نصری: خدا به داد این ملت برسد! / از ناامید کردن مردم هیچ ابایی ندارند

یک حقوقدان و کارشناس ارشد سیاست خارجی با انتشار پیامی در ایکس در واکنش به فضای انتخاباتی و ادعاهای مطرح شده درباره برجام نوشت: در داخل می‌گویند اسیر برجام شده‌ایم و در خارج با چین و روسیه بیانیه مشترک می‌دهند و برجام را توافق «بُرد-بُرد» می‌خوانند! چون می‌دانند اراده نظام است!

به گزارش خبرآنلاین رضا نصری نوشت:

در داخل می‌گویند اسیر برجام شده‌ایم و در خارج با چین و روسیه بیانیه مشترک می‌دهند و برجام را توافق «بُرد-بُرد» می‌خوانند! چون می‌دانند اراده نظام است!

ولی حاضرند بخاطر چند رای مردم را گمراه کنند؛ و از اینکه ایرانیان را با این ادعا که «تا ابد محکوم به زندگی زیر بار تحریم هستید» ناامید کنند هیچ ابایی ندارند.
 

این حقوقدان در توئیت دیگری نوشت: یک جهان فرصت داشتند و ۲۰ سال - قریب به یک نسل - ایران را اسیر شورای امنیت کردند! بعد به کسانی که تلاش کردند ایران را از ته این چاه دربیاورند خُرده می‌گیرند که «تشخیص غلط داده بودید و نمی‌توانستید دُرست تجویز کنید»!

تشخیص خودشان این بود که قطعنامه «کاغذپاره» است و هر دور مذاکره کردند چین و روسیه و آمریکا و سایر اعضای دائم شورای امنیت را علیه ایران به اجماع رساندند و یک قطعنامه فصل هفتم جدید برای مردم سوغات آوردند! بعد که دیدند «کاغذپاره» نیست، گفتند و نوشتند که ما اصلا تحت فصل هفت نبودیم! ذیل فلان ماده فصل هفت بودیم!

درست مثل اینکه به کسی بگویید «قطاری که سوارتان کرده‌اند دارد به سمت دره می‌روند»؛ و پاسخ بشنوید ««اشکالی ندارد در فلان کوپه نشسته‌ایم»! 

تشخیص و تجویز و انکارشان را دیدیم! یک جهان فرصت‌شان را دیدیم! با «یک ایران جهش‌»شان خدا به داد این ملت برسد!

311311

کد خبر 1924597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =