صحبت‌های پرسپولیسی‌ها بعد از برد؛ از کنایه گولسیانی تا واکنش خاص مهری

بازیکنان و کادر پرسپولیس بعد از برد در دربی صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس در دربی موفق شد استقلال را در دربی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.  بعد از این برد بازیکنان و کادر پرسپولیس صحبت کردند.

آل‌کثیر: مصدوم نبودم؛ با تصمیم گاریدو نیمکت نشستم

عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه پس از پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم و یک گام بلندی برداشتیم. قطعا دوباره هم می‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم.

وی افزود: من مصدومیت خاصی نداشتم و آماده بازی بودم و با تصمیم سرمربی روی نیمکت قرار گرفتم. من هم بازیکن هستم و به هر تصمیمی که کادرفنی می‌گیرد احترام می‌گذارم.

بازیکن پرسپولیس گفت: قطعا اگر بازی در آزادی برگزار می‌شد، تماشاگران زیادی به استادیوم می‌آمدند ولی به هر حال در اراک بازی برگزار شد.

آل‌کثیر در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برخی بازیکنان به نیمکت‌نشینی اعتراض داشتند، گفت: از کجا می‌دانید. سعید صادقی هم ناراحت نیست. اینکه با ناراحتی رفتم، طبیعی است چرا که هر بازیکنی در دنیا وقتی بازی نمی‌کند، ناراحت می‌شود

پیروانی: پرسپولیس در هر دو نیمه بهتر از استقلال بود

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: از میزبانی خوب اراکی‌ها تشکر می‌کنم که تلاش زیادی برای برگزاری این دیدار انجام دادند. فکر می‌کنم یکی از دربی‌های خوب بود و خدارو شکر بازی را بردیم.

وی افزود: فقط چند ساعت خوشحالی می‌کنیم و آماده بازی لیگ نخبگان آسیا شویم.

پیروانی در رابطه با اینکه گفته شده بود ورزشگاه اراک برای پرسپولیس خوش‌یمن نیست، گفت: بعد از بازی آلومینیوم نیز گفته بودم که این حرفا فقط خرافات است. اگر فوتبال بازی کنید می‌توانید نتیجه مناسب را کسب کنید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نبود اوستون ارونوف در این دیدار، اظهار داشت: پرسپولیس بازیکن خوب زیاد دارد. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که تیم خوب و کاملی را تدارک دیده است. هرکسی پیراهن پرسپولیس را بپوشد، باید سرش را جلوی توپ بگذارد.

پیروانی درباره نحوه برگزاری دربی ۱۰۴، خاطرنشان کرد: به‌جز دو یا سه صحنه که سال‌هاست اتفاق می‌افتد و زیبا نبود، ورزشگاه شرایط خوبی داشت. تماشاگران فقط تیم خود را تشویق کردند. ورزشگاه آزادی جذابیت و ابهت ویژه‌ای دارد و مدت‌هاست نمی‌توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم. خواهش می‌کنم مسئولان تلاش کنند تا بتوانیم در استادیوم خانگی خودمان بازی کنیم.

وی در مورد قضاوت بیژن حیدری داور دربی عنوان کرد: بازی سختی بود و به تیم داوری بابت قضاوت این مسابقه خسته نباشید می‌گویم.

کنعانی‌زادگان: ۹۰ دقیقه فحش خوردم و تحمل کردم

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس بعد از برد در دربی اظهار داشت: خدا را شکر بردیم. من در ۹۰ دقیقه فحش خوردم و تحمل کردم. دنبال هیچ حاشیه‌ای نیستم و سرم تو لاک خودم است. ان‌شالله بتوانم بهترین بازی‌ها را در تیم ملی و پرسپولیس انجام دهم.

وی در خصوص درگیری با رامین رضائیان نیز افزود: من هیچ درگیری نداشتم و با همه دوست هستم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران این را هم عنوان کرد: دم امیر قلعه‌نویی گرم، همه جوره از ما دفاع می‌کرد. تیم ملی اکنون شرایط بسیار خوبی دارد و فوتبال ایران در جمع ۲۰ تیم برتر جهان قرار دارد.

گولسیانی: بازیکنان استقلال انگار در بیمارستان بودند! 

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: همه می‌دانیم که بازی شهرآورد دیدار سختی است اما این تاخیرها در بازی باعث می‌شود کیفیت بازی افت کند. من نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال خودشان را روی زمین می‌انداختند. انگار این بازیکنان داخل بیمارستان بودند.

وی افزود: از ۳ امتیازی که به دست آوریم خوشحالیم ولی امیدوارم فوتبال ایران هم پیشرفت کند. فوتبال ایران به این شکل پیش برود، به مشکلات زیادی برمی‌خورد.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: خوشبختانه داوری این دیدار رضایت‌بخش بود و قطعا با آمدن کمک داور ویدیوئی، دیگر داوران استرس زیادی تحمل نمی‌کنند.

احمدزاده: پرسپولیس ۲۲ اورونوف دارد

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: همیشه دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی بود، اما بهتر بودیم و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: وقتی یک تیمی چندین قهرمانی می‌آورد، انتظارات بالا می‌رود. ترکیب در اول فصل تغییر کرده بود و نگرانی هواداران به جا بود، اما رفته رفته بهتر شدیم و حالا علاوه بر بازی خوب، نتیجه می‌گیریم.

هافبک پرسپولیس گفت: به هر تیمی در دربی برد تعلق می‌گیرد، اعتماد به نفس بیشتری به وجود می‌آید. امیدوارم همین کیفیت را داشته باشیم و بهترین نتایج را بگیریم.

احمدزاده در مورد لیگ نخبگان آسیا نیز، گفت: در این رقابت‌ها همه تیم‌ها خوب هستند. تمریناتمان را ادامه می‌دهیم تا مقابل پاختاکور بازی کنیم.

وی در مورد نبود ارونوف، عنوان کرد: ما ۲۲ ارونوف داریم. همه برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. ارونوف بازیکن خیلی خوبی است و امیدوارم زودتر برگردد.

ژوائو: خودم را تقویت کردم تا به پرسپولیس کمک کنم

لوکاس ژوائو مهاجم پرتغالی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: همه می‌خواستند که استقلال را ببریم و خدا را شکر که پیروز شدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فرصت کمی که در اختیار او قرار گرفت، گفت: در این مدت در حال تمرین بودم و شرایط فیزیکی خودم را تقویت می‌کردم تا به تیم کمک کنم. مربی نیز به همین خاطر به من فرصت بازی داد.

علیپور: با نکونام سلام و علیک کردم! 

علی علیپور مهاجم پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که روی واکنش‌های دروازه‌بان استقلال تبدیل به گل نشد، اما در ادامه تمرکز خود را حفظ کردیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

وی افزود: سبک بازی ما همیشه هجومی بوده و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. طبق خواسته‌های کادرفنی و تمرینات طول هفته آماده این بازی بودیم و خدا را شکر بازی را بردیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد سیستم دفاعی استقلال عنوان کرد: راه‌های رسیدن استقلال به دروازه پرسپولیس را به خوبی بستیم. عملکرد خوبی داشتیم و در پایان به چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

علیپور در خصوص صحبت با جواد نکونام قبل از آغاز دربی، گفت: او یک بازیکن ملی بوده و افتخارات زیادی داشته است. در تیم ملی و سطح اول لیگ اسپانیا سابقه بازی زیادی دارد. من هم مانند بازیکنان دیگر با او سلام و علیک کردم.

وی عنوان کرد: تغییرات زیادی داشتیم و به زمان برای هماهنگی نیاز داشتیم. جا دارد بهتر از این هم شویم و صد در صد این اتفاق می‌افتد.

مهاجم پرسپولیس درباره کیفیت چمن ورزشگاه امام خمینی اراک، گفت: کیفیت چمن خوب بود اما در کناره‌های زمین خیلی نرم است.

امیری: زحمات ۴ ماه اخیر ما جواب داد

وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. امروز می‌دانستیم بازی راحتی نیست و کار سختی در پیش داریم اما زحمات زیادی کشیدیم. در سه چهار ماه گذشته واقعا با تمام وجود تلاش کردیم و به بازیکنان، کادر فنی و هواداران ایمان داشتیم.

وی افزود: خدا هم کمک کرد و در شرایطی که خوب بازی می‌کردیم، برنده شدیم.خوشحالیم که بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی داشتند. امروز سه امتیازی که در شرایط جدول خیلی می‌توانست به ما کمک کند، کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات هم این روند را حفظ کنیم و به این شرایط ادامه بدهیم.

امیری درباره کیفیت زمین مسابقه هم یادآور شد: از کیفیت زمین راضی بودیم و عالی بود.

خدابنده‌لو: حرف و حدیثها را تمام کردیم

محمد خدابنده‌لو هافبک پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما مستحق 3 امتیاز بودیم و به آن رسیدیم.

وی درباره برتری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که پیش از این برای پرسپولیس خوش یمن نبوده است، گفت: خدا را شکر پرسپولیس نشان داده است به این چیزها اعتقادی ندارد. خیلی خوشحالیم که در این زمین برنده شدیم تا خیلی از حرف و حدیث‌ها را تمام کنیم.

خدابنده‌لو در مورد قرار نگرفتن در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز خاطر نشان کرد: این تصمیم مربی است. مهم این است که بردیم. ما بازیکنان زیادی داریم و بازی کردن در این تیم سخت است، اما ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به وضعیت یاسین سلمانی و سعید صادقی که گفته می‌شود مورد توجه گاریدو نیستند، تصریح کرد: تصمیم گیرنده سرمربی است، اما آنطور که می‌گویید، نیست و رابطه سرمربی با آنها خوب است. سعید و یاسین هر دو مصدوم بودند. هنوز 25 هفته به پایان لیگ مانده است و قطعاً به اینها هم فرصت می‌رسد. تیم ما نفرات زیاد دارد، اما مطمئنم به آنها بازی خواهد رسید.

مهری: انگار در خلا بودم! 

سعید مهری هافبک پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم. نظر خاصی در مورد این بازی ندارم. همیشه قضاوت می‌شوم و خیلی تحت فشار بودم اما خدا همیشه جای من صحبت می‌کند.

وی در مورد اولین بازی اش برای پرسپولیس و اولین برد در دربی، گفت: خیلی لذت‌بخش بود اولین بازی با پیراهن پرسپولیس و اولین برد در دربی. وقتی پنالتی را گرفتم انگار در خلاء بودم. خیلی اتفاق خوبی بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد. امیدوارم هفته بعد در آسیا هم یک نتیجه خوب کسب کنیم و این روند را ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد تشویقش از سوی هواداران تصریح کرد: به هر حال از تیم رقیب جابه‌جا شدند یک سختی‌هایی دارد؛ اما واقعاً از روزی که قرارداد بستم هواداران پرسپولیس از من حمایت کردند. دم‌شان گرم و دست‌شان را می‌بوسم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به تیم کمک کنم.

مهری در مورد اینکه در این بازی کمی جلوتر از پست تخصصی خود بازی کرد، عنوان کرد:‌ یک تصمیم تاکتیکی بود و دوست داشتیم بازی را ببریم. به همین خاطر گاریدو از من خواست جلوتر بازی کنم. من پشت مهاجم بازی می‌کردم و قبلاً هم در این پست بازی کردم.

وی در واکنش به سوالی درباره تعداد زیاد بازیکنان در پُست هافبک در پرسپولیس و رقابت برای فیکس شدن، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و همه پتانسیل این را دارند که فیکس تیم باشند و بازیکن ملی پوش باشند. اتفاقاً این اتفاق خوبی است و باعث می‌شود رقابت باشد و همه بازیکنان پیشرفت کنند.

احمدزاده: سرتر بودیم و بردیم

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ولی تیم ما سرتر بود و بازی خوبی انجام داد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: وقتی یک تیمی این همه قهرمانی می‌آورد انتظارات خیلی بالا می‌رود. تیم ما نسبت به سال گذشته در ترکیب اصلی، پنج شش تغییر داشته است و نیاز به زمان داریم. نگرانی هواداران بجاست، ولی نیاز به زمانی داشتیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما در بازی با الاهلی عربستان هم بازی خوبی کردیم و امیدوارم ‌بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با پیروزی در دربی، استقلال را وارد بحران کردند، خاطر نشان کرد: الان هم گفتم که دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که در دربی می‌برد، یک انرژی مضاعف می‌گیرد و یک اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به بازی‌های دیگری پیدا می‌کند. همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

احمدزاده در پایان درباره بازی با پاختاکور در هفته آینده تصریح کرد: در لیگ نخبگان همه تیم‌ها خوب هستند، ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از یک ریکاوری خوب تمرینات‌مان را برای بازی با پاختاکور ادامه می‌دهیم.

فرجی: حیف بود اگر استقلال را نمی بردیم

فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 پایتخت گفت: بازی سختی بود، اما خدا را شکر بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. در دو نیمه سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و حیف بود اگر نمی‌بردیم. خدا را شکر مزد زحمات‌مان را گرفتیم و الان خیلی خوشحالیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

وی درباره مصدومیتش نیز اظهار داشت: در یک صحنه در محوطه جریمه فکر می‌کنم آرش رضاوند توپ را دفع کرد که پایش به انگشت من برخورد کرد و باید در تهران بخیه بزنم. ما یک وظیفه‌ای نسبت به هواداران داریم و هرچه در توان داریم برای سربلندی و خوشحالی هواداران باید ارائه کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در پست دفاع راست و مقابل ابوالفضل جلالی، گفت: ابوالفضل بازیکن خوبی است. خدا را شکر که در این بازی سخت بردیم و توانستم سربلند از زمین بیرون بیایم.

فرجی راجع به این موضوع که با وجود غیبت اوستون ارونوف و ایوب العملود فکر می‌کرد استقلال را شکست دهند، تأکید کرد: ما امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. ارونوف و العملود فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند، بقیه بازیکنان هم کمتر از آنها نیستند. امروز تمام بازیکنان تیم بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که «کار کردن با گاریدو چطور است؟»، تصریح کرد: رزومه گاریدو مشخص است، او در سطح اول اروپا کار کرده است و وقتی به ایران آمد یکسری اطلاعات از فوتبال ما داشت و خیلی زود توانست با تیم هماهنگ شود. گاریدو علی‌رغم اینکه در کار خیلی سختگیر و جدی است، اما خارج از فوتبال و زمین آدمی فوق‌العاده و مهربان است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی هم گفت: حسین پنالتی‌زن اول ما بود. او را در بازی امروز یک مقدار اذیت کردند و من خوشحالم که گل زد. امیدوارم این روند برای همه بازیکنان ما ادامه داشته باشد.

258 258

کد خبر 1962750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =