پذیرش شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران در فرابورس

شرکت توسعه صنعتی (خدمات صنعتی) گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در بورس پذیرفته شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اعلام این خبر گفت: شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران، یکی از شرکت‌های گروه صنایع تراکتورسازی ایران مراحل موردنیاز جهت‌پذیرش در فرابورس را طی نموده و موفق به اخذ تأییدیه لازم جهت‌ پذیرش گردید.

عادل یعقوبی اضافه کرد: این مجموعه ضمن پذیرش در فرابورس نسبت به تغییر نام خود باتوجه ‌به رسالت و مسئولیت‌های جدید از شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران به شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران اقدام نموده است.

وی با تأکید بر اینکه پذیرش در بورس امروزه یکی از مؤثرترین و بهترین روش‌ها برای رشد و توسعه است افزود: ضمن اینکه حضور در بازار سرمایه به امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری فعالیت‌های مالی ختم شده و توجه و رعایت در استفاده از منابع مالی و کنترل هزینه‌کردها را دوچندان می‌کند.

یعقوبی درباره خود شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران که قبلاً با عنوان خدمات صنعتی شناخته می‌شد اظهار داشت: این مجموعه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های اقماری گروه تراکتورسازان، نقش مؤثری در فعالیت‌های این گروه صنعتی داشته به‌طوری که علاوه بر تأمین، تولید و توزیع انواع حاملهای انرژی موردنیاز مجتمع تراکتورسازی ایران، خدمات فنی و مهندسی، تأسیسات و تجهیزات صنعتی در داخل و خارج مجموعه تراکتورسازی ایران ارائه می‌کند.

این فعال حوزه اقتصادی با اشاره به روندی که شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی از بدو تأسیس تا به امروز طی کرده گفت: فعالیت‌های این مجموعه در طی سال‌های گذشته با انجام بیش از 130 پروژه صنعتی در زمینه‌های تأسیسات، صنعت، ساختمان، نیرو و... و همچنین تولید مجموعه تجهیزات هیدرولیک تراکتور از جمله پمپ هیدرولیک، مجموعه کلاچ، تولید و مونتاژ مجموعه داشبورد انواع تراکتور نشانه‌ای از توانمندی‌های این شرکت دارد.

وی تولید ابزارآلات برشی مخصوص و استاندارد از جمله انواع‌هاب، شیپر کاتر و... و انواع گیج، فیکسچر و قالب و تولید قطعات چدن و فولاد  آلیاژی و قطعات ورقی تراکتور از دیگر مأموریت‌های توسعه صنعتی اعلام و عنوان کرد: باتوجه‌به نیاز کشور به محصولات استراتژیک راه‌سازی و عمرانی، طراحی و تولید انواع ماشین‌آلات عمرانی و راه‌سازی از جمله انواع بکهو لودر نیز به فعالیت‌های این شرکت اضافه شده است.

یعقوبی در پایان ابراز امیدواری کرد همانند سایر شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار سرمایه شاهد بازدهی، رشد، توسعه و شکوفایی هر چه بهتر شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران در بلندمدت باشیم.

گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی ایران هم‌اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، دو شرکت در ارومیه و کردستان، دو شرکت در خارج از مرزهای ایران اسلامی، بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به انواع تراکتور را تأمین و سال گذشته با ۴۱ میلیون دلار ارزآوری از محل صادرات انواع تراکتور، موتور و قطعات ریخته برای کشور توانسته نقش قابل‌توجهی در صنعت و اقتصاد کشور ایفا کند.

کد خبر 1959469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =