علی دایی پس از اولین تمرین تیمش حرف های دادکان را تائید کرد و گفت عابدزاده را دوست دارد.

او در جمع خبرنگاران درباره حرفهای دادکان ؛« دایی را که آوردند به او گفتم آوردند که خرابت کنند اما قبول نکرد اما بعدش که کنارش گذاشتند ، زنگ زد و گفت دکتر راست می گفتی.» گفت:«مردم همه چیز را می‌دانند. دوست ندارم به عقب برگردم. من شرمنده‌ام. در حال حاضر سرمربی پرسپولیس هستم، اما تمام صحبت‌های دادکان را تأیید می‌کنم.از این به بعد فقط به خاطر پرسپولیس حرف می‌زنم. مطمئن باشید مسائلی وجود داشته که دادکان این صحبت‌ها را به میان آورده است. پرسپولیس در حال حاضر به آرامش نیاز دارد و من دعواهای شخصی را داخل پرسپولیس نمی‌آورم.»

او همچنین درباره کنار گذاشتن عابدزاده هم از کادر فنی تیمش گفت:«هیچ کس مثل من عابدزاده را دوست ندارد. من با عابدزاده زندگی کرده‌ام و کمال احترام را برای وی قائل هستم. او بزرگ پرسپولیس است، اما فوتبال در حال حاضر حرفه‌ای است. خیلی از بازیکنان از استقلال به پرسپولیس آمده‌اند یا برعکس. ما نباید در این‌باره جبهه‌گیری کنیم. کسی که می‌تواند در این زمینه به من کمک کند از او استفاده خواهم کرد و یحیوی این توانایی را دارد تا کیفیت دروازه‌بان‌های ما را تا چندین برابر بالا ببرد.

احترام خاصی برای عابدزاده قائل هستم. پرسپولیس خانه عابدزاده است برای انتخاب یا عزل کسی در پرسپولیس به هیچ‌وجه تحت فشار نیستم. بعضی از بزرگان پرسپولیس علیه من مصاحبه می‌کنند، اما من حرف زیادی ندارم و فقط می‌خواهم به پرسپولیس خدمت کنم. عابدزاده بزرگ پرسپولیس است، اما من پس از شکست باید جواب مردم و خبرنگاران را بدهم، به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام تا این اتفاق بیفتد. ما باید ببینیم که چرا دروازه‌بان‌های پرسپولیس در یک یا دو دیدار پشت سر هم از یک زاویه 4، 5 گل دریافت می‌کنند. این برای ما خیلی بد است.»

کد خبر 34693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منوچهر مرادی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۵
    1 0
    آقای دایی هرچند که شمارا دوست دارم ولی کنار گذاشتن عابدزاده ازپرسپولیس کاردرستی نبودواین راهم بدان که عابدزاده( عقاب آسیا)درقلب تمام ایرانیان جاداردوبا این عزل ومسخره بازیهای که در فوتبال ما رخ میدهداز ارزش وافتخارات عقاب آسیا کم نخواهد شدرضازاده(قهرمان دوپینگ جهان)خجالتی بکش که درمورد عابدزاده هم نظری بدهی شما چه به فوتبال......
  • بدون نام CA ۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
    1 1
    علی دایی برای فوتبال ایران یک هدیه آسمانی است ولی ما ملت نخبه کشی هستیم. همانطور که ایویچ و دادکان و بسیاری دیگر را طرد کردیم، علی دایی را هم این گونه کردیم. من فقط علی آبادی را مقصر نمی دانم، تمام آنهایی را که در ورزشگاه در زمان بازی ایران و عربستان علیه دایی شعار دادند مقصر هستند. علی آبادی فقط ضربه آخر را می زد