مهر نوشت:

در آستانه مذاکرات هسته ای روز پنجشنبه در ژنو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار فشار مضاعف بر تهران شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این اقدام در حالی صورت می گیرد که "دولت اوباما به دنبال توقف تصویب تحریم های جدید علیه ایران است".

نتانیاهو که پس از ملاقات با جان کری -وزیر خارجه آمریکا- صحبت می کرد، در آستانه دور دوم مذاکرات ایران و 5+1 در ژنو گفت "فشار باید باقی بماند و حتی افزایش یابد".

دولت اوباما اعلام کرده است که خواستار عدم تصویب قطعنامه های جدید علیه ایران است.

کری در زمینه تحریم ها صحبتی نکرد اما تاکید کرد "آمریکا به ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح هسته ای دست یابد."

این در حالی است که تهران همواره اعلام کرده که سلاح هسته ای را شرعا حرام می داند و استفاده از سلاح کشتار جمعی در دکترین دفاعی اش جایی ندارد.

/2929

کد خبر 321217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    13 2
    کامنت من کو؟ اقا چرا اجازه نمیدید ادم پیامش رو منتقل کنه؟ "همونطور که انتظار میرفت نتانیاهوی حیله گر با چهره‌ای خندان بحث شعار مرگ بر امریکا رو پیش کشید و از جنگ طلب بودن ایرانیان صحبت کرد و از امریکا خواست تحریم ها رو افزایش بدهد و اجازه ندهد ایران تاسیسات هسته ای داشه باشد. این هم نتیجه شعار مرگ بر امریکا که فقط برای اسرائیل سودمند است. "
  • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    2 0
    نتانیاهو ناراحت نباشد دوستان داخلی تمام همتشان را به کار بسته اند تاخزعبلات ایشان را مهر تایید بزنند تاچنین باشد در شیار میدویم برادران
  • رضا A1 ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    3 0
    شماها از شعار درود بر آمریکا چی گیرتون میاد؟
    • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
      0 1
      ما نمیگوییم درود بر امریکا. همونور که نمیگوییم مرگ بر امریکا. ما هم امریکا رو میشناسیم هم به فکر منافع ملی هستیم. بنابر این میگوییم مرگ بر جنگ و تجاوز و زورگویی.
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    1 0
    ما هر کاری بکنیم نتانیاهو بازم حرف می زنه دوستان قضیه شلوار جین یا هم ردیف قرار دادن تمدن ایران و اسرائیل را که یادشان نرفته. مهم این است که واقه بینانه با تمامی این اظهارات برخورد بشه. باید بدانیم که عرصه دیپلماسی به خصوص مذاکراتی به این پیچیدگی بسیار تخصصی و سخت است و گام به گام. صبر می خواهد و پرهیز از تندروی. فعلا باید منتظر و آماده بنشینیم تا دوستان ما در وزارت خارجه با پشتگرمی مردم و نظام کار را پیش ببرند.