عکسی از پزشکیان و دخترش در اتوبوس فرودگاه/این توهم را ندارم که تافته جدا بافته ام /باید دست به دست هم دهیم

پزشکیان گفت: امیدوارم مشرکت طوری باشد که باعث شود اعتماد ملی و افتخار کشور در نگاه خارجی ها افزایش پیدا اگر بتوانیم در روند حاکمیت مشارکت کنیم بیگانگان طمع نمی کنند تا خللی در داخل بوجود بیاورند و نامید می شوند که برای آینده این مردم با تشنج کشور را بهم بریزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان که از صبح امروز دور جدیدی از سفرهای انتخاباتی خود را با حضور در استان کردستان آغاز کرده بود ظهر امروز به شیراز رسید.

بنابر گزارش ایلنا، پزشکیان در بدو ورود به شیراز در حالی محمدجواد آذری جهرمی او را همراهی می‌کرد درباره پیش بینی خود از نتیجه انتخابات گفت: هر چه پیش آید خوش آید، امیدوارم مشارکت طوری باشد که باعث شود اعتماد ملی و افتخار کشور در نگاه خارجی ها افزایش پیدا اگر بتوانیم در روند حاکمیت مشارکت کنیم بیگانگان طمع نمی کنند تا خللی در داخل بوجود بیاورند و نامید می شوند که برای آینده این مردم با تشنج کشور را بهم بریزند.

وی با تاکید بر اینکه باید دست به دست بدهیم، گفت: من وظیفه ای که احساس می کردم را انجام دادم و تا جایی که از دستم بر می‌آمد تلاش کردم و می‌کنم تا خدا چه بخواهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخورد و استقبال، لطف مردم به من شرمندگی می‌آورد، گفت: تصور اینکه کسی شده ام را ندارم و این توهم برایم پیش نیامده که عوض شده‌ام اما در مورد اقبال مردم به من برایم سخت است که فکر کنند من تافته جدا بافته ام من برای مردم و از همین مردمم با هم می توانیم مملکت را درست و افتخارات گذشته را برگردانیم.

عکسی از پزشکیان و دخترش در اتوبوس فرودگاه/این توهم را ندارم که تافته جدا بافته ام /باید دست به دست هم دهیم

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1923313

برچسب‌ها