شرکت ۵۰خوشنویس برتر قزوینی در رویداد حضوری‌نویسی‌ خوشنویسی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" با حضور ۵۰ خوشنویس برتر استان قزوین و نگارش آثاری با مضامین هفته فرهنگی و هویت تاریخی شهر قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «حسین برجی» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در جریان برگزاری رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" اظهار کرد: مجموعه برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین با سه هدف مهم انتقال تاریخ و پیشینه ارزشمند و گهربار شهر قزوین به نسل جدید، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی شکل گرفت.

وی افزود: برنامه‌های متعدد و متنوعی با محوریت هفته فرهنگی قزوین پیش بینی و اجرا شد که از جمله آن رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" بود.

معاون شهردار قزوین با اشاره به اینکه یکی از افتخارات شهر قزوین، انتخاب این شهر به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران است افزود: قزوین مهد هنر خوشنویسی همچنین زادگاه و محل رشد و پرورش هنرمندان خوشنویس برجسته و فرهیخته‌ بسیاری می‌باشد.

شرکت ۵۰خوشنویس برتر قزوینی در رویداد حضوری‌نویسی‌ خوشنویسی

برجی خاطرنشان کرد: رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" با همکاری انجمن خوشنویسان استان و با حضور ۵۰ هنرمند خوشنویس برتر قزوینی برگزار شد و آثاری با مضامین هفته فرهنگی و هویت تاریخی شهر قزوین به نگارش درآمد.

وی اضافه کرد: آثار خوشنویسی توسط داوران این رویداد مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: در کنار رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" مجموعه نمایشگاهی از آثار ۱۳ خوشنویس برتر استان در قالب موضوعات غدیر و همچنین اشعار و احادیث مرتبط با امام علی(ع) به نمایش درآمد تا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

برجی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: رویدادهایی از این قبیل به شکل مستمر در طول سال برگزار شود تا شهروندان عزیز قزوینی و به ویژه نسل جوان و نوجوان امروزی با پیشینه تاریخی شهر قزوین و هنر فاخر خوشنویسی بیش از پیش آشنا شوند.

۴۶

کد خبر 1961139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =