شما نظر بدهید/ ارزیابی شما از نظرات مخالفان و موافقان انتشار ویدئوی عروسی دختر شمخانی چیست؛ کدام را می‌پسندید و چرا؟

خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان محترم خود پرسیده است که «ارزیابی شما از نظرات مخالفان و موافقان انتشار این ویدئو چیست و کدام را می‌پسندید و چرا؟» 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزهای گذشته ویدئویی از عروسی فاطمه(ستایش) شمخانی و حضور پدر عروس یعنی علی شمخانی دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی در قسمت زنانه مراسم در فضای مجازی منتشر شده است.

پس از انتشار این ویدئو، واکنش گسترده‌ای در افکار عمومی داشته و همچنان دارد. برخی مخالف و برخی هم موافق انتشار این ویدئو هستند و هر کدام هم دلایل خاص خود را دارند.

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان محترم خود پرسیده است که «ارزیابی شما از نظرات مخالفان و موافقان انتشار این ویدئو چیست و کدام را می‌پسندید و چرا؟» 

مخاطبان محترم می‌توانند نظرات خود را ذیل همین صفحه در قالب کامنت ابراز مرقوم کنند.

2929

کد خبر 2131496

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 98
  • نظرات در صف انتشار: 117
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • فاطمه مهرپرور IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    سلام اگر ما خلیفة اله بر زمین خداییم، پس کجاست ستار العیوب بودنمان
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      275 6
      اولا این موضوع دخلی به مردم عادی ندارد، دعوای بین گروهی از فروشندگان نفت است. دوما بر مردانی که در بین زنان نامحرم بوده اند باید حد اجرا کرد. سوما اگر سرشان را پایین انداختند و نامحرمان را ندیدند (مثل موقعی که اختلاس می کنند و کسی نمی بیند) سرشان را پایین بیاندازند و ناموس مردم را در خیابان نگاه نکنند.
    • مهران IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      7 0
      سرکار خانم چرا همیشه توصیه های اخلاقی برای ما هست . ستار العیوب بون و..... ولی امر به معروف و نهی از منکر شامل ما نمی شه
    • ابوالقاسم حسنی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      0 0
      ستار العیوب خوب امدی خخخخ
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      216 3
      در حالیکه به شدت به حریم خصوصی مردم و آزادی پوشش افراد معتقدم، در مورد چهره‌های مشهور و معروف به فعالیت پاپاراتزی‌ها و در مورد سیاست‌مدارها به فعالیت‌های افشاگرانه علیه اون‌ها که بیرون و درونشون متفاوته معتقدم. ستارالعیوب بود مربوط به اونیه که عیب داره. اونکه عیوب رو ایجاد می‌کنه و از تحریم و فساد پولدار می‌شه رو باید رسوا کرد. کار رسانه اینه. حریم خصوصی مردم عادی آری. لاپوشانی فساد و ریای سیاستمداران خیر.
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      5 148
      ما که ادعای ایرانی و چند هزار سال تاریخ و تمدن میکنیم وقتیکه پاش بیفته چقدر شبیه ........ میشویم.همانهایی که منتقد رفتار و کردارشان هستیم. زندگی خصوصی دیگران در هر سمت و جایگاهی🚷⛔
    • شقشی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      7 0
      از شعب ابی طالب تا اسپیناس پالاس مسیر سقوط یه کشور
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      88 0
      ستارالعیوب مال یک مقام رسمی نیست که حقوق عادیش رو هم از بیت المال می گیره. این اقا که حقوق غیز عادی اعیونیش رو هم از بیت المال گرفته.
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      10 70
      اولا مجلس کاملا زنانه بود و مختلط نبود و تنها مرد داماد بود و شمخاني که همه جا اين رسم هست و همه ماها هم ديديم و رفتيم خودمان را گول نزنيم . ذوما بهتره ابروي کسي را نبريد ولي اين کارها از اين تندروها بر مي آيد تمام
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      7 0
      اون موقع که دختر و پسر بیرون میرن, خانواده ای عروسی میگیرن, یه عده جوون پارتی میگیرن, آقای شهریاری عروسی برادرش میره و میرقصه اونجا ستارالعیوب نداریم فقط به خاطر منافع عده ای باید ستارالعیوب مسئولین بشیم؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    بی حجابی دختر شمخانی یا مهمونی قاطی اونا به هیچکس ربطی نداره‌فضای شخصیشونه‌ما ۴۵ ساله مهمونی قاطی رفتیم برای اوناذهم همینو میخوایم.
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      283 3
      فضای شخصیشونه؟ چرا پس پارتی مختلط گرفتیم اومدن پدرمون رو دروردن.مگه فضای شخصی نبود؟ یا خودتو زدی به اون راه یا خیلی پرتی
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      95 0
      فضای شخصی واسه مقام رسمی مملکت وجود نداره. همون موقع ها هم بود که تشویق می کرد مردم تحمل کنن سختی رو خودش با پول ملت واسه بچه اش عروسی می گیره. پس اصل آزادی اکیه فقط اقایون سرشون پایین باشه حله. دیگه خداروشکر مشکل حجاب حل شد، این افراطی ها سراشون رو بندازن پایین این قدر به ملت گیر ندن.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      92 1
      پس چرا دختر و پسر میرفتن تو خونه پلیس میریخت میگرفت؟ چرا ماهواره جمع میکردن؟ فضای شخصیشون بود دیگه. چرا عروسی و پارتی رو میریختن میگرفتن؟ فضای شخصی بود دیگه
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      77 0
      بله خلاصه اینکه تحریم ها نعمت است. فقط سئوال اینه که برای چه کسانی نعمت است؟ برای مردم که نعمتی نداشته.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      2 0
      لطفا حرف مفت نزن
  • حسنعلی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    از منتشر کننده فیلم خبر دقیقی بدهید تا بتوان درباره آ ن اظهار نظر نمود چون الان از عوامل داخلی و حکومتی تا برخی کشورهای دوست و حتی اسراییل هم در این صف قرار دارند بقول معروف فضا خیلی مبهمه.
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      190 5
      معلومه کار، کار اسرائیله. به شمخانی و سایر آقایان و بانوان حاضر در اون فیلم، هم جانباز رسانه ای بدهید و یک کشتی اضافی هم برای جابجایی نفت.
  • علیرضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    فیلم عروسی رو اتفاقی دیدم. با اینکه با افرادی مانند شمخانی خیلی مخالفم ولی تو این فیلم رفتارش خیلی عادی بود. سرش رو هم پایین گرفته بود. حتا نرقصید یا چمیدونم شرب خمر نکرد که بگن در حرفا و رفتارش نفاق هست. در کارای سیاسی و اقتصادیش میشه خیلی ازش ایراد گرفت ولی نه به ای فیلمش
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      4 1
      نکات خوبی گفتی دوست عزیز. معلومه این فیلم یا برای گرو کشی بین جناحی بوده، یا ترور شخصیت و ارکان تصمیم گیر و زیر سئوال بردن شخصیت ها و تعمیم بعضی موارد. در هر صورت هدفمند منتشر شد. معلومه کارهایی که شمخانی میکنه برای خیلی ها درد آوره. از ترور فیزیکی تا این کارها اهمیتش رو نشون میده
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      91 1
      موقع خیابون رفتن هم سرتونو پایین بگیرین و دختر مردم رو نگاه نکنید. همون طور که موقع اختلاس رفقا سرتون رو می اندازید پایین و بازی کی بود کی بود من نبودم راه می اندازید.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    314 4
    بسیار خوب است که زندگی خصوصی مسئولینی که دم از ساده زیستی می زنند ولی خودشان و خانواده شان ... در نعمت و خوشی غرقم ولی برای مردم نسخه ساده زیستی و قناعت می پیچند رسانه ای شود و دست این افراد رو شود و دم اون افراد گرم که زندگی این مسئولین بی لیاقت و حشنهای شاهانه شان رو لو دادند آقای شمخانی و امثال او باید بر کنار شوند چون یک مسئول نباید شعاری دهد که زندگی خود و خانواده اش کاملا بر عکس آن نسخه و شعار است او و امثال شمخانی باید بر کنار و محاکمه شوند و اموالشان به نفع بیت آمال تصرف شود
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    مخالفم ، خبربدهندکه فلانی درهتل گرانقیمت عروسی گرفته لازم نیست فیلم بذارند همون سال فهمیدیم ،بپرسیم ساده زیستی چی میشه ، ولی دختری که بجز داماد وپدرش مرد دیگه ایی نیست نمایش دادند توکل فضای مجازی ظلمه بهش،شمخانی سرش پایینه ، حالا اسراف باید پاسخگو باشه ولی من بیادندارم دامادروحانی ومعممم ههم بوده ممهمون بی حجاب بیرون نکرده،شایداونا خخواهر،خخواهرزاده بردرزاده ،،،، محاارمش بوودند ،درککل کاراشتباهی بود بیچاارره عروس بی گناه
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      60 0
      لحظاتی داخل آیینه مشخص شد 3 نفر مرد دیگر هم هستند.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    256 6
    حضور در سالن خانم ها تقریبا طبیعیه هرچند ایراد هم میشه گرفت ولی برگزاری مراسم در گران ترین هتل که با پول کاسبی تحریم بدست اومده بشدت مخالفم.مردم واسه نون شب موندن اینا عین خیالشون نیست
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    207 3
    به نظر من اگر یک چیز حلال است برای همه اگر حرام است برای همه ببینید صدا وسیما کدام روش را انتخاب کرده
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    312 3
    این ویدئو لحظه کوتاهی از زندگی اشرافی سران،افرادی که حرف از ساده زیستی و عدم تاثیر تحریم میزنن ولی در واقع تحریم باعث رشد ثروت خودشون و فرزندانشون شده
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    212 2
    مشت نمونه خروار، هر مدلی بخای توجیه کنی فقط ملت رو نادیده گرفتی، این رو شده ببین چقد پشت پردست.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 165
    متاسفانه اخلاق و فرهنگ پاک ایرانی و اسلامی ما بسیار کم رنگ شده لذا بهتر هست همه ما به پیروی از قرآن مقدس عزیز این کلام گوهر بار و همیشه زنده خدای رحیم و رحمان و مصداق آن در سوره حجرات به جای تجسس و نگاه و سرک کشیدن به احوال مردم بویژه مسایل خصوصی و خانوادگی افراد که صفت و کاری بسیار ناشایست و نجس و نابخشدونی به فکر اصلاح افکار و گفتار و کردار خودمان باشیم و بس
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      175 4
      در زندگی خصوصی مردم دخالت میکنن و به همه ی ارکان زندگی ما گیر میدن اونوقت نوبت به خودشون که میرسه ،حریم خصوصی میشه آیه ی قرآن.مردم تو یک کافه خصوصی جمع شدن فیلمش که پخش میشه سریع پلمپش میکنن چون مغایر با شئونات اسلامیه اما اینجا چون جزو مقاماته میشه حریم خصوصی
    • مهاجر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      1 0
      قرآن فقط تجسس رو گناه می دونه.دزدی و فساد و خوردن بیت المال و دست درازی به جان و مال مردم و دروغ و ریا و... رو گناه ندونسته؟
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      یادتون هست شهریاری مجری تلویزیون به خاطر یک فیلم عروسی برادرش چه بلایی سرش آوردند؟بدبختش کردند از صدا و سیما اخراج کردند.ماشاله در نظام ما همه در برابر قانون برابر هستند ولی بعضی ها برابر تر هستند و سیاست یک بوم و دو هوا کاملا برقرار است
  • محمدرضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    161 1
    مشکل من با شمخانی در دیدگاه و عروسی و این حرفها نیس شعار انقلابیون زندگی ساده بوده مدیر اقتصادی هم نبود ک بگیم حقوق مدیران اقتصادی بالاس چطور به ثروت هنگفت رسیده رو راجب همه مدیران باید سوال کرد و باید جواب بدن حالا یکی مثل رفسنجانی از قبل انقلاب هم پولدار بودن اون هم مشکلی نیس
  • یونس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    باسلام...با توجه به اینکه حفظ ابروی مومن از احترام به کعبه مهمتر است..و یکی از نشانه های مسلمان حفظ واحترام به منزلت خانواده وافراد وهمسایه ها است..انتشار چنین تصاویری خلاف قانون وخلاف رسم ورسوم بین مردم است..همه باید تلاش کنیم به حریم خانواده احترام بگذاریم.
  • ata IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    57 8
    هرچند که در مراسمی بوده که فقط خانم ها بودن و تنها مرد پدر عروس خانم بوده ولی این آقاین مثلا زرنگ باید این احتمال را میدادند که امکان دارد که افراد ناراضی از نظام این عکس ها را همگانی اش کنند این جا است که مدیران ما نه سیاست داتد و نه کیاست مثل تبلیغ افزایش جمعیت و خرید سیسمونی از ترکیه
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    75 2
    واقعیت به قول معروف هرچی کفگیر به ته دیگ بچرخونی..بیشتر گندش درمیاد!!پس دوران خیلی چیزها بسر اومده بهتره اون دست از هموطنان که در عالم هپروت زندگی میکنند. از خواب بیدار شوند و خودشون به نفهمی نزنند.مردم امروز گرفتار معیشت و سر پناه برای زندگی هستند نه فیلم عروسی دختر آقای شمخانی...0
  • ذریک IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    مراسم عروسی که مسجد نیست بالاخره پوشش فرق میکنه اصلأ کار نادرستی نبوده
  • masoud IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    85 6
    سرک کشیدن در دزندگی خصوصی افراد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست مهم هم نیست این شخص کیست اما درجایی که مسئولین و شخصیتهایی که برای مردم بویژه درامور شخصی انان تعیین تکلیف میکنند و بعضا قانون و دستورالعمل تدوین مینمایند عدم پایبندی آنان به شعارها و توصیه های خودشان جای سئوال دارد و باعث ایجاد عدم اعتماد ورویگردانی مردم از مسئولین و بدبینی به کلیت نظام می گردد.
  • دلسوز IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    96 2
    انتشار تصاویر خصوصی در هیچ فرهنگی، مجاز و پسندیده نیست. اما مسئولین نظام جمهوری اسلامی (و خانواده تحت تکفل آنها) که الگوی تربیتی برای عموم جامعه هستند اگر اصول اساسی فقه شیعه؛یعنی ساده زیستی، رعایت حجب و حیاء، تاسی به شیوه زندگی اهل بیت (ع) و معارف دینی را رعایت نکنند دیگر چه انتظاری از پایبندی به رفتار اسلامی توسط عموم مردم جامعه میتوان داشت؟!!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    157 4
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند!
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      0 0
      شمخانی واعظ نیست، نظامی هستش.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    132 2
    مسئولین غرق شادی و خوشی.مردم زیر سایه ی فقر و بدبختی و فلاکت.ظلم از این بالاتر!
  • بهنام IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    به هیچ کس ربطی نداره شماهم عرضه دوشته باشید گلیم خودتون ازاب بکشید خیلی هم ادم خوبی هس که هوای خونوادش داره به خصوص دامادش چه دامادپیشونی سفیدی
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ایرانی جماعت فضوله به شماچه
  • مزداد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    89 0
    لم تقولون مالا یفعلون.کسانیکه خودمیگویند ولی عمل نمی‌کنند.طبعا وقتی برای مردم نسخه ای دیگرمینویسیدوخودباسلوک اشرافی زندگی میکنید بی توجه ای به دردو غم جامعه هست./خوش بودگرمحک تجربه آیدبه میان/تاسیه روی شود هرکه دراو غش باشد /و البته از فرط روشنی حقیقت برخی قادریه مشاهده ی بطن ماجرا نیستند/
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    128 0
    از قدیم گفته اند: همیشه شعبون یه بارم رمضون! همیشه حریم خصوصی مردم عادی برای حاکمیت بی معنا بود و نمونه اش جشن عروسی برادر محمود شهریاری که موجب ممنوع التصویری اش شد. حالا این آتش در دامان یکی از خودشان افتاده تا بفهمند سرک کشیدن در پستوی زندگی مردم کار خیلی بدی است.
  • حسین IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 0
    این کار که منتشر شده کار درستی نبوده ولی مسول باید خود را با پایین ترین افراد از لحاط اقتصادی برابر بداند جوانهایی هستند که یک مراسم ساده هم نمیتوانند بگیرند وباعث تاسف است مثلا جوانی که باید برای یک حلقه ازدواج حداقل شصت میلیون بدهد این مسول باید شب تا صبح نخوابد وگناه به گناه افتادن ان جوان وحسرت کشیدن اوپای مسولان است حالا قصاوت باشماست
  • مردم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 0
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند!
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    113 0
    مرگ خوبه برای همسایه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    سلام کسی که فیلم دختر شمخانی را انتشار داده کار درستی انجام نداده باید با ارشدترین مجازات قضایی باهاش برخورد کند
  • ا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 0
    شهدای انقلاب یقه ی ما رو میگیرن. شهدای عزیز ما با لباس سپاه و جنگ فقط در سر سفره عقد می‌رفتند و بعدش به جنگ با متجاوزان. اما این زندگی اشرافی رو کجای دلشون بزارن؟ آنها جان دادند تا ایرانی و مردم مستضعف به آرامش و رفاه برسند اما چه شد؟ اشرافیگری برای تازه بدوران رسیده ها و ژن خوب‌ها شد. مردم هم در این بازه زمانی در زیر چرخ ماشین همین زالوها درحال خورد و له شدن هستند.
  • محمدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    کاری خلاف اخلاق و شرع و قانون و مستوجب عذاب اخروی و کیفر دنیوی است . فارغ از انتقادها به شخصیت شمخانی
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    73 0
    روزی اقای قرایتی گفت اگر مسولین بدانند که چه بار سنگین بر روی دوش انان قرار دارد کمتر کسی مسولیت تقبل میکند متاسفانه خیلی از مدیران حلال خوری ورعایت تقوا وعمل کردن به ان چیزی که در دین گفته شده را را از مردم عادی انتظار دارند
  • نادر IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    عوامل موساد حتی در کنار شمخانی و عروسی دخترش بودن و کسی نفهمید ،این هم میتونه باشه چرا کسی نفهمید
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    102 2
    من فیلم رو ندیدم و کاری هم به حجابشون ندارم اما شنیدم عروسی بسیار مجللی بوده اونهم در شرایطی که در خوشبینانه‌ترین حالت، بالای ۸۰ درصد مردم برای نون شبشون محتاج هستند
  • صالحی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    انتشار حریم خصوصی دیگران هر که باشند کار کثیفی است ...چرا از خدا نمیترسند ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    شما درخبرآنلاین هرچه مربوط به جناح خودتان باشد رفع ورجوع می کنید وبه جناح مقابل می تازید، دردهه شصت وقتی آقای کروبی ریاست بنیاد شهید را هم داشت برای پسرش جشن عروسی از بودجه دولتی برگزار کرد که بیست میلیون خرج برداشت که به حساب آن زمان بسیار گزاف بودودرجواب منتقدان همه را مزدور امپریالیسم خبری دانست ، حالا در پی یک تسویه حساب سیاسی فیلمی از عروسی یکسال قبل منتشر می کنید ،آنهم از یک مجلس زنانه که شمخانی برای چند لحظه برای دست به دست دادن عروس وداماد باسرپایین وارد مجلس شده ورود هم آنجا را ترک می کند ، بعد هم می پرسید که انتشار آن خوب بود یابد؟ اگر برایشان فرق نمی کرد که مجلس را زنانه ، مردانه نمی کردند ،اصلا” شمخانی بدترین موجود روی زمین، تصویر خصوصی دخترش را دریک مجلس زنانه چرا منتشر می کنید ؟ ضمنا” مخارج عروسی با پدر داماد است نه عروس.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    95 0
    جناب شمخانی و دیگر سیاسیون. هر چه را برای خود می پسندید برای دیگران نیز بپسندید. رفاه و آسایش و ثروت و زندگی خوب و.....
  • ناصرنظریان IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    اولاآقای شمخانی هیچ کسی رآنگاه نمی‌کرد ثانیا شایدآنکسانیکه بی حجاب در سالن بودند خواهرزاده یابرادرزاده ومحارم بودند ثالثا ازطرزراهرفتن وسربزیربودنشون نشان از راضی نبودن ب اینکاروآمدنشان بخاطر درخواست دخترشان بوده است والا هیچکس تن ب اینکه دست دخترش راب داماد بدهدراکسی نمی‌پسندد
  • بنده خدا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    اگر بحث حجاب باشد که به نظر حقیر فیلم مشکلی ندارد چرا که هر کسی باید در انتخاب پوشش آزاد باشد و انتشار فیلم هم ایرادی ندارد چون اکثریت از این مسایل عبور کرده اند. اما از نظر ساده زیستی اون هم تو حکومتی که خودش رو اسلامی میداند این رفتارها ایراد دارد و انتشار رفتارهای غلط مسئولان لازم و واجب است. در خیلی کشورهایی که ادعای مسلمانی هم ندارن و الگویی مانند حضرت امیر را هم ندارند بر مبنای مطالعات اجتماعی و علوم انسانی متوجه شده اند که مسئولان نباید خود را از مردم جدا کنند مردم هم که می گوییم همه ایران مد نظرمان است منظورمان طبقه متوسط و حتی پایین جامعه است. البته بر این آقایان خرده ای نیست اگر فکر کنند مردم همه مثل خودشان هستند چون از مردم جدا شده اند و با کسانی همسایه و هم مجلس هستند که وضعشان ربطی به اکثر مردم ندارد.
  • محمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    امثال شمخانی اینقدر در امورات شخصی مردم دخالت کردن که حالا نمیتونن بگن چرا مردم به امورات شخصیشون حساسیت نشون میدن
  • جاوید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند ، آن کار دیگر میکنند مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
  • ناشناس. IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    همه چیز گل بلبل هستش به ما چه ربطی داره هر کسی هر طور میخواد باشه
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    حریم ناموسی مردم خط قرمز هر باوجدانی است کسانی که مبادرت به انتشار فیلم حریم ناموسی مردم می کنند از پست ترین ، بی شرف ترین و بی حیاترین حیوانات هستند . پخش حریم خصوصی وناموسی خانواده سردار شمخانی کاری غیرقانونی ، خلاف شرع ومنتشرین آن مجرم هستند .لذا مدعی العموم باید سریعاً وارد شود .
    • بازنشسته IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      1 0
      لعنت به تو خبیث
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      8 8
      اينها که منفي دادن راضي هستن فيلم خصوصيشون در بياد . چه با شمخاني مخالف باشي يا مخالف
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      0 1
      کسانی که منفی دادند مغلومه چیزی به اسم حریم و ناموس ندارند.
  • باقر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    به نظرم سیاسی بودن کار حتمی است/ انتشار اسرار مومن حرام شرعی است/ انتشار اسرار خصوصی مردم هم حق الناس است و مورد مواخذه شرعی و عرفی و قانونی است/ هر مومنی مسئول اختیار اعمال خویش است. / هر کسی در شرایط خاصی ممکن است علی رغم میل باطنی کاری بکند که وجه شرعی آن بین خودش و خدایش است/ کسی که مدعی متشرع بودن است و زیر ذره بین عموم باید احتیاط بیشتری نماید
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    آنچه مشخص است بخاطر رضای خدا که نبوده . بردن آبروی یک مومن با دستورات الهی یکی نیست . اما آنچه بدیهی است سیاسی است و تسویه حساب های شخصی و کینه های درونی . که باید منتظر پیامدهای آن باشند .
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 0
    زندگی لاکچری مسئولین باادعای ساده زیستی،واقعاجای تاسف داره
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    بیشتر از این مردم سر کار نذارین مقداری وجدان و معرفت خرج کردن چیزی از آدم کم نمیکنه...البته اگه باشه؟
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    19 0
    دعوا داخلیه سر دلار و رانت. ما همچنان تو صف وام ازدواجیم.بما چه
  • عباس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    از منظر اینکه فیلم صحنه خصوصی شهروندی انتشار عام یافته یقینا درست نیست . ولی از نگاه اینکه مسئولین رده بالای مملکت که مردم فقیر ایران را به خوردن اشکنه و یک وعده غذا در روز توصیه میکنند ولی برای خود و اطرافیانشان زندگی اشرافی و لاکچری تشکیل میدهند بسیار آگاهی بخشه که ما به چه کسانی داریم اقتدا میکنیم . نظام آیا اینها رو میداند و ککش نمیگزد و توان مقابله باهاشون رو نداره یا نمیداند که عذر بذتر از گناه است.بهر حال انتشار زندگی متفاوت مسئولین رده بالای مملکت باعث خشم تصاعدی مردم میشه و شک نکنید این خشم روزی منفجر میشه .
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    اصلا این مسولین جدا از مردم هستن ...ساده زیستی فقط برای مردم هست .....ما نداریم حسرت می خوریم ولی اینها که دارن بذار لذت ببرن ....چندین سال هست مثل اختاپوس به جان بین المال افتادن پس حداقل بذار لذت ببرن ....مردم برای خرید یک کیلو گوشت یک هفته فکر می کنن از کجای زندگیشان بزنن تا شرمنده زن و بچه هایشان نشوند آقایان ساده زیست عروسی میلیاردی تدارک می ببینن واقعیت این مسولین همین است ...چرا اینها بازنشسته نمی شوند چند سال باید کار کنن ....
  • خلیل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    اونقدر تناقض در رفتار و گفتار مسوولین با مردم جامعه هست که این اندکی از دریای بیکران دوگتنگی است که بر حسب اتفاق و انتقام گروهی سر آن از زیر لحاف بیرون زده و سخن در این باره مثنوی هفتاد من میخواد
  • سجاد حسینی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    نشان دهنده تناقضات موجود در زندگی مسولین هست!! سبک مورد علاقه جامعه، تو خونواده مسئولین هم دیده میشه، ولی همین مسئولین چیزای مخالف خواست جامعه تصویب میکنن
  • غمامی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    "واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند..." (حافظ شیرازی)
  • فرهاد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    به دلایل کاملا منطقی میگم این مراسم متعلق به ایشون نیست.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    34 0
    شمخانی فرد عادی نیست،فرمانده ارشدجنگی،وزیر،نماینده رهبری در شورای امنیت ملی،فقط باید بگم برای همچین فردی خیلی شرم اوراست،بایدبشدت باهاش برخوردبشه،خیلی مردم سرخورده شدن با دیدن این فیلم شرم آور.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    دوتا مساله اینجا مطرح است. اول اینکه تو مجلس عروسی کسی با عبا و مانتو چادر مشکی مخصوصا قسمت خانم ها شرکت نمیکند طبیعی است عروس لباس عروسی بپوشد در صد پوشیدگی لباس امری است شخصی حضار در مجلس نیز خود باید هنگام حضور نامحرم رعایت موازین را بکنند و سرو بدن بپوشانند . هرچند دراین مورد جناب سردار باید با تذکری محیط را ایمن میکرد مگر اینکه جمع بی حجاب از محارم بوده باشند دوم اینکه انتشار فیلم و عکس خصوصی افراد در هر پست و سمتی که باشند با هر قصد و نیتی که باشد اوج رذالت پ پست فطرتی است . هر خصومتی که با شخص مد نظر هم که داشته باشند باید در نهایت خود فرد را مخاطب و هدف قرار بدهند بسیاری از حضار شاید کوچکترین ارتباط کاری با صاحب مجلس نداشته باشند و نیز اینکه ناموس ، ناموس است و مقدس ایکاش منتشر کنندگان چنین عکس و فیلم هایی در نظر داشته باشند که خود نیز ناموس دارند و مجالسی در پیش انشا الله
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    25 3
    شوهر دادن دختر با پول حلال و آنهم به سبک غربی انشالله که اشکال ندارد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    بازی کثیف اصلاح طلبان نحس فیلمی که از عروسی دختر شمخانی منتشر شده مال فروردین سال ۱۴۰۳ است نگذارید حواستون رو از مطالبه محاکمه روحانی و ظریف دور کنند اینم یه بازی رسانه ای است ، مراقب باشید گول نخورید وضعیت شمخانی و دامادش برای همه ما روشنه ، خودتون رو الکی درگیرش نکنید هر اتفاقی افتاد فکرتون از مطالبه محاکمه روحانی و ظریف منحرف نشود
  • تارا IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    واقعا چ زشت .به کسی چ ارتباطی داره .با آبروی مردم بازی کردن نامردیه محضه
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    19 0
    مکروه انسانهای عادی برای انسانهایی که ادعای امر به معروف و نهی از منکر میکنند حرام و مستحبات برایشان واجب است پس خودت نتیجه بگیر که چه کار باید کرد
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    12 2
    شمخانی کیست؟ او را نمی شناسیم.
  • عباس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    شمعخانی به عنوان بلندپایه ترین مقام عرب تبار ایرانی و عامل اصلی دوستی ایران و عربستان مورد غضب تندرو های داخلی و اسراییل قرار گرفته ... حالا کی فیلم را لو داده معلوم نیست...منافع دو طرف مشترک است... با انتشار این فیلم انتقام سختی از او گرفتند... در مورد رفتار دوگانه مسئولان در مورد حجاب و ثروتهای نجومی با سایر دوستان هم نظرم...
  • کامبیز درویشی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    با درود و سلام به همه عزیزان ایرانی و مجاهدان و رزمندگان و خانوانده شهدا واقعا خجالت باید کشید از این همه ولنگاری و ولخرجی و بی مسولیتی و بی احترامی به این مردم وای از این همه وقاحت بامید ظهور امام غایب و برپایی عدل و محاکمه
  • شهروند IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    این حرکت مستقل از شخصیت پدر عروس و نمایش آن برای تخطئه شمخانی خطا و غیر اخلاقی است آن هم مراسم مقدسی مثل ازدواج دو جوان
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    این هم فراموش میشه مثل پلاسکو ، کشتی سانچی ، هواپیمای اکراینی ، متروپل آبادان ، شاهچراغ شیراز ، طوسی ، باجناق و ............
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    هزینه عروسی در هتل اسپیناس و ثروت شمخانی محل سوال است. اما مگر شمخانی متولی حجاب اجباری یا حامی تحمیل خشن آن بوده که الان از این حیث بگوییم چرا در مجلس زنان بی حجاب رفته و محکومش کنیم؟
  • رسول IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 1
    ترور شخصیت از طرف افراد بی دین و خدا نشناس
  • رسول IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ترور شخصیت از طرف افراد بی دین و خدا نشناس
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    نظام اساامی باید از فساد پاکسازی بشه
  • لنلهغایا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 1
    دختر اقای شمخانی با لباس عروس تنها برای یک شب حضور مییابد و هر دختری ارزو دارد زیبا ترین ارایش و لباس عروس را بر تن داشته باشد این قانون طبیعت زنان است برای اقای شمخانی نیز چهره تی بی طرف را نشان داد که زیاد در مورد قوانین حجاب سخت گیر نیست و کاری به قوانین سخت گیر حجاب ندارد در ضمن عروسی شخصی فرزند ایشان بوده فکری به حال قحطی گسترده در کشور بکنید که نان سنگک را یک روزه سه برابر کردندملت ایران نان خالی خور است نه چلو کباب خور غذایشان نان خالیست
  • رها IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 1
    با آبروی دیگران بازی کردن کاردرستی نیست البته در شان دختران سرزمینم نیست اینگونه مراسم برگزارکنن
  • محمدحسین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    3 0
    من کارمند بخش خصوصی الان پایان مهرماه هست شرکت هنوز حقوق مرداد رو تسویه نکرده و دو ماه گذشته با مساعده داریم زندگی می کنیم و آرزو دارم دخترم رو ببرم یک رستوران معمولی آخر هفته . این آرزوی من هست. بعد عروسی تو هتل اسپینانس برای خواص و تجویز مقاومت و قناعت اقتصادی به آحاد مردم. این عین ظلم است.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 0
    خودتون زندگی میکنید بزارید مردمم زندگی بکنن. مگه مردم چه میخوان؟
  • حامد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 0
    زندگی خصوصی شمخانی به من هیچ ارتباطی نداره. امیدوارم که زندگی خصوصی مردم هم به شمخانی و امثالهم هیچ ارتباطی نداشته باشد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین