نماینده مردم اهواز: مردم از کم کاری در برخی دستگاه‌های اجرایی خوزستان گلایه دارند

ایرنا نوشت : نماینده مردم اهواز،کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی عملکرد برخی مسئولان دستگاه های اجرایی را به نوعی خوش نشینی در پشت میزها مدیریتی توصیف کرد و گفت: چنین شرایطی زمینه ایجاد گلایه مندی های مختلف برای مردم را به وجود آورده است.

روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مجمع فعالان شهر شیبان اظهارکرد: مدیران باید جرات داشته باشند کارها را به صورت میدانی رصد و پیگیری کنند تا مشکلات مردم به حداقل می‌رسد؛ چنانچه مدیران استانی وارد میدان شوند و در بین مردم حضور داشته باشند ضمن افزایش سرمایه اجتماعی، مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل و فصل می شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان چهارمین استان است که با تعداد ۱۸ نماینده بیشترین نماینده را پس از تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارد افزود: استان خوزستان پنج میلیون نفر جمعیت دارد و حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با ۲ میلیون نفر بیشترین مسئولیت را در خوزستان در پیگیری مسائل و مشکلات مردم را دارد.

نماینده مردم اهواز،کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مدت چهار ماه از مسئولیت نمایندگی، سه ماه آن برای تشکیل دولت و بررسی کابینه دولت چهاردهم صرف شده است افزود: در این مدت چندین نشست با اعضای هیات داشتیم که بخشی این نشست ها به پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه اختصاص داشت.

نماینده مردم اهواز: مردم از کم کاری در برخی دستگاه‌های اجرایی خوزستان گلایه دارند

وی فاضلاب را عمیق ترین و دردناک ترین مشکل شهر شیبان بیان کرد و گفت: برای رفع این مشکل، تفاهم نامه بین شهرداری شیبان و شرکت آب و فاضلاب خوزستان به منظور اجرای طرح فاضلاب در چند نقطه این شهر توسط شهرداری شیبان و با نظارت شرکت آبفا منعقد شده است.

موسوی زاده ادامه داد: تامین اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب در ۶ نقطه و خیابان شهر شیبان در دست پیگیری است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای تصریح کرد: استفاده از ظرفیت صنایع برای انجام مسئولیت های اجتماعی برای اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار است؛ همچنین از همکاری موسسه راه ایمان وابسته به آیت الله سیستانی برای تامین فضای آموزشی در شهر شیبان توافق هایی انجام شده است.

وی به اهمیت تکمیل عملیات اجرایی پل عنافچه در شهر ملاثانی اشاره کرد و گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز، این پل که نقش مهمی در توسعه منطقه دارد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1970793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =