اجرای پروژه مسیل ۱۵ خرداد شهرکرد با ۳ میلیارد تومان اعتبار

شهردار شهرکرد گفت: پروژه مسیل ۱۵ خرداد با ۳ میلیارد تومان اعتبار با هدف هدایت آب‌های سطحی توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از پروژه هدایت آب‌های سطحی اظهار کرد: ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آبگرفتگی معابر که در فصول پربارش گریبانگیر برخی نقاط شهر می‌شود، حائز اهمیت است.

وی افزود: در همین راستا پروژه مسیل ۱۵ خرداد به طول ۱۰۰۰ متر با ۳ میلیارد تومان اعتبار با هدف هدایت آب‌های سطحی توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در حال اجرا است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه این پروژه تکمیل شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده و هدایت آبهای سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی و زیباسازی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

واحدیان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های‌ هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی نقش موثری دارد.

کد خبر 1931112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =