توسعه زیرساخت‌های گردشگری هوایی در هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار، زیرساخت‌های گردشگری هوایی در استان هرمزگان توسعه پیدا می‎‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد محسنی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری هوایی در رونق اقتصادی و جذب گردشگران اظهار کرد: گردشگری ماجراجویانه به‌ویژه گردشگری هوایی در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های تفریحی برای گردشگران داخلی و خارجی موردتوجه قرارگرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: استان هرمزگان با دارا بودن شرایط جغرافیایی و اقلیمی مناسب، پتانسیل بالایی برای توسعه این نوع از گردشگری دارد و توسعه گردشگری هوایی نه‌تنها می‌تواند به افزایش تعداد گردشگران منجر شود، بلکه به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه نیز کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: فعالیت گردشگری هوایی از ابتدای سال جاری در سواحل غدیر و سورو بندرعباس، جزایر ناز جزیره قشم و ارتفاعات گنو در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و سرمایه‌گذاری در این صنعت، امیدواریم استان هرمزگان به یکی از مقاصد محبوب گردشگران علاقه‌مند به ورزش‌های هوایی و ماجراجویانه تبدیل شود.

در این نشست با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار و با همکاری اداره‌کل فرودگاه‌های استان و مدیریت صنایع‌دستی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم، تعدادی هواپیمای فوق سبک آموزشی به صنعت گردشگری هوایی استان اضافه خواهد شد.

46

کد خبر 1964626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =