله از همجنس گرایی که حداقل 20 تا 30 گزارش در سال را به خود اختصاص می دهد بیانگر این حقیقت است که تلاش می شود این بیماری مهلک جنسی در سطح جوامع گوناگون رشد یابد. به نظر می رسد شخصی که خود را امید نام نهاده از همجنس گرایانی است که تلاش می کند با پوشش متمدنانه دادن به این انحراف اخلاقی مشروعیتی را برای ان ایجاد نماید. همواره مراقب کسانی که به نحوی تلاش می کنند همجنس گرایی را مطلوب یا بی خطر جلوه دهند باشید. اینان خود بیمار و مطرودند و برای ادامه حیات خود محتاج به بیمار کردن جامعه
    • امید SE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      63 14
      متاسفانه یا خوشبختانه من همجنسگرا نیستم و سعی نکنید با شخصی کردن موضوع عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید. من نه در تایید همجنسگرایی حرف زدم و نه در رد آن . عرض هم کردم که همجسگرایی از دید مذهبی گناه است ولی اگر شما آن را بیماری بنامید آنوقت گناه بودن آن از نظر مذهبی زیر سئوال میرود و مباح میشود چون عمل ناشی از جنون گناه نیست! انتقاد من به مطلب بود که همجنسگرایی را محصول تبلیغات غرب میداند. همجنسگرایی واقعیتی است که از ابتدا با بشر همراه بوده است ( چه درست و چه غلط) و کسی را نمیتوان با تبلیغ همجنسگرا نمود. مگه شما که به جنس مخالف علاقه داری میتونی بر اساس تبلیغ به جنس موافق علاقه پیدا کنی که این حرف رو میزنی؟ برای خبرآنلاین هم متاسفم که اجازه میده برخی کاربران مثل ایشون حمله شخصی نمایند.
    • بدون نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      75 21
      اين چند نفري كه به نظر "شخصی که خود را امید نام نهاده"!!! مثبت دادند هم لابد همنجنسگرا هستن از نظر شما.شما به خودت اجازه مي دي به همين راحتي در مورد كسي نظر بدي و اتهام بزني؟كم مونده حكم اعدام صادر كني واسش!!
  • jamshid IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    لعن خدا بر این قوم لوط . حکم خدا در این گناه کبیره مشخص است.
    • شهاب IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      50 4
      فرمایشتون متین اما شما از فردا صبح هفت تیر دست بگیر برو هرکی همجنسگرا هست رو مجازات کن. شدنی هست؟. باید یک راه اساسی پیدا کرد. اگه مشکل هورمونی دارن باید برن مداوا کنن و یا تغییر جنسیت بدن. اگر هم واقعا نشه کاری کرد خب نمیشه کاری کرد ولی برخورد حذفی نتیجه نمیده . تاریخ ثابت کرده هیچ وقت هم نتیجه نداده. من کاری به اون دنیا ندارم چون نه خدا هستم که بخوام واسه کسی مجازات تعیین کنم و نه اونقدرا عمل خودم درست و حسابی هست ولی در این دنیا میدونم که حذف هیچ وقت نتیجه نداده. این افراد بخشی از جوامع بشری هستند ربطی هم به غرب و اینا نداره چون قبل از وجود چیزی به اسم غرب این داستان وجود داشته.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    13 39
    لایک
  • بدون نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    18 44
    آقا اجباریش کن بره راحت شیم.
  • آرش بینش پژوه TR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    کسانی که همجنسگرایی را بیمار می دانند خود بیما ر هستند
  • بدون نام CH ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    ماشالله اینجا هم انگار تعدادشون کم نیست
    • امید SE ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      50 11
      چرا فکر میکنید کسی اگر واقعیتی را مطرح میکند حتما خودش هم همسو با آن است ؟ مثلا دکتر بهشتی که از حقوق کمونیست ها و اگزیستاسیالیست ها دفاع کردند و فرمودند برادر اگزانسیالیست و برادر کمونیست در نظامی که ما میخواهیم بسازیم شما هم حق حیات داردف ایشون کمونیست یا اگزینسالیست بود ؟ بنده عرض میکنم همجنسگرایی واقعیتی موجود است که در میان جوامع بشری از دیرباز وجود داشته و راه حل برخورد با این مسئله انکار و حذف نیست بلکه پذیرفتن این واقعیت است و پیدا کردن راه حل هایی که هم همسان با مذهب ما باشد و هم مقتضیات زمان! اگر از این سخن شما برداشت میکنید من همجنسگرا هستم باکی نیست من هم میگویم شما از حامیان فاشیست هیتلر هستید ! انگ زدن کار خوبی نیست برادر ایرانی من
  • حسین IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    10 17
    فرق آزادی با آزاده گی دراین هاست. آزاده باشید.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    44 10
    نویسنده محترم اگر از غرب بدتون میاد فحش ندهید . واکسنی که باعث شده شما تا الان زنده باشید از غرب آمده. اگر این کسانی که شما سعی دارید همه آنها را با چوب همجنسگرایی برانید، نبودند شما شاید زنده نبودید . هزاران کمکی که به بشریت کرده اند بماند.
  • بدون نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    20 0
    ميشه لطفا يه روانشناس بياد و نظر علمي بده كه بيماري هست يا نه؟؟؟
    • z.s A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
      7 1
      هم جنس بازی وهم جنس گرایی با هم گویا با هم متفاوتند هم جنس بازها به دلیل عدم دسترسی به جنس مخالف با جنس موافق ارتباط برقرار می کنند که بعد از مدتی به اون عادت می کنن اگر داستان قوم لوط رو بخونید حدودا یه همچین سیری رو طی کردن هم جنس گراها کلا از بیخ هیچ علاقه ای به جنس مخالفشون احساس نمی کنند و از نظر عاطفی و جنسی جذب جنس موافق می شن و از جنسیت خودشون هم رضایت دارندکه تفاوت ها فیزیو لوژی هم با سایر افراد دارند که البته به نظر شخصی خود بنده باید تحت درمان قرار بگیرند یه راهی باید انتخاب شه بین آزادی دادن بی حد وحسر غربی ها وروش حذفی ماترنس ها هم افرادی هستند با ذهن یک زن در جسم یک مرد یا برعکس و هم تلاششون رو می کنند تا عمل تغییر جنسیت انجام بدن که درمان مناسبی برای این افرادنه همجنسگراها
  • شهروند درجه n US ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    52 3
    به نظر من این پدیده ریشه دار تر از آن است که به دیده یک بیماری جنسی بدان نگریسته شود. بررسی های آماری در کشورهای آزادتر هم حاکی از وجود اقلیتی غیر قابل اغماض از این افراد طی زمان های مختلف می باشد. توجه بیشتر به این مسایل در حوزه رسانه های غربی (که شاید برخی از آن تعبیر به ترویج کنند)، متاثر از پدیده تبعیض مثبت (positive discrimination) است و باید با توجه به آن تحلیل شود.
    • بدون نام CH ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      13 47
      اصلا اصل بحث درباره درستی یا نادرستی همجنس بازی نبود که بحث سراین بود که غربی ها چون می دونن کشورهای اسلامی دادشون در میاد به اون دامن می زنن.
  • امیر ES ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    73 11
    همجنسگرایی سالها پیش از لیست بیماریها خارج شده. اما حتا اگر هم فرض کنیم که بیماری باشد، آیا راه حل شما برای مقابل با آن، کشتن بیماران است؟
    • رضا CH ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      75 66
      امیرجان قرار نیست بیماران کشته بشوند اما قرار هم نیست این بیماران خودشون را به رسمیت بشناسند و بیماری خودشون را قانونی کرده و در بین جهان تکثیر کنند و تازه دو قورت و نیمشون هم باقی باشه. الان دارن یه کاری می کنن که انگار اصلا ازدواج زن و مرد کار اشتباهی است اینقدر که اینا پررو و دریده هستند. کم کم به جایی می رسه که ازدواج دختر و پسر رو بایدبهش بخندیم و یه کار عجیب تلقیش کنیم.
  • بدون نام IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    61 9
    نكته اول اينكه فرق است بين همجنسگرايي و همجنس بازي. گرايش افراد همجنسگرا در درونشونه و كاري هم از دست خودشون بر نمي ياد. اما همجنس بازان با اونها فرق دارن. دوم اينكه گرچه در هميشه تاريخ همجنس گرايي و همچنين همجنس بازي وجود داشته، اما هيچگاه هيچكدوم اينها جنبه طبيعي نداشته و حتي اگر اسم بيماري هم روي اون نزاريم، اما بي شك امري غيرطبيعي و خلاف طبيعت هست و در هيچ جامعه اي هم امري پذيفته شده نبوده و نيست. صرفا شايد در بعضي جوامع غربي "تحمل" مي شه.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      39 58
      هیچ توجیحی برای این کار زشت نیست برادر! اگه بخوای اینو توجیح کنی خیلی چیز های دیگر را هم می توان توجیح کرد ... .
  • حسین IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    متاسفانه شاهدیم که حرف هایی را که یک عده بی دین درزمان صدر اسلام و در زمان قوم لوط و عاد و بنی اسرائیل چندین هزار سال پیش می زدند امروزه یک عده به نام تمدن و فرهنگ با لباس های تر و تمیز و قیافه ها ی مرتب و دندان های مسواک زده می زنند و مخالفان را بی فرهنگ و تمدن و عقب مانده می نامند.
  • بدون نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    ترجيح مي دهم جامعه اي داشته باشم كه افراد همجنسگرا هم بتوانند بدون تبعيض و ترس در ان زندگي كنند و از حقوق شهروندن معمولي در جامعه برخوردار باشند تا جامعه اي كه براي ديدن به دار كشيدن افراد از صبح خيلي زود براي تماشاكردن دنبال جاي بهتر مي گردندو پيرمردان 70 ساله با دختركان 10 ساله ازدواج مي كنند...و زندگي در وطنم را با هيچ نقطه جهان عوض نمي كنم.هرچند كه ...
    • بدون نام CH ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      25 71
      والله الان که تو هرجامعه ای نگاه می کنی فواحش زن و مرد از موقعیت های بهتری برخوردارند. کدوم تبعیض؟ وزیرخارجه المان یک همجنس باز هست و در برخی از کشورهای دیگر زنان آنچنانی همیشه در صدر قرار دارند.
    • شهاب IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      87 39
      وزیر خارجه آلمان گیریم همجنس باز باشد، آزارش به شما رسیده است یا مثلا ریالی از شما را به یغما برده است؟؟؟؟
  • شهاب IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    افراد همجنسگرا به مراتب شریف تر هستند از افرادی که هزاران میلیارد تومن و دلار و پوند و یورو مردمان را بالا می کشند و یک یک لیوان آب هم پشت بندش می خوردند. همین اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور خودمان. نیازی نیست به اینکه مثلا دکترای اقتصاد داشته باشی تا حالیت بشود. بدبخت کردند همه را. مجتمع ما 8 واحد دارد که حداقل 5 واحدش هر شب دعوا هست. ندارند ملت ، دارند له می شوند. یک فرد همجنس باز نمی آید بزند داروندار شما را ببلعد و غارت کند ولی این فردی که قهرمان کارآفرینی هم بوده چند دوره ، با همدستی دیگران یک مملکت را چپو کرد. تازه می گویند از این پرونده ها بسیار است. خودتان انصاف بدهید. همجنسگرا بدتر است یا اینها.
    • ایرانی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      61 45
      چه ربط داشت؟ داری از بدی برای توجیح بدی استفاده می کنی؟
    • شهاب IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      69 22
      بنده از بدی برای توجیه بدی استفاده نمی کنم. حرف بنده این هست که تا مثلا اشاره ای به همجنسگرایی میشه بسیاری چندششون میشه ولی دزدها و غارتگران مورد لطف و عنایت قرار دارن و همه اون ها رو به عنوان الگو معرفی میکنن در جامعه و به فرزندانشون توصیه میکنن که ببین این طرف چقدر عرضه داره. یک فرد همجنسگرا نهایتا به خودش بد میکنه ولی دزدها و راهزنان مدرن ملتی را به خاک سیاه مینشونن و هیچ کس هم بدش نمیاد ازشون چرا که اگر تنهای یک صدم چندشی رو که نسبت به همجنسگرا ها داریم نسبت به این افراد داشتیم اینقدر وضعمون آشفته نبود. ما میگیم که از همجنسگرایی متنفریم ولی در عمل با وجود تمام شعارهای قشنگمون دروغ و مال مردم خوری رو ستایش میکنیم.
    • بدون نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      12 47
      شما شعورت نمی رسه نظر بدی.لطفا حرف نزن.
    • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 33
      طعم شرافتشون را چشیدی مگر؟
    • شهاب IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      34 6
      والا طعم شرافت همجنسگراها را که نچشیدم ولی طعم بی شرافتی دزدها و غارتگران وجیه الملة رو مثل تمامی انسان هایی که از طبقه فرو دست اجتماع هستند خوب چشیدم .
  • قزوینی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    43 24
    بت تو نفس هوا پرور توست که به صد گونه خطا رهبر توست
  • بدون نام IE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    70 61
    برای اون عزیزانی که رواج همجنسگرایی رو نشونه آزادی در یک جامعه میدونن, ارتباط جنسی با محارم یا حیوانات رو هم نشانه آزدی میدونن؟! با این روندی که این جوامعه مدرن پیش میرن، جای تعجب نداره اگه در آینده نزدیک سازمان ملل و چند کشور هرزه پرست نشست حمایت از ارتباط با محارم برگزار کنه!!!
    • امید SE ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      53 11
      اصلا رواج معنی نداره ! رواج یعنی چی؟ یعنی دولت عای های غربی به زور مردمشون رو همجنسگرا میکنند ؟ نه دوست عزیز چه در جامعه ای آزادی بروز این تمایل باشد چه نباشد از میزان تمایل موجود به آن در بخش هایی از جامعه نمیکاهد ولی تفاوت آن است که در جامعه ای این موضوع انکار شود این روند در زیر پوست جامعه جریان خواهد داشت و در بلند مدت میتواند سبب ایجاد مشکل شود. ضمن اینکه خیر ارتباط جنسی با حیوانات به دلیل اینکه دارای تعقل و قدرت تصمیم گیری و شناخت خوب و بد نیستند در هیچ جامعه ای مجاز نیست. ارتباط با محارم نیز در هیچ کشوری عملی اخلاقی محسوب نمیشود چرا که باعث از میان رفتن روابط خانوادگی میشود در همان غرب که شما فحش میدهید ازدواج با دختر عمو و پسر عمو و امثالهم نیز عملی غیر مرسوم است.
    • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      15 33
      اینطور که پیش رفتند به اونجا هم رسیدند خبر ندارید.
    • احمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 19
      در جواب امید باید بگویم که به همان غرب که ما بخاطر قانونی کردن همجنسگرایی فحششان میدهیم نمونه هایی از ازدواج یک زن با چند مرد وزندگی با آنها بطور همزمان وجود دارد که هیچ قانونی برای مجازات آنها تصویب نمی شود وتازه برخی از خبرها نشان می دهد که ازدواج محارم درجه یک هم در میانشان اتفاق می افتد که هیچ سرزنش وتنبیه موثری را هم در پی ندارد! برادر عزیز! هر عمل غیر اصولی وغیر اخلاقی که منجر به تخریب اجتماع انسانی شود ونسل وزندگی سالم آدمها را در معرض تهدید قرار دهدمحکوم است حالا چه در غرب باشد وچه در شرق.همجنسگرایان دچار یک نوع بیماری روانی اند که باید درمانشان کرد وقانونی برای محدود کردنشان به اجرا گذاشت.چون آینده فرزندانمان را روشن وسالم میخواهیم.ما انسانیم ودارای عقل ودرک،حیوان نیستیم.
    • امین GB ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      11 23
      دقیقاً درسته ، واقعاً نمیشه هیچ حدی برای این نوع موضوعات جنسی قائل شد ، در گذشته روابط آزاد جنسی ترویج میشد امروز همنجسگرایی فردا هم روابط جنسی با محارم و حیوانات، شک ندارم و وای به روزی که مازوخیستها و سادیستها هم دارای حق و حقوق بشن
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    44 16
    خبر آن لاین چقد خواننده روشنفکر داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    34 29
    اخه اگه درست بود تولید نسل ازرا میسر بود به غیر از غیر شرعی بودنش غیر طبیعی هست وسلامت جامعه را به خطر می اندازد
  • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    47 91
    کثیف ترین و پست ترین آدمها همجنس بازان البته آدم که چه عرض کنم...حتی حیوانات هم همجنس باز نیستن!در همه جای دنیا این مصیبت وجود داره از جمله ایران
    • شهاب IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      68 20
      کثیف ترین و پست ترین آدمها آنانی هستند که مال خلایق را در حد ملی چپو میکنند و باعث میشوند کانون خانواده ها به علت فقر و نداری از هم بپاشد. حتی حیوانات هم به یکدیگر رحم میکنند و هوای هم را دارند. هیچ حیوانی بچه خود را نمیکشد ولی انسان بچه خود را هم میکشد. هیچ حیوانی وجود ندارد که حیوان دیگر را به بردگی بکشد و حقوقش را زیر پابگذارد. حیوان به اندازه شکمش شکار میکند ولی انسان موجودی طماع است. حیوان ریا و تظاهر نمیداند که چیست ولی انسان اند حقه بازی است.
    • sd IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      64 10
      دوست عزیز من طرفدار همجنس بازی نیستم اما محض اطلاع حضرتعالی حیوانات همجنسباز در طبیعت وجود دارند. این مطلب در انواعی از قو ها و پنگوئن ها دیده شده که بنده در جریانم. بقیه رو خبر ندارم :)
    • احمد IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      23 22
      جناب شهاب خان! بعیده از شما که مسایل رو اینجوری با هم قاطی می کنید. اینکه بعضی رفتار غیر انسانی نوع بشر رو ذکر کردید نمیتونه دلیلی بر این باشه که بگیم حالا اینم بذار بغل بقیه! اینکه دید شخصی ما نسبت به قضیه چیه مهمه. از امام معصوم نقل شده که هرکس عمل قبیح رو تایید کنه مثل کسیه که اون عمل رو انجام داده . قریب به اتفاق کسایی که تلویحاً نظر تاییدی روی قضیه همجنس بازی گذاشتن حتی نمیتونن یک لحظه هم خدای نکرده به گرفتار شدن یکی از اعضا خانواد ه شون به این قضیه فکر کنن و این نشون میده که این نظرات بعضاً از سر بی مسئولیتیه.
    • شهاب IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      27 7
      احمد عزیز، بنده همجنسگرایی را تایید نمیکنم. حرف بنده این است که این واقعیت وجود دارد. میخواهیم با این واقعیت چه کنیم؟ آیا افراد همجنسگرا را باید از جامعه حذف کرد؟ آیا معتقدیم که این بیماری است؟ آیا معتقدیم که انحراف است؟ . هر موضع و نظری که داشته باشیم باید بر مبنای نظر کارشناسی باشد وگرنه سرنوشتش میشود مانند اعتیاد به مواد مخدر که بسیار مشوش است نظرات. کارشناسان میگویند بیماریست ولی پلیس میگوید جرم است. راه حل چیست به راستی؟
    • D US ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      14 15
      جناب sd، حیوانات همجنس باز که هیچی، جفت گیری با اعضای خوانواده هم در حیوانات هست، دلیل طبیعی بودن این کارا در انسانها که نمیشه. بالاخره یه فرقی باید داشته باشند سابقا توی رفرنس روان پزشکی (دی اس ام 2) همجنس گرایی اختلال روانی بوده، بعدا توی ادیشن های بعدی به تدریج حذف شده
    • SD IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      15 3
      دوست عزيزم جناب d بنده كه عرض كردم طرفدار همجنس گرايي نيستم كه هرچند با لفظ همجنس بازي ازش ياد كردم ولي خودم به شخصه معتقدم كه بين اين دو تفاوت عمده وجود داره. به هر تقدير اين رو محض اطلاع دوست عزيزي عرض كردم كه فرموده بودند حتي حيوانات هم چنين كاري نمي كنند
  • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    46 15
    به نظرم اگر تو غرب به خاطر آزادي شيوع پيدا كرده تو شرق به خاطر محدوديتها بيشتره.تو غرب آشكار مي كنن مساله را تو شرق........
    • بدون نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      17 25
      ببخشید اشتباهی مثبت دادم
  • یحیی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    26 80
    من کم کم دارم از خوندن این کامنت ها می ترسم. جان من یعنی ما داریم تو یه کشور دینی زندگی می کنیم و به این راحتی در مورد آزادی همجنسگرایی صحبت می کنیم. فکر نمی کنین این یه هشدار برای جامعه باشه ؟
    • شهاب IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      60 10
      دوست عزیز، در مورد همجنسگرایی سه موضع میتوان گرفت. اول: این یک انحراف است که در این صورت باید این انحراف را اصلاح کرد. دوم: این یک بیماریست که در اینصورت باید کمک کرد تا این افراد درمان شوند. سوم: این یک امر طبیعیست که در این صورت باید آن را به رسمیت شناخت. در هر سه صورت باید برخوردی منطقی داشت و حذف و بد بیراه گفتن به این افراد و یا بدتر از آن انکار هیچ نتیجه ای که ندارد هیچ بلکه به آن دامن هم خواهد زد.
    • بدون نام IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      7 25
      کاش همه مثل من و شما و اون آقای انگلیسی میترسیدند از عمق فاجعه و گستردگی روزبروزش.بعضی به غلط این گفته را فوبیای همجنسگرایی تلقی کرده اند در صورتی که با بیانی بسیار زیبا توسعه این فاجعه را هشدار میدهند
  • سرباز ایران IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    11 68
    واقعا برای خبرآنلاین متاسفم معلومه تایید کننده نظرات یک تمایلات جنسی خلاف اخلاق در وجودش نهادینه است واگرنه اگر عقلانیتی بود مانند بولتن نیوز اگر نظراتی اینچنین سخیف تایید می شود با توضیح و نقد نظر در واقع خلاف بودن نظر را برای کاربران دیگر مشخص می کردند بازهم تاسف
  • بدون نام IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    12 36
    ﺧﺒﺮ ﺍﻧﻼ ﯾﻦ ﻣﻦ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺑﺎﺷﻢ ﻭﻟﯽ ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺸﻢ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﻣﯿﺸﻢ ﺍﯾﻨﻮ ﺣﻘﯿﻘﺘﺎ ﺟﺮﺍﺗﺶ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻼ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    21 46
    همجنس بازی حادترین نوع بیماری ست علت ایجاد این بیماری هم عقده های روانی ست بعضی به خاطر کاستی هایی که در برقراری ارتباط با جنس مخالف دارند یا به نوعی مورد کم توجهی جنس مخالف قرار دارند برای سرکوبی نیازهای جنسی به همجنس بازی روی می آورند عده ی کمتری هم کاستی در رابطه با جنس مخالف ندارن ولی به این بیماری کثیف مبتلا میشوند.بیماری چیست؟هر نوع اختلال عملکرد طبیعی یکی از اعضای بدن.اینکه فردی غرایز و تمایلاتش و حتی هورمون های جنسی اش بر خلاف سایرین نسبت به همجنس خود تحریک شود یک بیماری ست.مسلما کسی که همجنسباز یا همجنس گراست فردی دچار خود ارضایی یا استمناء هم هست.بعضی کامنتها مشخصه که یا مبتلا هستند یا علاقه به تجربه دارند مطمئن باشید با ادامه این کار آرامش کنونی تونم از دست میدید.
    • بدون نام SE ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      38 6
      من نمیدونم چرا خبرآنلاین کامنت هایی رو که در پاسخ به توهین های صورت گرفته به خودم نوشتم رو منتشر نمیکنه ! در کامنت هایی قبلی گفتم نخیر دوستان من همجنسگرا نیستم و دفاع از حقوق یک بخشی از جامعه الزاما به دلیل همانند آنها بودن نیست. دکتر بهشتی هم از حقوق کمونیست ها و اگزانسیالیست ها دفاع میکردند و میفرمودند: "برادر کمونیست من ، برادر اگزیستانسیالیست من در نظامی که ما میخواهیم برقرار کنیم شما هم حق زندگی دارید." باری دوست محترم که همجنسگرایی رو بیماری حاد مینامید ممکن است پاسخ دهید اگر این موضوع بیماری است پس چرا از نظر شرعی گناه و موستجب مجازات شمرده میشود ؟ میدانیم بر اساس شرع بر مجنون حرجی نیست . در نتیجه اگر همجنسگرایی بیماری باشد از دیدگاه شرع و قانون نمیتواند مجازاتی برای آن در نظر گرفت.
    • بدون نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      10 29
      در پاسخ به دوست محترم باید عرض کنم خودتان میگید جنون من نگفتم مجنون هستند گفتم بیمارند یا نگفتم مغزشان معیوب است پس از نظر قانون و شرع مجازاتی برایش نباشد.مگر هر نوع بیماری باعث مبری شدن از مجازات است؟ببینید دوست گرامی جرمی که از روی نادانی و هوشیار نبودن ناشی از بیماری رخ دهد که این بیماری ها فقط بیماری هایی است که از نظر پزشک متخصص آن فرد در سلامت عقلی و هوشیاری نبوده و به قول شما به خاطر جنون اقدام به آن کرده مجازات ندارد.نه عملی که از روی هوای نفس و با هوشیاری کامل صورت گرفته برای کسی است که واقعا نفهمیده هوشیاری نداشته آن لحظه میباشد.همجنس بازی یک بیماری روحی روانی است ولی نه مالیخولیا یا جنون که مغز را هم از بین برده باشد.
    • امید SE ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      22 9
      نخیر دوست عزیز مطلب شما صحیح نیست . شما اگر بگویید فردی که به همجنس خود تمایل جنسی دارد بیماری است به این معناست که تایید میکنید فرد دچار اختلال روانی و هویت شخصیتی است. فردی که دچار اختلال شخصیتی است از نظر پزشکی بیمار محسوب میشود و از نظر شرع و قانون از مسئولیت مبرا است. ظاهرا در حال حاضر نیز در ایران بر خلاف قانونی که مجازات لواط است در عمل همان تئوری بیماری بودن همجنسگرایی پذیرفته شده است. بر همین اساس است که افراد همجنسگرایی که توسط متخصصین همجنسگرا بودن آنها تایید شود نه تنها مجارات نمیشوند که به دلیل اختلال شخصیتی از سربازی معاف میشود و از بر عهده گرفتن سمت های دولتی نیز محروم میشود.
    • امید SE ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      23 8
      در ادامه نظر قبل: پس در اینجا یک تناقض قانونی به وجود می آید اگر قانون گذار بیماری به نام همجنسگرایی را به رسمیت میشناسد و بر اساس آن به جای مجازات فرد همجنسگرا او را فردی میداند که باید مورد حمایت پزشکی قرار گیرد و از مسئولیت های ناسازگار با روحیه اش نیز معاف شود پس یعنی فرد بیمار در مقابل قانون مسئولیتی ندارد و از سوی دیگر قانون گذار مجازات برقراری رابطه جنسی همجنسگرایانه را در صورت اثبات موستجب مجازات حد میداند. این به آن معنی است که قانون گذار همجنسگرایی را پذیرفته است و به آن جنبه قانونی به عنوان یک اختلال شخصیتی داده است و از مسئولیت قانونی مبرا دانسته است و اما در مقابل اگر این گرایش که قانون گذار نام اختلال به آن میدهد منجر به انجام روابط جنسی شود موستجب مجازات میگردد !
    • امید SE ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      17 9
      در اینجا به این تناقض برخورد میکنیم و به نظر من قانون گذاران و فقها باید در این مورد بحث و تبادل نظر کنند تا بتوانند قوانین جدیدی در این زمینه و به مقتضیات روز پیریزی کنند. نمیشود از یک سو یک فرد را دچار اختلال شخصیتی حاد دانست که از انجام وظایف عادی معاف میشود و از سوی دیگر عمل ناشی از این اختلال را محکوم به اشد مجازات بداند. که البته با توجه به تحقیقات روانشناسانه در دهه های اخیر همجنسگرایی نه به عنوان یک بیماری که به عنوان یک تفاوت در میل جنسی به رسمیت شناخته شده است که البته از دیدگاه شرع ما این تفاوت به رسمیت شناخته نمیشود و منجر به مجازات شرعی میشود و اتفاقا این دیدگاه شرع به دیدگاه علم امروز نزدیک تر است که همجنسگرایی را نه یک بیماری که عملی بر اساس عقل و انتخاب میداند همانند شرب خمر
    • امید SE ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      16 9
      بر این اساس من فکر میکنم دیدگاه شرع به دیدگاه علم روانشناسی در دهه های اخیر نزدیک تر است که این عمل و گرایش را عملی بر اساس انتخاب و اختیار میداند و از همین روست که برای آن مجازات تعیین کرده است. همانند شرب خمر ... شما کسی را که عمل غیر شرعی شرب خمر را مرتکب میشود بیمار نمیدانید بلکه گناهکار میدانید و اگر ثابت شود به دلیل یک اختلال روانی دست به شرب خمر زده است از نظر شرع از مجازات معاف میشود. در غرب نیز دقیقا همانند دیدگاه شرع این عمل به عنوان عملی بر اساس اختیار و انتخاب و ناشی از میل شخصی برسمیت شناخته شده است با این تفاوت که غرب قایل به مجازات افرادی که مرتکب آن میشوند نیست ولی بر اساس احکام شرعی ما منجر به حد میشود.
    • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      9 17
      امید جان !همجمنسگرایان دچار نوعی بیماری روانی اند نگفتیم که دیوانه و قاتلند.مثل کسی که دچار وسواس است آنها هم دچار نوعی از هم جنس خواهی اند که خلاف رویه بشری است.آنها باید درمان شوند نه اینکه از مجازات اعمال خلافی که میکنند به این خاطر که مشکل دارند معاف شوند.
    • بدون نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      7 16
      آقای امید خیلی جالبه که شما در کامنت اول از من پرسیدی:اگر این موضوع بیماری است پس چرا از نظر شرعی گناه و موستجب مجازات شمرده میشود؟ بعد که من اون جواب رو دادم نوشتی که: بر همین اساس است که افراد همجنسگرایی که توسط متخصصین همجنسگرا بودن آنها تایید شود نه تنها مجارات نمیشوند که به دلیل اختلال شخصیتی از سربازی معاف میشود.شما در کامنت دوم به بعد کاملا متناقض نسبت به کامنت اول صحبت کردی.اول با جنون مقایسه کردی بعد پرسیدی پس چرا مجازات شمرده میشود؟در کامنت دوم دقیقا عکس مطلب اول نوشتین!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      7 13
      آقای امید من اصلا در کامنت اولم صحبتی از مجازات نکردم شما این موضوع رو به جنون نسبت دادی الان هم به کرات یک در میان کامنت های متناقض نوشتی!اگه میگین که از نظر پزشکی تایید بشه از مجازات مبراست دیگه اینکه تنقاض قانونی وجود داره بی معنیه شما از همه زاویه ای به این مسئله نظر دادی و هیچ جایگاه ثابتی نمیتونی پیدا کنی برای همجنس بازان.مطلب من کاملا صحیح بود در مورد شرایط بیماری نه هر نوع بیماری و مبری شدن از مجازات میتونید به مرجع مراجعه کنید(دقیق بخونید و یک نظر ثابت بدید)
    • بدون نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      6 12
      شما یه مقدار مفهوم همجنس گرا و همجنس باز برایتان ملموس نیست.خدمت شما عارضم که هیچ قانون گذاری به افکار منفی از هر نوعی از جمله(همجنس گرایی) کاری ندارد فقط زمانی وارد عمل میشود که آن افکار عملی شوند(همجنس بازی).مطلب شما در مورد تناقض قانون گذار کاملا اشتباهه!مسلما مجری قانون به افکار همجنس گرایانه کسی کاری ندارد که شما نوشتی از نظر قانون مبری است.(چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است)مطمئنا اگ کسی صحبتهای شمارا با دقت بخونه و همچنین مطلب منو میفهمه که من در مورد همجنس بازی حرف زدم شما در مورد گرایشش جواب دادی و جوابهایی کاملا متناقض با هم!
    • امید SE ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      13 8
      دوست عزیز من برخورد قانون با مسئله همجنسگرایی در ایران رو بررسی کردم . نظر شخصی خودم نبود که شما میگویید متناقض است . دقیقا این تناقض ناشی از قانون است. از یک طرف قانون همجنسگرایی را بیماری در نظر میگیرد و فرد دارای این بیماری را از انجام خدمات سربازی و پست های دولتی معاف میدارد و از سوی دیگر برای چنین گرایشی مجازات در نظر میگیرد. مجازات در نظر گرفتن برای همجنسگرایی بر اساس قانون شرع است ولی بیماری دانستن همجنسگرایی بر اساس روانشناسی قدیم است. این تناقض موجود در قانون است وقتی فردی به دلیل " بیماری حاد روانی" از انجام کارهای اجتماعی معاف شود طبیعتا نمیتواند مسئولتی در قبال اعمالی که انجام میدهد داشته باشد.
    • امید SE ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      11 6
      مقایسه این موضوع با بیماری وسواس اصلا پذیرفتنی نیست. آیا کسی به دلیل بیماری وسواس از بر عهده گرفتن شغل دولتی و یا رفتن به سربازی معاف میشود ؟ خیر! تنها بیماران روانی از سربازی معاف میشوند که بیماری آنها حاد تلقی شود و سپردن چنین مسئولیت هایی به آنان مخاطره آمیز باشد. طبیعی است که کسی که دچار افسردگی یا اختلالات معمول روانی باشد معاف نمیشود. تناقض قانون هم از همینجاست که اگر این بیماری حاد است پس نمیتوان مجازاتی برای آن در نظر گرفت.
    • امید SE ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 6
      شما به این موضوع میگویید بیماری و آن را از جنون جدا میکنید. در صورتی که هر نوع مرضی که فرد دچار آن شود و صلاحیت اجتماعی و کاری فرد را زیر سئوال ببرد از نوع جنون طبقه بندی میشود و نمیتوان برای آن مجازاتی در نظر گرفت. و بر همین اساس است که شرع همجنسگرایی را بیماری نمیداند و اقدام به آن را یک انتخاب بر اساس تعقل میداند که این دقیقا سازگار با دیدگاه روانشناسی مدرن است که این موضوع را نه یک بیماری که یک تفاوت در میل جنسی و اقدام به آن را انتخابی آگاهانه میداند و البته شرع چنین میلی را گناه میداند همانند سایر ادیان (مسیحیت، یهود) قانون گذار اگر میخواهد بر اساس شرع مجازات برای این موضوع تعیین کند باید دیدگاه مدرن نسبت به این قضیه را بپذیرد و آن را بیماری نداند.
    • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      3 8
      آقای امید من نوشته شما رو کپی پیست کردم دقیقا نوشته بودین دوباره هم کپی پیست میکنم بر همین اساس است که افراد همجنسگرایی که توسط متخصصین همجنسگرا بودن آنها تایید شود" نه تنها مجارات نمیشوند " احتمالا باید بگید که اشتباه تایپی شده!و یک تناقض دیگر الان باز هم ایجاد شد را برایتان کپی پیست میکنم:امید ۱۳۹۰ جمعه ۱۹ اسفند-۲۳:۳۰ ابر این اساس من فکر میکنم دیدگاه شرع به دیدگاه علم روانشناسی در دهه های اخیر نزدیک تر است امید ۱۳۹۰ شنبه ۲۰ اسفند-۲۳:۳۱:همجنسگرایی بر اساس قانون شرع است ولی بیماری دانستن همجنسگرایی بر اساس روانشناسی قدیم است.
    • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      6 1
      در ضمن کامنتی که حاوی بیماری وسواس است کامنت من نیست آنرا دوست دیگری گذاشته کامنت های من از بعد از آن شروع شد
    • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      4 9
      جنون یک اختلال تفکر محسوب می شود و در آن تفسیر واقعیت غیرطبیعی است. جنون نشانه ای از یک مغز آسیب دیده است. این بیماری حدود ۱% جمعیت دنیا را مبتلا می کند.(تعریف علمی).این طبقه بندیتان از جنون کاملا غلط است میتوانید از یک روانشناس بپرسید.پس با این حساب که شما میگید باید قانون گذار دیدگاه مدرن را بپذیرد و آن را بیماری نداند یعنی اینکه میگویید این افراد همجنسگرا باید مجازات شوند چون کارشان کاملا اختیاری ست من هم با این نظر موافقم چون مغزشان از دست نرفته و میدانند دارند چه میکنند اینها نوعی بیماری روحی دارند ولی دلیل بر ناقص العقل شدنشان نیست شاید بهتر است گفته شود روح و روانشان در اثر این کار آسیب میبیند..پس مجری قانون باید دیدگاه مدرن را بپذیرد و چون بیماری عقلی نیست آنها را مجازات کند.(موافقم)
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    42 15
    همجنسگرایی بیماری نیست، بیش از 50ساله که از لیست بیماری ها حذف شده، این همجنسگرا ستیزی (هموفوبیا) است که بیماریه، این مسئله ربطی به غرب نداره، ربط دادن این مسئله به غرب و اون رو حربه ی فشار غرب دونستن توهمه
    • دی US ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      13 17
      سابقا توی رفرنس روان پزشکی (دی اس ام 2) همجنس گرایی اختلال روانی بوده، بعدا توی ادیشن های بعدی به تدریج حذف شد. به جای اون کسایی که از همجنس گرایان خوشش نمیومد شدند هوموفوبیک و مریض روانی! در پیشینه تاریحی ملت های مختلف هم همه جور اختلالی دیده می شه، حالا مثلا اگر شیوع اسکیزوفرن ها به تدریج زیاد شد باید بشه وریشن نرمال، به جاش کسایی که از اونا میترسن برچسب اسکیزوفرنوفوبیا بخورن؟
    • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      19 4
      دی عزیز، مگه حذف همجنسگرایی از لیست بیماری های دی اس ام بعلت شیوع همجنسگرایی بود که در اینطوری در موردش استدلال میکنی؟ همجنسگرایی فقط یه ترجیح جنسیه، و افراد در انتخاب اون آزادن و باعث تضییع حقوق کسی نمیشه
    • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      14 16
      حالا چون همجنسگرایی از لیست بیماریها در غرب در اومده ما باید قبول کنیم؟! اونها همجنسگرایی رو به رسمیت شناختند پس ما هم به رسمیت بشناسیم؟!عقلتون کجاست؟!
  • م.پ IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    15 35
    هم جنسگرایی کاملا یک حقیقت است و در جامعه بشری از زمان گذشته و البته در خود ایران هم وجود داشته است، همان طور که قتل ، تجاوز ، زنای با محارم و سایر جرایم در جامعه ما وجود داشته است و افرادی متکب آن ده اند. به همین دلیل هم برای آن در فقه اسلامی در صورت اثبات مجازات تعیین شده است که شامل قتل فاعل و مفعول به سه روش است .همان گونه که روایت های فراوانی از اجرای شدن حد لواط توسط ائمه ما در مورد این گونه اشخاص وجود داد. موضع فقه شیعه در این مورد کاملا روشن و غیر قابل تشکیک است و سخنان برخی از دوستان در مورد ترس از همجنس گرایی و ضرورت پذیرفتن آن ها در جامعه بیشتر به یک جوک شبیه است.
  • سیاوش IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    29 6
    اونی که میزنه به مال مردم و پولای بی زبون رو هاپولی میکنه اون مجرمه همجنسگرایان مجرم نیستن یا میتوان در رتبه ای بسیار پایین آنان مجرم شمرد اینها هم انسانند و حقوق شهروندی دارند به آنها باید کمک کرد تا راه سالم را در پیش بگیرند
  • مهربان IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    14 30
    پناه بر خدا ظهر فساد فی البر والبحر
  • بدون نام US ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    27 5
    هم جنسگرایی هم نوعی احساس هست که در افرادی در همه طبقات جامعه ممکن بصورت اشکار یا نهان مصنه ظهور پیدا کند
    • دی US ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 23
      نیاز به آدم کشی هم یه احساس است در آدمهای سایکوپت یا نیاز به دزدی در بعضی اختلالات روانی باید با این احساسات کنار بیاییم و درکشون کنیم یا درمان؟
  • بدون نام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    5 19
    پس میشه بالاخره بفرمایین چیه؟اصلا بگید شما اگه چرا خودتون این کارو نمیکنید؟شما سالم همجنس بازام سالم خب شما فرقتون چیه با اونا؟
  • بدون نام IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    12 34
    خدایا مارو از شر هرچی روشن فکرنما است نجات بده!...فقط خدا می دونه این جماعت جوامع بشری رو دارند به کجا می برند. فکر کردن مخالف بودن یعنی روشن فکر بودن اصلا زورشون میاد چیزی رو تایید کنن چون فکر می کنن کسر شان شون میشه...این گناه(حتی از گفتنش هم احساس شرم به آدم دست میده)بلا استثنا در همه ادیان ابراهیمی گناه کبیره است
  • مهدي از كرمانشاه IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    9 37
    اين يك بيماري مهلك رواني است.
  • بدون نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    15 28
    اینک آخر الزمان!
  • بدون نام IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    18 5
    غير همجنس مگه چشه؟
    • بدون نام US ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 13
      خیلی بهتره!
  • شهاب IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    27 5
    گرایشات همجنسگرایانه میتواند آشکار شود و یا در ذهن فرد باقی بماند. اگر قائل به این هستیم که این یک انحراف است پس باید با ایجاد مراکز مشاوره و درمان خاص به افراد دارای این گرایش کمک کنیم تا به اصلاح خود بپردازند. چطور است که برای مقابله با اعتیاد می آیند مجوز مراکز مشاوره و درمان و بازپروری صادر می کنند ولی برای این مسئله خیر. مشکل اینجاست که مجازات این افراد در قانون ما مرگ است. به همین دلیل فرد هیچگاه جرأت نمیکند بگوید من این گرایش را دارم. نتیجه این میشود که به زیر پوست جامعه میرود. جامعه نمیتواند بگوید به من چه و این افراد را حذف کند. هر انسانی حق زیست دارد و به صرف اینکه من نوعی از او خوشم نمی آید نمیشود حکم نابودیش را صادر کرد. تازه مگر میتوان همه را حذف کرد. این نشدنی است.
    • بدون نام IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      10 2
      نکته اینجاست که هیچ کس اثبات نکرده که این عمل انحراف است.
  • مریم IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    13 6
    این دزدان محترم میلیاردی رو باید اعدام کرد، این جای خودش اما همجنس گرایی این که بیماری هست یا نه در در حیطه معلومات من نیست. وجود همجنس گرایی رو که متاسفانه متاسفانه داره فراگیر می شه رو نمیشه انکار کرد اما این دلیلی برای به رسمیت شناختن این عمل نیست.ولی نباید هم روی اون سرپوش گذاشت.خب ماهم میتونیم کارهای فرهنگی در مورد مضرات اون از لحاظ روانی و جسمی و مذهبی و حتی انسانی انجام بدیم.سکوت درمقابل چیزی که وجود داره و رو به افزایشه احمقانه هست.
  • محمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    8 16
    این یک نوع زیاده خواهی در انسان است و می توان گفت اسراف و طمع بیشتر و به دنبالش ذلالت حداکثری روح را در بر می گیرد البته اگر به فکر ادامه سیر و کامل شدن روح هستیم از این ناهنجاریها باید دوری کرد .به نفس هرچه بیشتر اهمیت دهی باز تشنه تر از قبل می گردد مواظب باشید زمان کوتاه است
  • محمدرضا IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    9 14
    با امیال و احساسات ناهنجار نباید کنار امد بلکه باید انها را اصلاح و درمان نمود مثل مقوله های غضب دروغ غیبت همجنس بازی یا لواط هم یک نوع ناهنجاری روانیست و زیاده خواهی نفس بهتر است بجای پنهان نمودن از طریق کتب ، روانپزشکی و سیر الی الله نه بصورت آشکارا آن عزیزان را درمان نمود بیشتر این موارد از طریق تغذیه های نادرست و هورمونی است و قابل درمان در دنیا هر عملی قابل حل شدن است بجز مرگ که ان هم سیر تکاملی انسان است
    • مسعود IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 3
      لطفا آدرس مراکز پزشکی که برای درمان میتوان به آنجا مراجعه کرد را بگویید
    • شهاب IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      7 3
      موافقم
  • shirin IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    7 17
    حکم خدا بعد از اخطار و هشدارهای مکرروآگاهی ازاین عمل کثیف که چه عو اقبی می تواند داشته باشد چه ازلحاظ جسمی و چه ازلحا ظ روحی وروانی واجتماعی کاملا " مشخص است .رجوع شود به کتاب مقدس . درتمام کتب آسمانی نهی موکد شده است .
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    4 14
    از همه صابنظران بالا عذر ميخوام ولي موضوعي كه به اشتباه به همجنس گرايي به فارسي ترجمه شده فقط به عقد قراردادي براي زندگي مشترك دو مرد مرتبط است. يعني دو نفر مرد براي كاهش هزينه هاي خود وقتي باهم زندگي ميكنند اختلافات مالي و يا اجتماعي بروز خواهد كرد كه با قانوني كردن آن بخصوص در انگلستان مشكلات آنها حل شده است . اين زندگي مشترك همانند تاسيس يك شركت هست كه هدف آن زندگي كردن هست و معمولا هيچ ارتباط جنسي در آن وجود ندارد.
  • نیما IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    15 2
    اکثرنظرات شمادوستان عزیزروخوندم.من نه پزشکم نه روانشناس امااعتقاددارم بایداین قبیل افرادی روکه تمایلات همجنسگرایانه دارن توسط یک گروه پزشکی-روانشناسی موردبررسی همه جانبه جسمی-روحی قراردادتااصولامشخص بشه که این افرادبیمارن یانه.مثلاشایدبحرانهای خانوادگی-اجتماعی یامحیط اطراف یاوضع جامعه یاحتی کمبودیازیادی برخی هورمونهای جنسی ویا...باعث شده که اونابه این قبیل تمایلات گرایش داشته باشن.بالاخره اوناهم انسان هستن وحق زندگی دارن واگه ثابت بشه بیمارن ماوظیفه داریم بعنوان یه همنوع وهموطن به اوناکمک کنیم تابه روال عادی زندگی برگردن.طردیاکشتن این افرادفقط گرفتن حق زندگی مطلوب ازاونهاست بدون اینکه سعی بشه مشکلشون روبرطرف کنیم.بهتره به جای پاک کردن مساله بیاییم کمک کنیم تااوناهم ازیه زندگی مطلوب لذت ببرن
  • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    9 9
    انگارماایرانی هاعادت کردیم چیزهای بی ربط روبه هم ربط بدیم.همجنس بازبودن وزیرآلمانی یافسادبزرگ اقتصادی مملکت چه ربطی به این بحث داره؟ماایرانی هاداریم یواش یواش عادت میکنیم بگیم همه چیزغرب خوبه وهمه چیزشرق بد.مساله اصلی این بودکه چراهمجنسگرایی درحال گسترشه وآیااین یک بیماریه؟حالااگه همجنس بازی درغرب شیوع پیداکنه این یعنی خوب؟ملاک خوب وبدشده غرب؟فرهنگ ودین وهویت ماازازل تاابداین پدیده روشوم وقبیح میدونه.حالااگه حتی همه دنیااون روتاییدکنن این مجوزاون نیست که کاردرستی باشه.من نفهمیدم منظوردوستان ازمقایسه فساداقتصادی بامساله همجنس بازی چی بود؟ازاین تهمت هاوبی احترامی هایی که دوستان به هم دیگه کردن متاسفم.چراماایرانی هاانقدعجولیم وطاقت انتقادوحوصله بررسی دقیق وقبول حقیقت رونداریم وبه همه مظنونیم؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    16 3
    فارغ از این بحث و درستی یا نادرستی متن و نظرات فکر کنم باید کاملا جدی و بدون تعارف از خبرآنلاین تشکر کنیم که این فضا رو برای بحث فراهم کرد...به نظرم این مباحث به پیشرفت فکری و فرهنگی کمک میکنه و نمونه خوبی برای بقیه بجث ها به خصوص سیاسی میشه.درباره موضوعات مورد اختلاف با هم صحبت کنیم بهتره تا اصلا موارد اختلاف رو مثل اون کسی که کثیفی ها رو زیر فرش قایم میکنه منکر بشیم و نهایتا به فوران منجر بشه.ببینید با هم حرف بزنیم خیلی بهتر از اینه که به هم توهین کنیم و همدیگر رو عوامل استکبار یا عقب مونده و پلیس مخفی و... خطاب کنیم و تا الان دیده نشده که در بحث ها کسی کشته بشه یا دولتی سرنگون بشه!
    • شهاب IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      13 3
      بنده هم با شما موافقم. واقعا خبرآنلاین در این مورد بخصوص بسیار تحمل و نظرات را منتشر کرد و انتقادات را به جان خرید ولی اجازه داد در فضایی مناسب بحث پیگیری بشود. متاسفانه هنگام سئولاتی از این جنس که تابو هستند معمولا سریع السیر به فردی که پرسش میکند و یا احیانا انتقادی دارد میگویند( با لحن خاص): یعنی تو بیشتر از دین حالیت میشود. در صورتی که این طرز سخن گفتن ، پاسخ انسان قرن 21 نیست. خود دین هم گفته است بحث کنید. روش و منش بزرگان هم بر مبنای پاسخگویی بوده است و بحث.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    8 25
    همجنسگرایی دیوانگی است
    • بدون نام CH ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      6 13
      در جواب به این دوست عزیز بدون نام که پرچم آمریکا در کنارش است باید عرض کنم بله همجنسگرایان زیادی هستند که منشا اثر بوده اند از جمله همین وزیر خارجه المان اما این اصلا دلیل نمی شود که این کار خوبی است. هر چیزی که خلاف فطرت بشری باشد ناپسند است. خداوند برای نیاز های بشر زن و مرد را به یکدیگر علاقمند کرد و مایه ادامه نسل بشر قرار داد هرچیز جز این گناه است و خلاف فطرت انسانی و موجب نارضایتی خداوند تبارک و تعالی است.
    • بدون نام US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      14 3
      سلام دوست من.بله وزیر خارجه آلمان تنها نمونه ای است از همجنسگرایان موفق. کم نیستند نویسندگان.هنرمندان.اندیشمندان همجنسگرای شناخته شده ای که سهم خود را برای پیشبرد بشریت ایفا کرده اند.این بحث را به این دلیل باز کردم که مشاهده کردم متاسفانه دوستانی به دلیل تنفر از همجنسگرایان تا جایی پیش رفته اند که آنان را فاقد توانایی "حتی" برای انجام کارهای روزانه دانستند! و البته درباب گفته ی شما که گفتید" این اصلن دلیل نمی شود که این کار خوبی است" باید عرض کنم صحبت از خوب یا بد بودن همجنسگرایی نیست.حرف من در پاسخ به دوستی بود که همجنسگرایان را افرادی فاقد توانایی حتی برای پیشبرد فعالیت های خود و همچنین اقلیتی افسرده خطاب کرده اند و به صورت نادرستی تمام این پیشامدها را معلول عمل همجنسگرایانه دانستند.
    • بدون نام US ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      14 2
      این نتیجه گیری اشتباه است.ایشان فاکتور جامعه را فراموش کردند.مساله ای که تمام گروه های آسیب پذیر را تحت تاثیر قرار میدهد نگاه سنگین جامعه است.و این مساله تنها محدود به دگرباشان جنسی نمیشود.اگر یک دگرباش جنسی یا ناتوان جسمی(متاسفانه همانگونه که بخشی از جامعه اقلیت های جنسی را با الفاظی زشت و زننده مورد عنایت قرار میدهد در مقابل ناتوانان جسمی نیز چیزی فرونمیگذارد) و یا هر اقلیتی از ایفای نقشی سازنده برای جامعه خویش ناتوان میماند فراموش نکنیم که تک تک افراد جامعه در این ناتوانی نقشی تاثیرگذار داشته اند.واما گفتید"هر چیزی که خلاف فطرت بشری باشد ناپسند است" باید عرض کنم که چه خوش بداریم و چه نه.همجنسگرایی عمری به درازای تاریخ دارد. همجنسگرایی صرف برقراری رابطه ی جنسی مابین دو همجنس نیست.
  • رضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    6 23
    سلام عزیزان بحث بز سر سیر گنجاندن این پدیده در فرهنگ عمومی ملتهاست.که علت ان طرح صهیونیسم جهانی برای درگیر کردن هر چه بیشتر تمدن بشری با غرایز نازل بشر و شکستن قبح اعمال مردوداز نظر ادیان میباشد.چرا بایدتلاش سازمان یافته را پشت ترویج انواع فساد و البته توجه به جلوههای زندگی مادی جدا از توجه به اخرت را نبینیم.مطمئن باشید به زودی امار وسازمانهای حامی ارتباط با محارم وقبح زدایی از ان شدت خواهد یافت.این پدیده نفوذ در فرهنگ بشری جهت اعمال برده داری صهیونیسم از تمام بشریت است
    • امید SE ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      16 4
      صهیونیستم که یک برداشت افراطی و فاشیستی از دین یهود است و جنبش صهیونیسم دقیقا یک جنبش ملی - مذهبی یهودی است که تفکرات افراطی در سر دارد. چطور چنین جنبشی میتواند مدافع همجنسگرایی باشد که ار نظر دین یهود گناه بزرگی تلقی میشود ؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    3 10
    ببینید آقای امید شما دارید میگید هم شرع اشتباه میکنه هم قانون گذار!همه آدم های همجنس گرا که تمایل که حتما گرایش خودشون رو عملی نمیکنن و تا زمانی که به هجنس بازی یا لواط روی نیاورند نه از نظر شرعی و نه از نظر قانونی هیچ مجازاتی ندارند ولی شما چه خوشتون بیاد چه نیاد اگه اون تمایلات و افکار همجنس گرایانه به ارتباط جنسی بیانجامد مجازات دارد.حالا بحث ما بر سر زشتی این عمل بود نه مجازاتش!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    5 18
    کسانی که میگن همجنس بازی بیماری نیست پس چرا پیشنهاد میدهند کمکشان کنیم و به روان شناس مراجعه کنند.خدا برای بقای نسل تمایل جنسی را به طور طبیعی در هر زن ومردی نسبت به جنس مخالفش قرار داده و اگه فردی خلاف این عمل کند اگه بیمار نباشد پس قطعا فردی کثیف و سرکش است و کسی که این چنین افکار پلیدی دارد مطمئنا فردی خطرناک است.خیلی از کسانی که همجنس باز شده اند مدت ها روابط نامشروع زیادی با جنس مخالف داشته اند و چون فرد گناه کار سیری ناپذیره ارضاناپذیره به همجنس خود روی میاره که بلکه از این شهوت جدید به لذت بیشتری برسه.آیا کسی یه همجنس بازو دیده که در کمال آرامش باشه؟و بتونه کارهای روزمره خودشو به خوبی انجام بده؟آیا کسی همجنس بازی رو دیده که حتی اگه اول بیمار نبوده دچار بیماری های روحی روانی شدیدی نشده
    • بدون نام US ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      15 3
      اولا صحبت از کمک به همجنسگرایان و ایجاد کمپ هایی برای به اصطلاح درمان آنها زمانی مطرح شد که دوستان مخالف همجنسگرایی اصرار بر بیمار بودن همجنسگرایان کردند.خب واضح است که نمیشود بیماران را به سبب بیماریشان از زندگی محروم کرد. شما از سویی همجسگرایی را بیماری قلمداد میکنید و از سوی دیگر برای این بیماران اشد مجازات را در نظر میگیرید که این در نوع خود بسیار جالب است! ثانیا قضاوت شما درباره ی افراد همجنسگرا در نوع خود واقعا جالب است. گویی خود قائل به بیماری این افراد هستین"اگر بیمار نباشند..." پس کثیف.سرکش.خطرناک(!) هستند.واژه هایی که هر یک بار معنایی سنگینی دارند و نشان از فوبیای شدیدی است که شما نسبت به همجنسگرایان دارید.به هر روی لازم است موضع تان را در این زمینه روشن بیان کنید که آیا
    • بدون نام US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      13 3
      که آیا همجنسگرایان از دید شما بیمار هستد یا نه. پاسخ از دو حال خارج نیست.اگر قائل به بیمار بودنشان هستید که تکلیف معلوم است.بیمار را که نمی کشند دوست من .که اگر اینگونه بود بایستی تمامی بیماران به اعتیاد را از هستی ساقط میکردند به ظن اینکه میتوانند باعث رشد بزه کاری در جامعه شوند. و اگر پاسختان منفی است باعث تعجب میشود کماکان بر موضع خود پافشاری کردن. ثالثا گفتید "خیلی از کسانی که همجنس باز شده اند مدت ها روابط نامشروع زیادی با جنس مخالف داشتند و..." کلمه ی "خیلی" نشانه ی اطلاعات جامع شما میباشد. ممنون میشوم مرجع خبری خود را ذکر کرده تا شاید بر اطلاعات من نیز افزوده شود. رابعا در پاسخ سوالتان که گفتید"آیا کسی یه همجنس بازو دیده که در کمال آرامش باشه؟و بتونه کارهای روزمره خودشو به خوبی
    • بدون نام US ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      12 2
      انجام بده ؟"باید بگویم بله. و نه تنها در کارهای روزمره موفق بوده اند که خدمات زیادی نیز به جامعه بشری عرضه کرده اند.کافیست سرچ ساده ای در گوگل یا ویکی پدیا انجام دهید.به پاسختان میرسید. خامسا در پاسخ به سوال آخرتان باید بگویم بیماری روحی روانی شدید میتواند در تمامی افراد جامعه (فارغ از گرایششان )یک بیماری شایع باشد وبه طبع میزانش در قشر های آسیب پذیر جامعه بیشتر. قشر هایی همچون اقلیت های جنسی.زنان.کودکان خیابانی و کودکان کار.ناتوانان جسمی.سالمندان والخ به پاسخ هایتان میرسید اگر که بخواهید
    • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      4 11
      در جواب هم وطن ساکن امریکا اولا لطف کن خوب بخون بعد کامنت بذار من پرسیدم بیمار یا سالم؟نگفتم اگه بیمارند مجازات که شما ابراز تعجب کردی که بیمار چرا مجازات!ثانیا فوبیای همجنس گرایی اصطلاح غلطی است چون کسی که مخالف این کثافت کاری ست دیگه ترسش رو هم نداره و تا کسی خودش همجنس باز نباشه ترس همجنس بازی دیگران رو با خودش نداره.ثالثا شما که ساکن امریکایی ممکنه خیلی در معرض این گرایشها قرار گرفته باشی که فوبیای مجازات کردنت رو داری زمانی که بخوای برگردی وطنت در ضمن اعتیاد هیچ ربطی به فساد اخلاقی نداره
    • بدون نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      4 12
      رابعا میتوانید شماهم سرچ ساده ای از اینترنت بکنید تا ببینید خیلی وجود دارد البته اگه بتونی کتاب های معتبر رو دانلود کنی خیلی بهتره خامسا من سرچ کردم هیچ مطلبی در مورد ایجاد آرامش بوسیله لواط رو پیدا نکردم شاید در امریکا که خیلی همجنس بازی جا افتاده تبلیغ ایجاد آرامش هم کنند!خیلی جالبه اصرار شما بر دادن این حس آرامش با لواط!میشه حالا خودت بگی از جمله این افراد که خدمات زیادی به جامعه بشری عرضه کرده اند چه کسانی هستند؟سادسا من نگفتم فقط این قشر بیماری روحی روانی دارند عرض کردم روح و روان سالم را هم نابود میکند سابعا این قشرهایی که نام بردی خیلی بی ربط به همجنس بازیست
    • بدون نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
      4 11
      کودکان کار و خیابانی یا بعضی زنان خیابانی قربانیان بی گناهند به خاطر فقر و بدبختی ناراحتی روحی روانی پیدا میکنند که خیلی هم طبیعی ست ناتوانان جسمی و سالمندان که هم دیگه جای بحث نداره افسردگی های این اقشار طبیعی ست و ناخواسته ثامنا آرزومندم شاهد خدمت شما به جامعه بشری باشم با غرق شدنتان در این آرامش
    • بدون نام US ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      12 3
      دوست من بنده نظر شما را خواندم. با این حال شما هنوز جواب سوال مرا ندادید! درضمن دوست من متاسفانه باید بگوییم شما فوبیا دارید.ترس و نفرت پراکنی و همچنین ابراز انزجار "بدون دلیل عقلگرایانه" دال بر هموفوب بودن شماست. نفرتی که شما از شنیدن حرف های این جانب(ولو غلط) از خود نشان میدهید نشانه ی چیست؟متاسفانه شما از توانایی بحث و گفتگو در مسائل بحث انگیز برخوردار نیستید و از هیچگونه توهینی فروگذاری نمیکنید.بهر روی در نوع خود میتواند گفت این حرفتان که"در ضمن اعتیاد هیچ ربطی به فساد اخلاقی نداره"پدیده ی سال است! انگار از دید شما فساد اخلاقی فقط رابطه ی همجنسگرایانه است. ضمنا ممنون میشوم لینک تعدادی از این کتاب های"معتبر" را برایم بگذارید.و در این مورد که
    • بدون نام US ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      14 3
      "هیچ مطلبی در مورد ایجاد آرامش بوسیله لواط رو پیدا نکردم" حق کاملا با شماست.من هم چنین حرفی را نزدم .گویی تمام فکر و ذکرتان را عمل همجنسگرایانه به خود مشغول کرده است.دوست من همجنسگرایی صرف رابطه ی جنسی نیست.شما نظر من را نخواندید. تنها آنچه را که دوست داشتید برداشت کردید."اصرار شما بر دادن آرامش با لواط"!! همانطور که گفتم میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت به پاسختان برسید.اینقدر سخت است؟!....و اما کودکان خیایانی و...به خاطر فقر و بدبختی و البته نگاه سنگین قشری از جامعه و عدم حمایت دچار افسردگی میشوندکه دگرباشان نیز از این مساله استثنا نیستند. و البته برای من بسیار جالب است که شما رنج و افسردگی تمام این اقشار را "طبیعی" ذکر کردید.و در آخر دوست من ادب مرد به ز دولت اوست.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      4 7
      دوست بی دقت من جواب شمارو در مورد فوبیا دادم ولی متاسفانه شما سیاست نادیدگی و نشنیدگی دارید بنده ترس مورد تجاوز قرار گرفتن از یک همجنس را ندارم چون گرایشش را ندارم اگر شما با به کارگیری عقل کامنتهای اینجانب را میخواندی دلایل معقولم را متوجه میشدی.من هیچ توهینی نکردم و در کمال آرامش جواب کامنتهای فریاد وار و منزجرگونه شمارا دادم فقط با حالتی مثل خودتون نوشتم.اگر به قرآن مجید دسترسی میتوانید داشته باشید که معتبرترین کتاب است و جواب خیلی از سوال هایتان را میگیرد. جواب سوال من را ندادید پرسیدم از جمله این افراد که خدمات زیادی به جامعه بشری عرضه کرده اند را نام ببرید؟؟؟ تا ما هم با این بزرگان آشنا شویم
    • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      4 6
      واقعا جای تاسف داره که کسی یک کودک معصوم خیابانی یا یک سالمند یا ناتوان جسمی را با یک همجنس باز مقایسه کند.پس حتما میفرمایید که این اقشار باید روح و روان کاملا سالمی داشته باشند و اصلا نباید دچار افسردگی شوند!نمیدونم چرا عده ای برای توجیه کردن یه حرف غلط دست به دامان مثال های بی ارتباط میشوند فکر نمیکنم آرزو کردن برای کسی اونم چیزهایی که خودش به قشنگی آرامش و افتخار آفرینی برای بشر تلقی میکنه بی ادبی باشه*این یعنی اینکه حرفهایی که فرمودین شعاری بیش نبود*با آرزوی منطقی شدن و فروکش کردن عصبانیت عده ای از بشر برای رسیدنشون به آرامش*
    • بدون نام US ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      10 3
      اولا هوموفوبیا تنها به معنی ترس از همجنسگرا شدن نیست."هوموفوبیا (از ترکیب واژه‌های یونان باستان هوموس: خود و همسان و فوبوس: ترس و وحشت) ترس غیرعقلانی و بیزاری غیرعقلانی نسبت به همجنسگرایان و یا تبعیض غیرعقلانی علیه همجنسگرایی و همنجسگرایان است." (منبع ویکی پدیا) که من کاملا در کامنت های پیشینم توضیح دادم.لطفا کمی در بیان تعریف های روانشناسانه دقت کنید. ثانیا شما هنوز هم پاسخ سوال مرا درباره ی بیمار بودن یا نبودن همجنسگرایان(از دید خود) ندادید.پرسشی که پاسخ بدان میتواند در بازتعریف مفهوم جرم و بزه موثر باشد. "بنده ترس مورد تجاوز قرار گرفتن از یک همجنس را ندارم" دوست من تا جایی که به یاد دارم کسی صحبت از "تجاور" به میان نیاورد که آن بحثی است جدا.
    • بدون نام US ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      7 2
      به یاد دارم کسی صحبت از "تجاور" به میان نیاورد که آن بحثی است جدا.وباز برایم جالب است که شما همجنسگرایی را تنها در عمل جنسی(آنهم از نوع تجاوز) خلاصه میکنید.مگر روابط دگرجسگرایانه اینگونه است؟ یا مگر هر دگرجنسگرایی رابطه ی جنسی را تجربه کرده است؟ و اما درباره ی سوالتان من نیز گفتم با سرچی ساده در ویکی پدیا(انگلیسی یا فارسی) به جوابتان میرسید که فکر نمیکنم کاری دشوار باشد. کلمه"معصوم" کمی ما را از بحث منحرف میکند.زیرا آن کودک هم میتواند به دلیل شرایط نامناسب به سوی بزه کاری کشیده شود که در اینجا میدانیم قانون به او لقب معصوم نمیدهد و حتی یک سالمند یا ناتوان جسمی نیز میتواند همجنسگرا باشد. و در باب افسردگی شما منشا این افسردگی را "طبیعی" دانستید که این ایجاد سوال میکندومن نیز پاسخم را دادم پس
    • بدون نام US ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      10 2
      پس لطفا در انتخاب واژه ها کمی دقت کنید.و در آخر دوست من همجنسگرایی چیزی نیست که بتوان آنرا برای دیگران تجویز یا آرزو کرد.همانطور که دگرجنسگرایی این قابلیت را ندارد.فرد همجنسگرا گرایش جنسی-عاطفی به جنس مخالف خود ندارد. درست همانطور که دگرجسنگرایان کشش جنسی-عاطفی به همجنس خود ندارند.والسلام.
    • بدون نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      3 7
      شما پاسخ من که شما بی دقت هستید را به خودم برگرداندید.اگر دقت کنید من اکثر صحبتم از همان اول همجنس بازی بود نه همجنس گرایی که اگر کمی توجه میکردید دچار این اشتباه نمیشدید.(همجنس بازی:رابطه جنسی است).حتی اگر خط اول کامنت اولم را بخوانید میبینید که نوشتم همجنس باز نه گرا(دقت کنید)اگر این دقت را از همان اول میکردید دچار این همه شگفت زدگی از عرایض اینجانب نمی شدید.پس ببینید شما هنوز با معنای این مفاهیم به طور کامل آَشنایی ندارید چندین بار هم به تفکیک توضیح دادم ولی به دلیل بی دقتی متاسفانه همه را همجنس گرا خواندید.(همجنس گرایی:میل درونی یک فرد به همجنس خود است)در صورتی که همجنس بازی برمیگردد به رابطه جنسی(اختیاری) و یا تجاوز
    • بدون نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      3 9
      دوست عزیز و بی دقت از نظر من کسی که همجنسگراست ابتدا به خاطر ضعف و کمبود یا هر علت دیگری گرایش جنسی اش با همجنس خود فقط تحریک میشود(ضعف روحی روانی نه ضعف عقل)در صورتی که این افکارش را عملی کند و به رابطه جنسی با همجنسش روی آورد(همجنس بازی) در صورت فاش شدنش جرم محسوب میشود تعیین کننده این جرم هم من نیستم شرع و قانون است.افراد همجنس باز را نمیشود انسان هایی با روح و روان سالم دانست(باز هم به پسوند های "باز و گرا":مخفف گرایش دقت کنید)
    • بدون نام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
      3 7
      در مورد کودک و سالمند و.....که خودتان هم میگویید به دلیل شراط نامناسب به سوی بزه کاری کشیده شود که البته اول بحثی از بزه نکردید در هر صورت منظور کودک خیابانی قبل از بزه کار شدن است و یا حتی آنها که هیچ وقت بزه کار نمیشوند فقط آن شرایط نامناسب و فشارهای زندگی آنها را افسرده میکند نه تنها قانون بلکه هر انسان صاحب قلبی وی را معصوم میگوید.در مورد همجنس گرایی سالمند و ناتوان جسمی هم اول صحبت نکردید حتی خودتان در داخل پرانتز نوشتید فارغ از گرایششان!الان کلا بحث را به گونه ای دیگر گمراه کردید.
    • بدون نام US ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      9 1
      ابتدا شما را رجوع میدهم به تیتر مقاله "پیش از آنکه همجنسگرایی اجباری شود" پس بحث صورت گرفته درباب گرایش جنسی "همجنسگرایانه" است. وبعد برایم جالب است که در پرانتز قید کردید"همجنس بازی:رابطه جنسی است" و در جایی دیگر "همجنس گرایی:میل درونی یک فرد به همجنس خود است)در صورتی که همجنس بازی برمیگردد به رابطه جنسی(اختیاری) و یا تجاوز" تا اینجا شما تفاوت همجنسگرایی و همجنس بازی را (از دید خود)در آمیزش جنسی ذکر کردید.و باز طبق گفته شما کسی که همجنسگراست به خاطر ضعف و کمبود و یا "هر علت دیگری" گرایش جنسی اش با همجنس خود" فقط "تحریک میشود(طبق گفته شما). در ادامه میگویید"افراد همجنس باز را نمیشود انسان هایی با روح و روان سالم دانست(باز هم به پسوند های "باز و گرا":مخفف گرایش دقت کنید)"
    • بدون نام US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      10 1
      و با تاکید بر پسوندهای "باز و گرا" همجسبازان رادر زمره ی افراد ناسالم از لحاظ روحی(بیمار روانی) قرار دادید و خودتان با تاکید بر پسوندهای"باز و گرا" همجنسگرایان را در این حیطه نگنجاندید. و اما بحث اینجاست که پسوند"باز" به معنای عملی سرسری.بی جدیت و از روی تفنن است ولی"گرا" پسوندی است که نشانه از کشش درونی.جدی است. همجنسبازی در زیر مجموعه گرایشات عاطفی-جنسی قرار نمیگیرد و وابسته به عواملی من جمله نبود جنس مخالف( در محیط های تک جنسیتی). خوی سلطه جوی برای تحقیر (که ریشه های روانی دارد) و یا صرف عملی تفننی دارد.دوست من همجنسبازی به عمل آمیزش همجنسگرایان گفته نمیشود.مگر به آمیزش دگرجنسگرایان میتوان دگرجنس بازی گفت.میل درونی به جنس مخالف است که در دگرجنسگرایان منجر به آمیزش میگردد.
    • بدون نام US ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      8 1
      درست مانند همجنسگرایی.چیزی که نکوهیده است همجنسبازی است که به طور کامل عملی است که دگرجنسگرایان به دلایلی که ذکر شد انجام میدهند. فرد همجنسباز کشش عاطفی-جنسی به همجنس خود ندارد.اشتباه شما اینجاست که تعریفتان از فرد همجنسباز این است:همجنسگرایی که عمل همجسگرایانه انجام دهد همجنسباز است.این تعریف از اساس اشتباه است.مانند اینکه دگرجنسگرایی که عمل دگرجنسگرایانه انجام دهد دگرجنس باز است!تفاوت در همجنسگرایی و همجنسبازی سالهاست که مطرح است.چیزی که آقای نوروزپور نیز در مقاله شان آن را رعایت کردند.و ایرادات خود را بدان مطرح کردند فارغ از درستی یا نادرستی همجنسگرایی بوده است نه همجنسبازی و همجنس بازی (به عنوان یک ناهنجاری در فرد دگرجنسگرا قابل بازگشت به سویه ی دگرجنسگرایانه ی فرد است) نه همجنسگرایی
    • بدون نام US ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      9 1
      که اساسا کششی خنثی به دگرجنس خود دارد درست مانند گرایش خنثی فردی دگرجنسگرا به همجنس خود. درباب قشرهای آسیب پذیر واصولا نگاه قانون به آنها بحث گسترده ایست که تنها باعث گمراهی از موضوع میشود.تنها همین بس که قانون باید به صورت دقیق کودکان خیابانی چه پیش از بزه و چه پس از آن را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد که متاسفانه درجاهایی دچار نقصان است.و اشاره به همجنسگرایی سالمند و ناتوان جنسی طرح آن زمانی مطرح شد که شما گفتید"واقعا جای تاسف داره که کسی یک کودک معصوم خیابانی یا یک سالمند یا ناتوان جسمی را با یک همجنس باز مقایسه کند" که البته به سبب آگاه نبودن تفاوت"باز.گرا"لفظ همجنس باز را ذکر کردیدو قرار گرفتن آنان را در کنار سایر گروه های آسیب پذیر مایه تاسف دانستیدو
    • بدون نام US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      10 1
      و در ضمن من در همان جا نیز از واژه ی "اقلیت جنسی" استفاده کردم که تنها دربرگیرنده ی همجنسگرایان نیست و تی اس ها را هم شامل میشود و شما بی توجه بدین امر و باز بی توجه به پسوند"گرا" وندانستن تفاوت بنیادین آن با پسوند"باز" به ذکر دیدگاه تان پرداختید.پسوندی که حتی در مقاله ی مزبور نیز رعایت شده است.همانطور که تی اس ها با همجنسگرایان متفاوتند و کسی آنها را به یک گونه نمیپندارد.همجسگرا نیز با همجنسباز فرق میکند و اساسا همجنسباز در میان اقلیت جنسی جای نمیگیرد. دوست عزیز هر انسان صاحب قلبی دغدغه ی تمام گروه های به حاشیه رانده شده را دارد.برخورد قهرآمیز شما نسبت به همجنسگرایان ناشی از ندانستن تعاریف مجزایی است که هر واژه ای دارد. در آخر از خبرانلاین برای سعه صدر و اجازه برای گشایش دریچه بحث در زمینه
    • بدون نام US ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      2 0
      مسائل چالش برانگیز سپاسگذارم.و همچنین ازشما دوست محترم.همین
  • بدون نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    5 16
    اینکه همجنس بازی بیماری تلقی نشه که خیلی بدتره چون در سلامت عقلی و روحی اقدام به این عمل کثیف میکنند و گناهشان طبق اسلام از متجاوزان بیشتره پس حالا که بیماری نیست و هیچ نیازی به روان شناس هم ندارن باید به اشد مجازات برسند تا ما هم شاهد ازدواج های این چنینی نباشیم.آخه کدام یک از مدافعان همجنس بازان حاضر است یکی از نزدیکان خود این عمل را انجام دهد؟یعنی این مدافعان با ازدواجای این چنینی که در غرب صورت میگیرد هم موافقند و حاضرند نردیکان خود نیز این ازدواج ها را داشته باشند؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    15 1
    این همه نظر و بازدید ، نشون میده کلمه " همجنسگرایی"در عنوان مطلب ، واسه همه ، چه مخالف و چه موافق ، جذاااااابه !
  • ali IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    9 0
    سلام واقعا از اهتمام شما سرور ارجمندو مدیران ارشد خبر آنلاین ممنون و سپاسگزارم
  • امید SE ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    16 2
    من هم در اینجا میخواستم به نوبه خودم از خبرآنلاین تشکر کنم که این فضای باز رو برای بحث و تبادل نظر درباره یکی از موضوعاتی که معمولا در جامعه ما انکار میشود، به وجود آورده هرچند که گاهی از دست خبر آنلاین عصبانی میشم که نظرات من رو در مورد موضوعات دیگه منتشر نمیکنه (: ولی در این مورد بسیار سپاسگذارم برای ایجاد فضای باز بحث و گفتگو و امیدوارم کاربران نیز با رعایت احترام سایرین و احترام گذاشتن به دیدگاه های مذهبی و فکری سایر کاربران این فضای آزاد رو پاس بدارند. جامعه ما به این گفتگو ها در زمینه مسایل اجتماعی نیاز داره . تا ابد نمیشه معضلات و مسایل اجتماعی رو انکار کرد. بد نبود خبرآنلاین یکی از متخصصین مذهبی و همچنین یکی از متخصصین علوم اجتماعی رو دعوت میکرد تا بحث مفید تر باشه.
  • هومن CH ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    11 2
    دوستان نظرات شما به نظرم خواندنی تر از مطلب رسید.اونچه جلب نظرم رو کرد ابراز نفرت مخالفین بود.و بنظر میرسه که مخالفین که احتمالا تحت تابو های دینی خود را ارزیابی میکنند کمی ملایم تر و منطقی تر به این موضوع واقعی(نه الزاما بر خواسته از حقیقت) نظر کنند بهتر از گفتگو نتیجه بگیریم.دو نکته را میخواهم تذکر بدم اول اینکه مفهوم نفرت از همجنسگرایی را با مفهوم نفرت از همجنسگرا مرزبندی کنیم.(مثلا من از شلوار قهوهای بدم میاد و نه "من از کسی که شلوار قهوهای میپوشه بدم میاد".دوم اینکه هر بنده از میان جمیع نعمت های الهی نعمت ایمان را برتر میدونه وشکرانه این نعمت ترحم بر محرومین است که در رویه کل اولیاالله دیده میشه. ترحم وخشم و کینه در آن واحد در یک دل و قلب نمیگنجد.سعی کنیم با خودمون رو راست باشیم.یا حق
  • نوید IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    5 15
    من معتقدم اگه قرار بود همجنس گرایی، یک مسئله ی رسمی و عادی و مباح باشه، خداوند یا آدم رو زن می آفرید یا حوا رو مرد. یا اینکه یک جفت مرد یا یک جفت زن می آفرید تا همجنس گرایی در دنیا باب بشه.
    • رهگذر IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      16 2
      ینی واقعا کل دلیل و منطق شما برای رد این مساله توسل به داستانی مثل داستان آدم و حواست؟! واعجبا!!!
  • سورنا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    16 3
    نمیدونم چرا بعضیا مبتلایان به تی اس رو همجنس باز میدونن؟ من یه دختر دنیا اومدم ، ولی حالا که 25 سالمه لباسای پسرونه میپوشم. موهام همیشه کوتاهه حتی بعضی وقتا موهامو میتراشم. از بس صدامو کلفت کردم دیگه صدای دخترونه م یادم رفته. بعضی وقتا با تیپ پسرونه میرم خیابون. موندم تو دوراهی. هرکی منو تو این وضعیت ببینه میگه طرف همجنسبازه. به خدا از وضعیت خودم خسته شدم. بارها با خونواده م در این باره کلنجار رفتم ولی خونواده م گفتن اگه تغییر جنسیت بدم، طردم میکنن. تورو خدا یکی راهنماییم کنه که چیکار کنم؟
    • امید SE ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      17 3
      تغییر جنسیت عملی است قانونی و بنا بفتوای امام خمینی قانونی شد. اگر خانواده مذهبی دارید این مسایل را به ایشان بگویید که از نظر شرعی مجوز آن را امام صادر کرده است. و اگر خانواده سنتی دارید میتوانید آنها را به نزد مشاورین خانواده ببرید تا با آنها صحبت کنند. البته در صورتی که واقعا پزشک این مورد شما را تایید کرده است و تغییر جنسیت را توصیه نموده است.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    7 22
    یه نکته جالب در نظرات این هست که خیلی از نظرات و بحث های موافق و یا مدافع همجنس بازان از هم وطنان ما در خارج از کشور هستند(سوئد و امریکا).باید خداوند را شاکر بود که نسل به وجود آورنده ما همجنسباز نبوده وگرنه ما بدنیا نیامده بودیم و هیچ لذت و آرامشی را از این دنیا احساس نمیکردیم و نیازهای جنسی پاک و ناپاک را نمیشناختیم.پس خودخواه نباشیم و جلوی ازدیاد نسل را نگیریم و بدانیم که برای تولید مثل و بقای نسل این نیاز در ما بوجود آمده پس با خودخواهی و زیاده طلبی مان حق زندگی را از آیندگان نگیریم
    • امید SE ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      19 3
      دوست عزیز شما از روی پرچم قضاوت نکن بسیاری از دوستان به دلایل قابل درک از برنامه های تغییر دهنده آی پی استفاده میکنند. ضمن اینکه این منطق درستی نیست . روانشناسان میگویند تنها 7 درصد افراد در هر جامعه ممکن است میل همجنسگرایانه داشته باشند. اگر آنها سخن از احترام به حقوق این افراد میگویند معنیش این است که قرار است همه جامعه همجنسگرا شوند و تولید نسل متوقف شود !!! اصولا نکته ای رو که متوجه نمیشوم و دوستان تاکید دارند نگرانی از فراگیر شدن و یا به اصطلاح همه گیر شدن همجنسگرایی است. آیا شما بر اثر تبلیغ و یا آزاد بودن همجنسگرایی میل جنسی ات نسبت به جنس مخالف تغییر میکند؟ مگه میشه انسانی رو که به جنس مخالف علاقه داره با تبلیغ تغییر داد ! چنین چیزی هرگز امکان پذیر نیست!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    10 8
    fبحث بر این است که وجود دارد یا نه؟ اینجا که فقط کتمان میشود اما مطمینا در تمام ملل اسلامی من جمله اینجا هم وجود دارد اما در اینجا بیماری نیست از روی نا چاریست و در خوابگاهها و پانسیون ها به شدت رواج دارد چون فضا بسته است
  • z.kh IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    7 7
    به نظر من که آخرالزمان نزدیکه انسانها هو یت خودشونو فراموش کردن
    • :) IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      خندم میاد ..وای
  • نادر IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    7 2
    اولش از یک ازمایش شروع شد بعد فکر کرد که خیلی می داند و همه احمقند با خودش فکر می کرد که کشیش خیلی احمق است بعد کشیش را کنار زد و گفت علم و ازمایش بعد خیلی کار ها کرد به فضا رفت رایانه ساخت حالا در اوج قدرت و شهرت است ولی انگار برکت از زندگیش گرفته شده سعی می کند به هر شکلی خودش را ارضا کند با پول با مسافرت با خوش گذرانی اما مثل تیر اندازی که عصبی باشد به همه جا تیر می زند به غیر از هدف به رقص می زند به قران سوزی می زند به کودک ازاری می زند به همجنس بازی می پردازد حماقت در چشمانش موج می زند تا پسری را می بیند که عاشق است مسخره اش می کند با خودش می گوید " پسر احمق من ازدواج نمی کنم مگر اینهمه ادم ازدواج کردند کجا را گرفته اند " شب ها درد دارد روز ها حس تنهایی اخرش هم موقع مرگ ................
  • هاله IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    8 10
    فقط یک دقیقه به مرگ فکر کن فقط یک دقیقه !!!!
  • مرتضی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    13 6
    دکتری روانشناسی از دانشگاه ملبورن دارم و مقیم کانادا هستم برای دیدن نزدیکان به ایران امدم و به شکل قاطع عرض می کنم همجنسبازی یک بیماری نیست بلکه یک رفتار زشت و ضد انسانی است تمام قربانیان این موضوع در درون خود پشیمان هستند و به گناه خود معترفند البته منهای اندسته که برای این جور کارها پول میگیرند تا به زندگی انگلی خود ادامه بدهند . من تعجب میکنم چرا خبرگزاری معتبری مثل خبرانلاین که در داخل و خارج ایران اینهمه طرفدار دارد به موضوعات مهم و باارزشی مانند بانکداری در غرب یا نحوه اموزش در مدارس غرب نمی پردازد اگر شما این ابزار را در اختیار دارید لطفا به عنوان یک مسلمان و ایرانی به ایران خدمت کنید نه خیانت
  • ب EU ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    11 3
    اون چیزی که برای من جالبه اینه که تو کشورهای اسلامی روزی دهها مسلمان کشته میشن به خاطر انفجار های تروریستی توسط تروریستهایی که توسط غربیها پرورش پیداکردند بعد وقتی رسانه های غربی رو میبینی اینقد که به حقوق همجنسبازا میپردازند به حقوق ای همه مسلمون نمیپردازن - اون چیزی که عجیبه حمایت غیر طبیعی غربی ها از این گناه کبیرست - واقعا چراااا؟؟؟؟؟
  • علیرضا RO ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    3 2
    خودتون رو خسته نکنید دوستان.بیایید یکم از لحاظ حقوقی و اجتماعی موضوع رو بررسی کنیم تا دینی و عقیده ای. بر اساس قوانین اسلامی،گناه هر فرد به خودش مربوطه،در صورتی که اجتماعی نباشه و در غیر اینصورت جرم محسوب میشه و مستحق کیفر. گناه های جنسی افراد بی شک به خودشون مربوطه و اصلا به حکومت اسلامی و حتی جامعه اسلامی مربوط نیست که بخواد مجازاتشون کنه به جرم اینکه فعالیت جنسی خلاف شرعی رو انجام دادن. یعنی هر کس تو حریم شخصی خودش میتونه هر کاری رو بکنه و به حکومت اسلامی هیچ ربطی نداره.حتی اگر معلوم شد فرد گناه جنسی یا شرعی انجام داده،باز هم گناهش به پای خودشه و جرم محسوب نمیشه ولی اگر اون فرد سعی کنه در ملأ عام گناهی جنسی را انجام دهد یا به مبارزه ی مرموزانه علیه قوانین اجتماعی اسلام بپردازد،اون موقع هست
  • علیرضا RO ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    3 1
    که جرم محسوب میشه و شامل کیفر. برای مثال حتی اگر فردی بگوید که همجنسگراست،حکومت اسلامی حق ندارد او را مجازات کند،چون جرمی انجام نداده است ولی اگر فرد در جامعه جار بزند که همجنسگراست و سعی در تشویش اذهان عمومی رو داشته باشه،اون موقع هست که جرم اجتماعی محسوب میشه و اعدام
    • Mehran IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 0
      درسته باید این آدم های این مدلی را اعدام کرد.
  • مینا EU ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    7 6
    ب نظر من همجنسگرایی یا همجنسبازی یا دگرباشی یا...هر اسمی ک داره بیماری نیست،و کسایی که بیماری تصورش میکنن نمیدونم چه تعریفی از بیماری دارن. ژنتیکی هم نیست ک بخوایم بگیم این تو خون آدماس،ب نطر من آدم خودش انتخاب میکنه ک با جنس مخالفش باشه یا جنس موافق،انسان قدرت اختیار و تصمیم گیری داره وخودش انتخاب میکنه ک چطور آدمی باشه،آدمی باشه ک مثل بقیه طبیعی زندگی کنه یا آدمی باشه ک ناهنجاریهای اخلاقی داشته اختیار انسان انجام میشهاشه،همون طوریکه خیلی از گناها کبیره با اختیار آدما انجام میشه
  • بروجرد بروجرد بروجرد بروجرد A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    2 6
    نظر خاصی ندارم تشکر از همه