۴ نفر
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
آقای پزشکیان! مراقب پوست خربزه ها باشید

چند وقتی است که زمزمه‌های گران کردن بنزین با توجیهات غلط اقتصادی و صد البته یکطرفه در بعضی محافل شنیده می شود، تا جایی که دکتر پزشکیان هم به عنوان رئیس جمهور در جایی نسبت به ارزان بودن بنزین واکنش نشان داده و این شیوه توزیع را غیر منطقی دانستند.

به هیچ عنوان قصد دفاع از وضعیت فعلی خرید و توزیع بنزین را ندارم،  اما اینکه همه مقصر عقب افتادگی اقتصادی و کسر بودجه و ... را به ارزانی بنزین گره بزنیم نشانی غلط دادن و پاک کردن صورت مسئله است.
جناب آقای دکتر پزشکیان! ، فرض کنیم که شما به قول خودتان ذهن مردم را برای گران کردن بنزین آماده  و با فرض محال بنزین را هر لیتر ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان هم عرضه کردید.
آیا کار تمام است؟
دیگر مشکلی نیست؟
بله ممکن است شما در کوتاه مدت بتوانید شرایط اقتصادی را با این روش کنترل کنید اما قطعاً آثار تورمی همین گرانی بنزین ( که در جزء جزء زندگی مردم و جامعه ساری و جاری خواهد شد) بعد از مدت کوتاهی دوباره گریبانگیر کشور خواهد شد.
آنها که گزینه افزایش قیمت بنزین را به شما پیشنهاد می دهند در واقع دارند به شما نشانی غلط می دهند.
قصدشان انحراف ذهن شما از هزاران رانتی است که از قِبَلِ تحریم های ظالمانه عاید آنها می شود.
*قصدشان انداختن پوست خربزه زیر پای دولت نوپا و وفاق است.*
چرا این دشمنان دانا و در خوشبینانه ترین حالت دوستان نادان گزینه های دیگر از جمله بازسازی رابطه با دنیا را به شما پیشنهاد نمی دهند؟
چرا گزینه های برخورد با هزاران رانتخوار را پیشنهاد نمی دهند؟
چرا انگشت را به سمت آنانی نشانه نمی روند که با تحریم کاسبی می کنند؟
پس بیایید توصیه های مخرب اینگونه افراد را نادیده و ناشنیده بگیرید و با استفاده از نظرات کارشناسان خبره( که همواره مورد نظر شماست) بهترین تصمیمات را برای درمان اقتصاد در حال احتضار بگیرید، اگرچه این تصمیمات باعث شود منتفعان فعلی منفعتشان به خطر افتد. 
 

کد خبر 1953220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =