۲ هزار و ۳۶۰ واحد مسکن حمایتی در زنجان واگذار می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان، از اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن حمایتی در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ واحد از این مسکن‌ها طی هفته‌های آینده قابل واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان،بهزاد کردلو گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی اظهار داشت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین و اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

کردلو به پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن حمایتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۶ درصد از پروژه ها در مرحله نازک کاری و اتمام عملیات اجرایی بوده که شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است و ۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی استان نیز در قالب شهری افتتاح شده است.

46

کد خبر 1961070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =