۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
ناترازی در چهارمحال وبختیاری مشهود است

رئیس اتاق بازرگانی استان با اشاره به ناترازی‌های موجود در کشور، گفت: این ناترازی‌ها در چهارمحال و بختیاری نمود بیش‌تری دارد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  چهارمحال وبختیاری، جشن تکریم از خبرنگاران توسط انجمن صاحبان مطبوعات اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری درمحل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزارگردید

خبرنگاران با نکارش حقایق ونقدها مصداق دموکراسی هستند  

شهرام زارع در جشن تکریم خبرنگاران استان با بیان اینکه به زبان آوردن و نگارش حقایق و نقدها مصداق دموکراسی است، اظهار کرد: باید به این نکته توجه کرد که خدمت محبوبیت می‌آورد. 

انجمن‌ها رکن اساسی اتاق بازرگانی هستند

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت‌ انجمن‌های تخصصی اتاق بازرگانی استان، گفت: انجمن‌ها رکن اساسی اتاق بازرگانی هستند و راستای بهبود فضای کسب و کار فعالیت می‌کنند. 

وی با اشاره به ناترازی‌های موجود در کشور، عنوان کرد: این ناترازی‌ها در چهارمحال و بختیاری نمود بیش‌تری دارد.

زارع تاکید کرد: وفاق و همدلی می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند، اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توانند در تقویت وحدت و همدلی در جامعه موثر باشند.

تلاش برای حفظ شان ومنزلت خبرنگاران استان 

مرتضی فیاضی رئیس   انجمن صاحبان مطبوعات اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز  در این جلسه با تاکید بر اینکه حفظ شأن و منزلت خبرنگاران یک مسئله حایز اهمیت است، خاطرنشان کرد: قطعا تلاش‌ها در چند سال گذشته برای تحقق این امر مهم بود.

46

کد خبر 1959363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =