ایران نوشت: دبیر« شورای عالی امنیت ملی» با بیان اینکه «سیاست جمهوری اسلامی ایران، مسیر تعامل و همکاری‌های مسالمت‌آمیز و در عین حال عدم وابستگی است»، تصریح کرد: انقلابی‌گری به معنای ماجراجویی نیست بلکه حرکت راهبردی و دقیق بر مبنای تعالیم اسلام ناب است که ما را در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف به پیروزی رساند».

  شمخانی در یادواره گرامیداشت شهیدان باکری، افزود: «تسخیر سفارت امریکا اقدامی انقلابی و به فرموده امام راحل، انقلابی بزرگتر بود اما تعرض به سفارت عربستان، یک ماجراجویی بود و تشخیص مرز بین انقلابی‌گری و ماجراجویی، در بینش و بصیرت صحیح و نگاه به شاقول فرمایشات رهبری است.»

17302

کد خبر 516342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    18 3
    اونوقت تسخير سفارت انگليس چي بود ؟ سفارتهايي كه در اينده قرار است اتش زده بشوند را لطفا قبلا تعيين تكليف فرماييد با تشكر دلواپس خودجوش انقلابي
  • مجید A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    9 0
    جناب شمخانی عزیز مردم ایران همچنان منتظر محاکمه این ماجراجویان هستند تا درس عبرتی شود تا در اینده هیچکس به خودش جسارت ماجراجویی را ندهد . خواهش میکنیم یکبار برای همیشه بصورت جدی این افراد بظاهر سرخود را تنبیه اساسی بکنید اگر عمل نکرده و فقط شعار دهید بازهم در اینده شاهد این قانون شکنی ها خواهیم بود . اقای شمخانی شما پست و مقام خیلی بزرگ و حساسی دارید و اگر شما با این پست و مقام نتوانید این افراد را تنبیه کنید دیگر باید گفت واویلا
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    7 0
    ماجراجویی ؟ این کار خیانت به منافع ملی بود. آب در آسیاب دشمن ریختن بود. نقض قوانین بین المللی بود. دهن کجی به فرهنگ مهمان نوازی ایرانیان بود. به خظر انداختن امنیت کشور و مردم بود. می فهمی دبیر شورای امنیت ملی ؟