۲۳ نفر
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
مقایسه مجیدی و نکونام توسط وریا

وریا غفوری در حاشیه کلاس امروز مربیگری، به صحبت درباره فرهاد مجیدی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز پیش بود که وریا غفوری در مصاحبه جنجالی با ورزش سه، به صحبت درخصوص جواد نکونام و آینده او روی نیمکت استقلال پرداخت. کاپیتان سابق آبی ها اعتقاد داشت که بهتر است فرد دیگری هدایت این تیم را برعهده بگیرد که صحبت های او واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

اظهارات وریا با موافقین و مخالفین زیادی همراه بود. او امروز در کلاس مربیگری درجه A آسیا حضور یافت و در جمع خبرنگاران به صحبت درخصوص استقلال پرداخت که بخشی از مصاحبه او نیز قابل توجه بود.

غفوری که در لیگ بیست و یکم و زیر نظر مجیدی موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد، در واکنش به سوالی درخصوص مقایسه جواد نکونام و فرهاد مجیدی به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخت.

وریا گفت: من دوست ندارم امروز در مورد تفاوت ها صحبت کنم. برای من، فرهاد مجیدی یک شخصیت فوق العاده قابل احترام است. او کاری کرد کارستان. او رکورد زد، قهرمانی به دست آورد و سرش بالاست.

کاپیتان سابق آبی ها ادامه داد: کانه فقط من بلکه وظیفه تمامی اهالی فوتبال است که با احترام در مورد مجیدی صحبت شود. او در قلب هواداران استقلال جایگاه خودش را دارد.

غفوری در پایان گفت: من نمی خواهم مقایسه کنم، امیدوارم در انتها، مدیران و کسانی که امروز برای استقلال تصمیم گیرنده هستند، به نتایجی برسند که تیم بتواند رشد کند و ارتقا یابد و در انتها به جام برسد.

257 251

کد خبر 1919566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    2 4
    اصلا همه دروعه
  • فؤاد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    15 20
    آقای غفوری شما در همین ماه اخیر انتقادات تند و غیر منصفانه ای نسبت به نکونام داشتید درحالی که او با همه‌ی فشارها و نابرابری‌ها تیم را در سطح اول فوتبال ایران نگه داشت ، سرمربی تیم مجبور بود بخاطر منافع استقلال با یک مدیر ناجوانمرد و بی‌غیرت وارد چالش بشود تا منافع استقلال حفظ شود ، خطیر به گواه انسانهای شریف و آگاه یک ضد استقلالی تمام عیار بود ، شما به اندازه نصف جواد نکونام افتخارات فوتبالی ندارید اما به راحتی زحمات این سرمربی با غیرت و خوب استقلال را زیر سوال می برید ، مگه زمان مجیدی که مورد احترام تمام استقلالی‌ها هست استقلال زیبا بازی می‌کرد ؟؟! شما معلوم شد تعصب روی اشخاص دارید نه استقلال...
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 35
    یکی از ضعیفترین بازیکنای استقلال بعد از خود نکونام و شاهرخ بیانی و ورمزیار
  • ایلیا IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    25 12
    احسنت ،امیدوارم روزی برسد که وریا عزیز سرمربی استقلال بشه و باهاش جام های فراوانی رو تصاحب کنیم،فرهاد مجیدی هم قابل قیاس نیست و اگر مزاحمت های بیجا براش نباشه فراتر فوتبال ماست.
  • علی احمدی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    12 18
    همچین میگه رکورد زده انگار دو صدمتر رو توی ۵ثانیه رفته
  • بهنام طارمی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    8 2
    شمایی که حرف آقا وریا رو قبول ندارید باید عرض کنم که ، بعد از رفتن نکونام باید بشینی و ببینی که چه بلایی سر استقلال میاره منی که ۳۰ سال میشه طرفدار استقلال هستم هم نکونام کاری کرد فوتبال از چشمهام بیفته آیا منم نظر بر طرف مقابل دارم؟ نخیر قربان نکونام با اختلاف یه نا کار آمد هست و تمام
  • کامبیز IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    6 6
    وریا عشق است. اما تی کاش در مورد فساد داوری هم حرف می‌زدی که اگر فقط در بازی پایانی به نفع پرسپولیس گل آفساید نمیگرفتند حالا آبی قهرمان بود
  • عسل IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    آفرین به شما انشاالله این مرد بزرگ بتونه مربی استقلال بشه
  • پرویز IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 1
    وریا جان ما اگه نخواهیم شما برای استقلال دل بسوزونی ، کیو باید ببینیم؟! تو اگه واقعا دلسوز استقلال بودی ، دو فصل آخر که در حد تیم نبودی ، ول میکردی و میرفتی و هزینه اضافی روی دست تیم نمی‌گذاشتی.مجیدی برای هوادار واقعی استقلال دیگه وجود نداره.بارها و بارها استقلال رو تنها گذاشت و رفت.دیگه نمیخواهیمش.میدونست توی اون قهرمانی شانس خیلی یارش بود ، به همین خاطر رفت.اگه مردش بود و در خودش تکرار اون توفیق رو میدید ، میموند.مربی گری فرهاد رو دوست ندارم.هر بار یه گل عقب افتاد یا بازی مساوی شد ، رنگش عین گچ سفید شد.مربی باید بتونه احساسات خودش رو مدیریت کنه.نکونام هم بلحاظ فنی بسیار بسیار مسلط تره ، هم روی احساسات خودش کنترل بهتری داره و هم تیم‌های جنگنده تر و جاه طلب تری میسازه.فقط باید یاد بگیره روی کنترل و مدیریت تنش در تیم بیشتر کار کنه. تو رو خدا آقای غفوری بی خیال استقلال شو و بیش از این اسراف محبت نکن!! الان نیاز به دلسوزی تو نداریم.ما که دو فصل آخر به معنای واقعی تو رو تحمل کردیم ، تو هم چوب لای چرخ جواد نگذار.به خاطر خودت میگم.چون یک دهم جواد هم محبوب نیستی